VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.708 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

27 mei 2024
24 mei 2024
20 mei 2024
11 mei 2024

Scheur in parasolhoes "hoort" zegt Vonroc

Ik heb aangegeven dat er een scheurtje in mijn geleverde parasolhoes zit maar Vonroc blijft volhouden dat dit scheurtje hier hoort te zitten om eventueel een gebroken stok te kunnen vervangen. Dit is echt onzin, een nieuwe stok zou je er nooit in kunnen krijgen via die scheur. En als Vonroc dan tóch gelijk zou hebben dat deze scheur er hoort, dan rest mij niets anders te zeggen dan dat het in dat geval een bijzonder trieste afwerking is in zo'n mooie hoes. Het is gewoon een snee van een stanleymes, hij is niet eens recht gemaakt en er zit een rafeltje aan.
11 mei 2024
had gras trimmer gekocht bij VONROC .was nog geen jaar .of mijn spoelkap kwijt.Was niet mogelijk om dat voor mij te bestellen .Heb verschillende keren een mail gedaan.Is wel op gereageerd hoor. Heb nu weer bijVONROC een nieuwe gekocht ,ander ziet er nog splinternieuw uit . Zou nu bij mijn nieuwe bestelling 10% korting krijgen Kijk dat nog eens voor mij na a.u.b. Groeten : C.Goedegebure
Antwoord van VONROC Nederland
16 mei 2024
Beste Cees, Bedankt voor uw review. Via de klantenservice hebben wij contact met u over gehad. Het feit is dat de spoelkap niet kan vervangen worden en dat is de reden waarom wij het onderdeel niet op voorraad hebben. Ik heb U 10 % korting aangeboden op je volgende aankoop op uw volgende aankoop en dat wordt terugbetaald op het bedrag op uw laatste order. Met vriendelijke groet, Aline VONROC
22 apr 2024
Helaas was de rits van de parasol niet goed werkend. Ik moest daar een filmpje van maken, wat niet te doen was (om het vast te leggen) Toen moest ik eigenlijk de hoes retour doen voor beoordeling, wat ik onhandig vind/vond en er klaar mee was. dds nu sluit ik de hoes maar met een centuur. Hopelijk gaat de parasol wel lang mee.
28 apr 2024

Geen levering ontvangen

Ik heb voor enkele weken terug een decoupeerzaag bij u besteld, tot op heden niets ontvangen terwijl ik het aankoopbedrag heb betaald. Ik ben dus diep teleurgesteld in uw bedrijf. Wel een mailtje gehad van DPD dat het artikel bij hun was aangekomen, maar helaas DPD neemt hetniet zo nauw met uw klanten
8 mei 2024
we hadden dit schuurmachine speciaal voor het schuuren van de muren gekocht,deze waren behandel met structuur muur verf! helaas gaf dit niet het gewenste apparaat dus maar met de hand geschuurd!! jammer maar het was een miskoop!!
22 apr 2024
Verkeerd product ontvangen. Deze retour gestuurd en zouden daarna het juiste artikel krijgen, achteraf bleek dat het product wat we hadden besteld niet op voorraad was.
25 apr 2024
Ik heb een niet werkende accu gekregen bij aanschaffen van een elektrische boormachine. Jammer genoeg moest ik een nieuwe bijkopen. Wel tegen 50% korting.
1 mei 2024

ik erachter dat er een

bij gebruik kwam ik erachter dat er een stuk van het apparaat was afgebroken. Het afgebroken gedeelte zal in de verpakking
7 mei 2024
De aan/uit schakelaar is irritant. Bij uitschakelen komt mijn velletje van mijn duim er tussen.
23 apr 2024

Von roc verkoopt beschadigde produkten als nieuwe produkten

Ik ontving nu voor de tweede keer een beschadigd product wat ik als nieuw heb gekocht.
21 apr 2024
Jullie zijn zéér slecht !!!!!!!!!!
19 mei 2024
Ik zal er zeker niks meer kopen
13 mei 2024
Bestelling is nooit aangekomen.
Antwoord van VONROC Nederland
16 mei 2024
Beste Nicholas, Bedankt voor je review. Door meerdere omstandigheden is helaas de transporteur niet in staat geweest om u te bezorgen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Uiteindelijk hebben wij uw order mogen terugbetalen. Met vriendelijke groet, Aline VONROC
Disgusting customer service
15 mei 2024