VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.698 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

24 sep 2023
20 okt 2023

Incomplete bouwstofzuiger geleverd.

Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.
13 sep 2023

Bad delivery and customer services

I have been a happy Vonroc fan for more than one year, I own a number of their 20V tools. The products are good, but the delivery experience of this time was not good also the customer service was really disappointing. The package was sent to a pickup point 2km away from my home 3 work days after my order, which the website promising one day delivery. I contact the support via email on the second work day after my order, firstly I get responses quickly, the staff helpt me chech the tracking status and asked me to wait patiently. Because I need the tool urgently to fix my ceiling, I have to buy one in my local store, then I request a cancellation via email on before the package was delivered to the pickup point, no one reply to my email again. It's been exactly a week since I send the email to the customer service without a reply, so I have to walk 2km+2km and pick up the tool that I don't need any more and pay for it.
MV
Marianne v.
Roosendaal
24 aug 2023

bestelde spullen zijn niet in orde.

Ik had een parasol besteld met de kleur taupe. Dit bleek een bruíne parasol te zijn. Deze is teruggestuurd en heb ik een grijze parasol besteld. Van deze parasol was het doek een stuk groter dan de baleinen die er in moeten…… Mijn constatering is dus dat goederen niet worden gecontroleerd door Vonroc vóórdat ze naar klanten worden gestuurd. Ik zal niets meer bij Vonroc bestellen. Dat ik nog 2 punten geef is dat ik keurig te woord ben gestaan bij Vonroc, én snel. Maar helaas verbetert dat niet de kwaliteit van de spullen die Vonroc levert. Mijn geld, van de eerste parasol, heb ik ook nog terug. Foto’s heb ik al opgesuurd en nu zelf gewist. Ik ben klaar met Vonroc.
9 nov 2023
Service/garantie, defecte machine 12 dagen buiten garantie, geen coulanceregeling bespreekbaar. Verzenden gaat snel. Jammer dat zelfde type machines binnen relatief korte tijd worden vervangen voor betere machines (slijptol, decoupeerzaag), onnodige kosten en erger, gevoel dat je een 'miskoop' heb gekocht. Mijn advies, zorg dat je gelijk de goede machine verkoopt en niet binnen te korte tijd een verbeterde versie aanbieden. Ik koop 20V gereedschap omdat; prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is. Ik deel deze informatie met veel mensen, echter niemand kent het merk Vonroc. Meer promotie of naamsbekendheid zal mensen over halen om Vonroc te kopen.
CD
Cok D.
Amersfoort
7 dec 2023
Na eerst een afkortzaag te hebben teruggestuurd, wat soepel verliep, een tweede afkortzaag besteld. Ook nu had ik de neiging het apparaat weer terug te sturen. Reden: men levert niet wat wordt besteld te weten, ik bestelde een 2200 watt machine terwijl een 2000 watt wordt geleverd. Op zich geen probleem de 2000 watt machine zaagt ook goed. Maar het is niet correct. Geen behoefte de machine voor de tweede keer te retourneren.
JV
Jos v.
Annen
28 okt 2023

Helaas slechte ervaringen

Instellen Wifi verwarming functioneert niet. Nu al 4 apparaten teruggezonden met allemaal zelfde probleem. Klantenservice is vriendelijk maar neemt probleem niet serieus. Voor het verzenden van het vierde apparaat dringend verzocht functie vooraf te testen, is niet gebeurd. Eerder ook met een accubladblazer probleem gehad. Eerste apparaat werkte niet, teruggestuurd, tweede werkte wel goed.
11 mrt 2024

Kwaliteit viel tegen.

De kwaliteit van het geleverde product viel in mijn geval helaas tegen. Tijdens het zagen viel er een schroef uit en de hoek indicatie is een sticker die al bij aankomst los zat. Daarnaast moet bij het wisselen van de hoek ook vaak de werkstukhouder worden verplaatst, hetgeen de workflow niet tegen goede komt. De klantenservice voor de retouraanvraag gaat tot nu toe helaas ook traag.
AF
Arjen F.
Lelystad
1 dec 2023

