VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.921 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

10 nov 2023
Product werkt goed maar heeft moeite om een ruimte van 20m2 te warmen zoals er op de uitleg stond. Qua levering was alles in orde ingepakt en tot bij ons thuis gebracht zonder enige schade.
22 okt 2023
Inmiddels 2x een vraag gesteld aan de service afdeling van VonRoc maar daar krijg je totaal geen reactie op terug. Dus aan service doen ze niet bij VonRoc, heel jammer maar helaas.
20 mei 2023
Kitspuit. Koker valt er uit. Kit loopt er te snel uit ook in de laagste stand. Stopt niet altijd loopt door. Ik stuur hem terug . Levertijd prima na bestelling super snel geleverd.
WM
22 jun 2023

zeer gemiddelde kwaliteit

Ik heb veel machines van dit merk, gereedschap is goedkoop maar goedkoop gemaakt. De haakse slijper heeft een zeer slechte schakelaar en de handzaag heeft een zeer hoge trilling
26 jun 2023
minder ongevraagde mails sturen over van alles waar ik geen behoefte aan heb , als ik iets wil weten zoek ik het wel op ./ hou niet van ongevraagde mails en andere zooi .
7 jan 2024
Defect product en omslachtige manier van omwisselen. Er moet een filmpje worden gemaakt en er word om serienummers gevraagd. Ik wil gewoon een werkende pomp
28 jun 2023

a few things could make a difference

online customer service is non existent, besides the annoying bot. returning items is not easy after a request you must wait for an approved response.
19 okt 2023
Nog geen goede ervaring. Boormachine teruggestuurd en nog geen antwoord na 5 dagen. Dus ben benieuwd hoe lang ik op mijn retourcentjes moet wachten.
9 sep 2023
accu kitspuit. helaas geeft de motor van de kitspuit het op na 3 kokers kit. Moet dan eerst langdurig afkoelen.... onbruikbaar product dus helaas.
Eerst een monteur sturen voor je een update vraagt want ik heb nog geen offerte en nog niemand gesproken of gezien vandaar Gr Sjon van Doorn
12 aug 2023
Voorlopig denk ik dat het er goed uitziet met de spullen die ik gekocht heb maar moet de lange duur nog ff afwachten,.. daarom 3 sterren…..
22 sep 2023
Invalzaag machine besteld, echt WAARDELOOS. Nog niet in staat om laminaat van 7 mm fatsoenlijk te zagen, motor totaal geen vermogen.
24 okt 2023
Verkeerde besteld. Is kleine dan vorige (vonroc) Via bol een grotere vonroc besteld Kleinere moet geretoirneerd worden. Maar hoe?
26 okt 2023
Omschrijving producten in combinatie met afbeelding soms misleidend, vooral bij acties. Kwaliteit van producten is uitstekend!
18 nov 2023
Accu kitspuit besteld met een gebrek, retour gestuurd. Ging soepel en probleemloos. Jammer dat het apparaat niet goed werkte.
Voorbeld kanit goed booren doen is slecht beetje en klopboormachine is slecht ook maar voor deze prijs is goed mag niet uit
EK
Eric K.
Zwanenburg
Mijn bestelling is nog steeds niet ontvangen 🤷🏼‍♂️ Dit had ik voor een speciale gelegenheid besteld … nu zo lang wachten
23 jun 2023
Afhandeling retour gaat erg traag, verder was het artikel reeds keer gebruikt de klantenservice is prima. Snel bezorgd.
Artikel was goed maar verkeerd gekocht. Dus retour maar dat duurt wel erg lang. Voor dat alles op orde is.
Vrij lange levertijd, bezorgdienst stond zonder meldingen vooraf voor de deur. Was daardoor ook niet thuis.