VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.698 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

6 sep 2023
Het is wel een sterke accu maar zomaar leeg, erg irritant, maar misschien doet een Hikoki of Makita dat ook wel, ben benieuwd hoe de Vonroc riciprozaag het op lange termijn doet, hij oogt wel mooi
LK
Leo K.
Wagenborgen
2 okt 2023
het bestelde een auto polijst machine besteld ik heb het ontvangen in de doos zonder omdoos het apparaat was niet kompleet en er zaten flekken op en de stekker was defect . daarna retour gestuurd
10 nov 2023
Product werkt goed maar heeft moeite om een ruimte van 20m2 te warmen zoals er op de uitleg stond. Qua levering was alles in orde ingepakt en tot bij ons thuis gebracht zonder enige schade.
22 okt 2023
Inmiddels 2x een vraag gesteld aan de service afdeling van VonRoc maar daar krijg je totaal geen reactie op terug. Dus aan service doen ze niet bij VonRoc, heel jammer maar helaas.
13 mrt 2024
Accu's zijn snel leeg en als 1 streepje weg is heeft het bijvoorbeeld niet genoeg power meer om een haakseslijper of zelfs een hand schuurmachine rond te laten gaan.
10 mrt 2024
De verstellans van de hogedruk functioneert niet terwijl de hogedruk hulpstuk wel functioneert .nu in discussie daar een filmpje over te sturen niet prettig
7 jan 2024
Defect product en omslachtige manier van omwisselen. Er moet een filmpje worden gemaakt en er word om serienummers gevraagd. Ik wil gewoon een werkende pomp
19 okt 2023
Nog geen goede ervaring. Boormachine teruggestuurd en nog geen antwoord na 5 dagen. Dus ben benieuwd hoe lang ik op mijn retourcentjes moet wachten.
9 sep 2023
accu kitspuit. helaas geeft de motor van de kitspuit het op na 3 kokers kit. Moet dan eerst langdurig afkoelen.... onbruikbaar product dus helaas.
8 jan 2024
Eerst een monteur sturen voor je een update vraagt want ik heb nog geen offerte en nog niemand gesproken of gezien vandaar Gr Sjon van Doorn
12 aug 2023
Voorlopig denk ik dat het er goed uitziet met de spullen die ik gekocht heb maar moet de lange duur nog ff afwachten,.. daarom 3 sterren…..
22 sep 2023
Invalzaag machine besteld, echt WAARDELOOS. Nog niet in staat om laminaat van 7 mm fatsoenlijk te zagen, motor totaal geen vermogen.
24 okt 2023
Verkeerde besteld. Is kleine dan vorige (vonroc) Via bol een grotere vonroc besteld Kleinere moet geretoirneerd worden. Maar hoe?
22 feb 2024
De machine heeft een defecte steker. Bewijst dat er geen kwaliteitscontrole plaats vind. Serviceafdeling reageert niet op email.
26 okt 2023
Omschrijving producten in combinatie met afbeelding soms misleidend, vooral bij acties. Kwaliteit van producten is uitstekend!
18 nov 2023
Accu kitspuit besteld met een gebrek, retour gestuurd. Ging soepel en probleemloos. Jammer dat het apparaat niet goed werkte.
4 dec 2023
Voorbeld kanit goed booren doen is slecht beetje en klopboormachine is slecht ook maar voor deze prijs is goed mag niet uit
18 dec 2023
Artikel was goed maar verkeerd gekocht. Dus retour maar dat duurt wel erg lang. Voor dat alles op orde is.
13 dec 2023
Vrij lange levertijd, bezorgdienst stond zonder meldingen vooraf voor de deur. Was daardoor ook niet thuis.
23 jul 2023
Wacht nog steeds op een ontbrekend onderdeel. Nog geen enkele reactie gehad om mijn verstuurde email