VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.698 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

25 apr 2024
8 apr 2024
Ik heb op 28 maart een bestelling geplaatst en betaald en nog niets ontvangen. Bij boeking waren er nog 4 op voorraad, na betaling nog 3 op site. Bij navraag gaf men aan dat er toch geen artikelen meer voorradig zijn. Naar verwachting medio april weer nieuwe artikelen in magazijn. Ik wacht nog even af.
6 apr 2024
de levering was niet volgens de afspraak op tijd en thuis gleverd. ik moest veel energie gebruiken om achter te komen waar de bestelleing was gevelven en bij he tophalen heb ik 55 minuten in de rij gestaan en toen was ook niet gelijk bekend. na veel zoeken in de mails is het uiteindleijk gelukt.
2 apr 2024
Misleidende advertentie van product, hogedruk reiniger, staat inclusief accessoires, vervolgens " bijbehorende artikelen met opsomming van deze artikelen, vervolgens slechts gedeelte leveren. Staat onderaan, blijkt later, beperkt aantal ??? Niet erg blij mee, voel mij misleid.
5 apr 2024
Ik had vragen over het gekochte apparaat en ik heb 3x vervelend als antwoord gekregen maar geen oplossing voor mij geen vonroc meer dan maar een ander misschien duurder merk gereedschap met.betere klantenservice om mijn accu gereedschap te vervangen
18 apr 2024
Eerste stofzuiger sterk beschadigd. Deze vervangen voor een andere. Helaas deze ook licht beschadigd. Het aanmelden voor omruilen ging vlot en goed. Waar het aan ligt dat geheel beschadigd is weet ik niet. Lijkt mij transport.
1 apr 2024

Onbeantwoorde vraag MultiPlus

In dec. 23 een Victron MultiPlus gekocht en daar had ik een vraag over ivm een Applicatie. Helaas tot op heden april 24 geen antwoord gekregen, wel een reactie van een medewerker dat er contact opgenomen zal worden.
24 mrt 2024
2x wat besteld en is beschadigd of krom aangekomen. Ik zou de verpakking aanpassen. Of stoppen met wellicht door gesnoven/ amateur dpd chauffeurs. De prijzen zijn aantrekkelijk, maar zo hoeft het van mij niet.
12 apr 2024
Ja de schakelaars van diversen gereedschap apparaten heb al twee vervangende accu's mogen ontvangen nu weer een defect waar ik me niet prettig bij voelt om weer een vervangende verder tevreden
3 apr 2024
Simpele afkortzaagmachine. Geen toeters en bellen. Wel 2 extra zaagbladen. Prima voor het geld. Niet geschikt voor het betere werk. Goed voor wat klein hobby-werk.
9 apr 2024
Ik heb de mixer ontvangen en het knopje om het toerental vast te zetten werkt niet, ik moet hem nu klemmen om constant te lten draaien
14 apr 2024
Bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen, geen reactie op mijn vraag via de klantenservice
HV
H V.
Hoofddorp
29 mrt 2024
Bezorging onvoldoende pakket zonder bericht naar ophaal punt gestuurd.
30 mrt 2024
De bestelling was snel en goed en de service.de service hoog houden.
13 apr 2024
Hete lucht pistool al 3 a 4 keer binnen 2 maanden kapot
1 apr 2024

Kunnen niet leveren volgens beloffte

Kunnen niet leveren volgens belofte
5 apr 2024
Duurde 3 dagen deze bestelling.
GS
G S.