VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.921 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

5 jun 2023
elekrische (op accu) kitspuit gekocht. Dit is gewoon een slecht apparaat dat niet verkocht zou mogen worden. Het is me niet gelukt om 1 kitpatroon ermee leeg te spuiten, het apparaat stopt niet als je de knop loslaat en trekt helemaal krom waardoor de kitpatroon van binnen gaat lekken. Ik heb dit gemeld aan de klantenservice en ben benieuwd of, en hoe snel dit afgehandeld gaat worden en ik mijn geld terug heb.
20 okt 2023

Incomplete bouwstofzuiger geleverd.

Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.
11 jun 2023
Kwaliteit verbeteren en ook jullie bereikbaarheid. Dit hangt ook aan elkaar vast, want als je veel klachten krijgt krijg je het druk.
JV
Jos v.
Annen
28 okt 2023

Helaas slechte ervaringen

Instellen Wifi verwarming functioneert niet. Nu al 4 apparaten teruggezonden met allemaal zelfde probleem. Klantenservice is vriendelijk maar neemt probleem niet serieus. Voor het verzenden van het vierde apparaat dringend verzocht functie vooraf te testen, is niet gebeurd. Eerder ook met een accubladblazer probleem gehad. Eerste apparaat werkte niet, teruggestuurd, tweede werkte wel goed.
AF
Arjen F.
Lelystad

3x een artikel moeten laten versturen… en nog niet in orde

3x een artikel moeten laten versturen en nog niet onbeschadigd binnen kunnen krijgen. Verzendwijze laat ernstig te wensen over, zelfs niet na herhaalde klachten en de belofte het anders te verzenden, wat niet gebeurd. Moet het artikel nu maar gaan gebruiken met lijmkit e.d. Product zelf is oké, voor de prijs, behalve dat het eerst aangepast moet worden als je het veilig wilt gebruiken.
JV
John V.
Wilsum (Duitsland)
28 jul 2023
Bestelling gedaan omdat we bezig waren met een klus, spullen werden niet geleverd maar gingen retour naar afzender ?, De firma zelf gebeld en die vertelde dat de het gezien hadden dat het niet afgeleverd was, verder niets ?, Op de vraag of wij het nog wilde hebben of het geld retour heb ik gezegd dat we er met smart op zaten te wachten , daarna kregen we de spullen in notime
17 aug 2023
Zeer slechte klantenservice, al 2 keer hetzelfde besteld, moeilijk bereikbaar, telefonsiten zeggen stuur maar een email. Via whatsapp zeggen ze stuur maar een email. Email sturen allemaal extra vragen terug of ik wel zeker weet dat iets kapot is of incompleet. Een paar jaar terug had ik problemen en toen werd ik wel goed geholpen, dus dit valt me erg tegen.
1 sep 2023

nieuwe accu takkenschaar wrrkt niet !!

nieuwe accu takkenschaar gekocht die niet werkt. Hierover ern mail gestuurd met daarin mijn ondernomen acties bij het monteren van de onderdelen en accu Verzoek gedaan om contact met mij te zoeken om takkenschaar werkend te krijgen. Trieste resultaat is dat men niet eens de moeite neemt om te reageren!. Zeer slecht bedrijf!!!
24 aug 2023
Na week nog niks gezien of gehoord over mijn bestelling. Paar keer proberen te bellen, slecht bereikbaar. Mail gestuurd daar wwrd wel snel op gereageerd. Iets fout in het systeem of iets, daarna bestelling wel snel geleverd. Je zou verwachten dat als er iets fout in het systeem staat, jullie de klant ff berichten.
28 aug 2023
Op tijd bezorgen, als je op je site zegt dat voor 21 uur bestellen de dag erop bezorgen is moet je dat ook nakomen daarom bestellen klanten. En niet de schuld aan vervoerder geven want als je levergarantie afgeeft moet je dat fiksen. Eerste en laatste keer geweest.ik heb 4 dagen moeten wachten.
13 jun 2023
Bij de geleverde bestelling zat een kapot artikel. Dit heb ik via WhatsApp, via mail met bijgevoegde foto's kenbaar gemaakt. Ook telefonisch contact gehad. 13 juni weer een WhatsApp gestuurd, krijg je een berichtje terug ( goedemorgen), thats it. Klantvriendelijkheid ver te zoeken.
3 jun 2023
Diversen redenen. Heb zoveel gekocht bij vonroc zeker 7 machines en als ik klaag over 1 accu en vraag naar garantie dan krijg ik te horen dat ik 1 nieuwe kan bestellen. Was een 4 ampere accu die ineens niks meer deed. Dit vind ik heel slecht als ik zoveel apparaten bij jullie koop.
Product werd op tijd afgeleverd. Helaas onderste boven vervoerd door bestel dienst. Vuldop van kunststof heeft beschadigde schroefdraad en dicht nu met wat tape er omheen redelijk af. Stel voor om een nieuwe vuldop naar mij op te sturen
10 sep 2023

Iets meer vermogen

Geleiderail werkt erg fijn. Motorvermogen wat te licht bij iets dikker hout, Invalzagen is lastig, krijg de zaag niet aan wanneer deze in de rail zit, 🤔 de aan/uit schakelaar weigert dan. Leuk en handig ding met verbeter punten.
9 nov 2023
Ik heb mijn pakket na 9 dagen nog steeds niet gekregen waarschijnlijk Door het post bedrijf dus meer erop zitten en niet mailen als het er eind van de week nog niet is even mailen ik denk dat direkt contact dan even beter is
20 jul 2023

Gebruikt product geleverd

Product besteld. Maar bij aankomst vol met krassen e.d. Mag hem terugsturen voor een wissel naar een nieuw product. Is het niet efficienter/duurzamer om de klant te bellen en een alternatieve oplossing te bedenken?
26 jun 2023

Gemengde gevoelens

Informatie ingewonnen, maar helaas geen juist antwoord ontvangen. Parasol werd snel geleverd, maar bleek al na 2 keer opsteken een mankement te vertonen. Vanwege vakantie nog even geen actie ondernomen.
2 jul 2023

Leveringen goed, garantie maar onzeker

Leveringen zijn altijd goed en snel, het werkplezier ook, maar als er wat defect is en de garantie komt om de hoek kijken dan is het enthousiasme minder. Jammer, want dat hoort ook bij een goede zaak.
6 sep 2023
Het is wel een sterke accu maar zomaar leeg, erg irritant, maar misschien doet een Hikoki of Makita dat ook wel, ben benieuwd hoe de Vonroc riciprozaag het op lange termijn doet, hij oogt wel mooi
LK
Leo K.
Wagenborgen
2 okt 2023
het bestelde een auto polijst machine besteld ik heb het ontvangen in de doos zonder omdoos het apparaat was niet kompleet en er zaten flekken op en de stekker was defect . daarna retour gestuurd