3x een artikel moeten laten versturen… en nog niet in orde

3x een artikel moeten laten versturen en nog niet onbeschadigd binnen kunnen krijgen. Verzendwijze laat ernstig te wensen over, zelfs niet na herhaalde klachten en de belofte het anders te verzenden, wat niet gebeurd. Moet het artikel nu maar gaan gebruiken met lijmkit e.d. Product zelf is oké, voor de prijs, behalve dat het eerst aangepast moet worden als je het veilig wilt gebruiken.
29 feb 2024
Volstrekt klantonvriendelijk gedrag. Vonroc wentelt haar eigen fout in de bezorging af op de klant en staat niet open voor een oplossing die de klant voorstelt. Uiteindelijk moet je als klant veel moeite doen om hun fout op te lossen. En daarvoor bieden ze ook geen excuses aan laat staan dat ze de klant voor al die moeite bedanken en compenseren. Ik ben geen klant meer van Vonroc!
JV
John V.
Wilsum (Duitsland)
28 jul 2023
Bestelling gedaan omdat we bezig waren met een klus, spullen werden niet geleverd maar gingen retour naar afzender ?, De firma zelf gebeld en die vertelde dat de het gezien hadden dat het niet afgeleverd was, verder niets ?, Op de vraag of wij het nog wilde hebben of het geld retour heb ik gezegd dat we er met smart op zaten te wachten , daarna kregen we de spullen in notime
29 feb 2024

Nu en voor altijd..

Nu, de derde machine gekocht en helemaal niet tevreden over de service wat geboden wordt bij een mankement. Werd via een berichtje het probleem is doorgestuurd naar de technische afdeling. Ben nu 9 dagen het wachten tot er iets zal gebeuren. Kan de machine niet gebruiken. Als dat bij de eerste machine was gebeurd, werd er niets meer gekocht door mijn familie..
17 aug 2023
Zeer slechte klantenservice, al 2 keer hetzelfde besteld, moeilijk bereikbaar, telefonsiten zeggen stuur maar een email. Via whatsapp zeggen ze stuur maar een email. Email sturen allemaal extra vragen terug of ik wel zeker weet dat iets kapot is of incompleet. Een paar jaar terug had ik problemen en toen werd ik wel goed geholpen, dus dit valt me erg tegen.
1 sep 2023

nieuwe accu takkenschaar wrrkt niet !!

nieuwe accu takkenschaar gekocht die niet werkt. Hierover ern mail gestuurd met daarin mijn ondernomen acties bij het monteren van de onderdelen en accu Verzoek gedaan om contact met mij te zoeken om takkenschaar werkend te krijgen. Trieste resultaat is dat men niet eens de moeite neemt om te reageren!. Zeer slecht bedrijf!!!
24 aug 2023
Na week nog niks gezien of gehoord over mijn bestelling. Paar keer proberen te bellen, slecht bereikbaar. Mail gestuurd daar wwrd wel snel op gereageerd. Iets fout in het systeem of iets, daarna bestelling wel snel geleverd. Je zou verwachten dat als er iets fout in het systeem staat, jullie de klant ff berichten.
28 aug 2023
Op tijd bezorgen, als je op je site zegt dat voor 21 uur bestellen de dag erop bezorgen is moet je dat ook nakomen daarom bestellen klanten. En niet de schuld aan vervoerder geven want als je levergarantie afgeeft moet je dat fiksen. Eerste en laatste keer geweest.ik heb 4 dagen moeten wachten.
27 dec 2023
Product werd op tijd afgeleverd. Helaas onderste boven vervoerd door bestel dienst. Vuldop van kunststof heeft beschadigde schroefdraad en dicht nu met wat tape er omheen redelijk af. Stel voor om een nieuwe vuldop naar mij op te sturen
10 sep 2023

Iets meer vermogen

Geleiderail werkt erg fijn. Motorvermogen wat te licht bij iets dikker hout, Invalzagen is lastig, krijg de zaag niet aan wanneer deze in de rail zit, 🤔 de aan/uit schakelaar weigert dan. Leuk en handig ding met verbeter punten.
9 nov 2023
Ik heb mijn pakket na 9 dagen nog steeds niet gekregen waarschijnlijk Door het post bedrijf dus meer erop zitten en niet mailen als het er eind van de week nog niet is even mailen ik denk dat direkt contact dan even beter is
20 jul 2023

Gebruikt product geleverd

Product besteld. Maar bij aankomst vol met krassen e.d. Mag hem terugsturen voor een wissel naar een nieuw product. Is het niet efficienter/duurzamer om de klant te bellen en een alternatieve oplossing te bedenken?