VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.921 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

10 mrt 2024
De verstellans van de hogedruk functioneert niet terwijl de hogedruk hulpstuk wel functioneert .nu in discussie daar een filmpje over te sturen niet prettig
De machine heeft een defecte steker. Bewijst dat er geen kwaliteitscontrole plaats vind. Serviceafdeling reageert niet op email.
Betere en duidelijkere verzender contracteren. Eventueel met post.nl. Dat werkt veel beter.
Accu's 4AH zijn lang niet te bestellen. Slijpschijf veiligheids kap beter met snelspanner
Snelle levering tegen een prima prijs
Dozen beter sluiten zo dat er geen open dozen bezorgd worden met spullen wat ontbreek
RV
René v.
Boxmeer
28 jan 2024

Trage levering

Vonroc beloofd bestelliingen snel te versturen. Bij mij was dat allerminst het geval

Hmmmm

Service OK, maar van de 10 producten die ik gekocht heb, zijn er netjes 4 vervangen.
11 feb 2024
Nalevering ontbreken goederen moeizaam
24 sep 2023
24 jun 2023
Zondag 11 juni 2023 3 zaagblaadjes besteld order NL00190322: niet ontvangen. Maandag12 juni telefonisch contact met een mevrouw gehad, is niets uitgekomen. Donderdag 15 juni weer contact gehad met een medewerker die zegt contact op te nemen met DPD waar pakketje blijft, hij zal me terug bellen. in de loop van de dag heeft hij dat gedaan en mij verteld dat er Bij DPD wat mis was gegaan. (kan gebeuren) Hij belooft mij dat er nieuw pakketje opgestuurd zal worden. Donderdag 22 juni weer contact opgenomen met VONROC, krijg de zelfde meneer aan de telefoon die mij 15 juni ook geholpen heeft. Hij is verrast dat de zaagblaadjes niet zijn aangekomen en zegt toe weer contact op te nemen met DPD en mij de zelfde dag weer terug te bellen. Helaas is dat niet gebeurd. Ik heb hem zelf voorgestel de zaagblaadjes per post op sturen, kan gemakkelijk door de brievenbus. Hopelijk hoor ik z.s.m. wanneer ik de zaagblaadjes zal ontvangen. Met vriendelijke groet, H. Willemsen Inslagstraat 8 7101 HG Winterswijk Mobiel: 06 48169410
13 sep 2023

Bad delivery and customer services

I have been a happy Vonroc fan for more than one year, I own a number of their 20V tools. The products are good, but the delivery experience of this time was not good also the customer service was really disappointing. The package was sent to a pickup point 2km away from my home 3 work days after my order, which the website promising one day delivery. I contact the support via email on the second work day after my order, firstly I get responses quickly, the staff helpt me chech the tracking status and asked me to wait patiently. Because I need the tool urgently to fix my ceiling, I have to buy one in my local store, then I request a cancellation via email on before the package was delivered to the pickup point, no one reply to my email again. It's been exactly a week since I send the email to the customer service without a reply, so I have to walk 2km+2km and pick up the tool that I don't need any more and pay for it.
MV
Marianne v.
Roosendaal
24 aug 2023

bestelde spullen zijn niet in orde.

Ik had een parasol besteld met de kleur taupe. Dit bleek een bruíne parasol te zijn. Deze is teruggestuurd en heb ik een grijze parasol besteld. Van deze parasol was het doek een stuk groter dan de baleinen die er in moeten…… Mijn constatering is dus dat goederen niet worden gecontroleerd door Vonroc vóórdat ze naar klanten worden gestuurd. Ik zal niets meer bij Vonroc bestellen. Dat ik nog 2 punten geef is dat ik keurig te woord ben gestaan bij Vonroc, én snel. Maar helaas verbetert dat niet de kwaliteit van de spullen die Vonroc levert. Mijn geld, van de eerste parasol, heb ik ook nog terug. Foto’s heb ik al opgesuurd en nu zelf gewist. Ik ben klaar met Vonroc.
9 nov 2023
Service/garantie, defecte machine 12 dagen buiten garantie, geen coulanceregeling bespreekbaar. Verzenden gaat snel. Jammer dat zelfde type machines binnen relatief korte tijd worden vervangen voor betere machines (slijptol, decoupeerzaag), onnodige kosten en erger, gevoel dat je een 'miskoop' heb gekocht. Mijn advies, zorg dat je gelijk de goede machine verkoopt en niet binnen te korte tijd een verbeterde versie aanbieden. Ik koop 20V gereedschap omdat; prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is. Ik deel deze informatie met veel mensen, echter niemand kent het merk Vonroc. Meer promotie of naamsbekendheid zal mensen over halen om Vonroc te kopen.
FS
Fred S.
Alkmaar
27 jun 2023

Geen 2e keer meer voor mij....

Nadat ik de bestelling (hydraulische autokrik) had ontvangen bleek deze volledig te zijn leeggelopen.Na een mail met foto's alles in juiste verpakking retour, volgens voorwaarde. Na het retourlabel te hebben ontvangen op 14 juni weer de procedure uitgevoerd. DHL gaf leveringsbevestiging wat VONROC ontkende (???). Deze gemaild en opeens..."oh ja, ik zie het" Correspondentie moest volledig van mij komen, want je hoor niets. Door mijn gezeur kwam het op gang en kreeg ik de bevestiging van ontvangst en zou terugbetaling volgen. Terugbetalen duurde even, maar is ontvangen op 27 juni.
11 jul 2023

Het zijn echt niet de schijfjes die ik wil.

Na diverse whatapp berichtjes, daarna via mail en daarna een heel vriendelijke dame dieaangaf dat er een misverstand was. De schuurschijfjes zoals ik die wilde, waren exact dezelfde als op de website, want die pastten op mijn handpalm schuurmachine. Zoals op de foto's te zien is zijn deze schijfjes groter dan die op mijn machine en is helft overbodig. Terwijl bij de aankoop schijfjes war meegekomen die precies passen op de schuurvoet. Hans Visser
CD
Cok D.
Amersfoort
Na eerst een afkortzaag te hebben teruggestuurd, wat soepel verliep, een tweede afkortzaag besteld. Ook nu had ik de neiging het apparaat weer terug te sturen. Reden: men levert niet wat wordt besteld te weten, ik bestelde een 2200 watt machine terwijl een 2000 watt wordt geleverd. Op zich geen probleem de 2000 watt machine zaagt ook goed. Maar het is niet correct. Geen behoefte de machine voor de tweede keer te retourneren.
2 jun 2023

Slechte service

Beschadigd artikel ontvangen, en dan ga je te maken krijgen met de service medewerker. Inmiddels 9 dagen verder met de ene belofte na de andere zit ik nog steeds met een beschadigde levering. Dagen zit er iemand te wachten op de vervoerder van Vonroc die niet komt, en de service medewerker vind het na dagen klooien allemaal wel best. Voorstel van de klant om het op te lossen word ook totaal genegeerd door 'm, waardeloos!!
8 jun 2023
Maar twee sterren omdat dit bedrijf zich niet aan hun eigen verzendregels houdt nl. Later verzend alsdan ze beloven waardoor het pakket ook later wordt aangeboden. Daarnaast levert men een alternatief product. Dus niet het bestelde product. Of dit gelijkwaardig, meer of minder is... dat weet ik niet. Maar ze behoren minimaal in dit geval even contact op te nemen in dit soort gevallen en niet klakkeloos verzenden.