VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.651 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

(1993)
ES
Ed S.
Milheeze
28 jun 2024

Alles kwam goed !!!

Ik heb al verschillende apparaten gekocht en ben er zeer tevreden over. Nu heb ik ook kennis gemaakt met de klantenservice. Ik had nu een li-on schroevendraaier gekocht die bij aankomst kapot bleek te zijn. Na telefonisch overleg met de klanteservice kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Ik zei dat ik hem snel nodighad ivm de klus, dus zij hebben er alles aan gedaan en ik kreeg de volgende dag al het nieuwe apparaat.. HULDE en een dikke 10 !!!

Vonroc

De artikelen die we besteld hebben zien er prima uit, echter de service van op de hoogte gehouden worden dat de hogedrukreiniger weer op voorraad is die was er niet dat is jammer
27 jun 2024
Heel snel geleverd en het is een superlicht grasmaaiertje, perfect voor een klein grasveldje.
29 jun 2024
Heb inmiddels 7 Vonroc machines, ze voldoen stuk voor stuk uitstekend😃👍🏼
27 jun 2024
De snelle en correcte levering, had al vaker bij deze firma besteld.
27 jun 2024
geen verzendkosten en snel geleverd
27 jun 2024
goed geholpen en snel geleverd.
27 jun 2024
Echt gewoon goede service.
30 jun 2024
WP
Wietze P.
ECHTENERBRUG
18 jun 2024
De Hogedrukspuit is vlot verzonden, en super stevig verpakt. Zeer te spreken over track en trace. De hogedrukspuit is van goede kwaliteit, echt goed te merken dat er met 195 bar wordt gewerkt! Voorheen bijna een middag spuiten met een terrasreiniger, nu in slechts een uurtje al klaar, en ook nog eens super schoon. Alleen jammer dat de accesoires niet op het toestel mee kunnen, maar dat is verder geen bezwaar. Echt een aanrader voor de eventuele twijfelaars, voor de prijs hoef je het niet te laten...in 1 woord GEWELDIG!
30 mei 2024

Buitengewone ervaring

Voor thuis van het accu platform een heggenschaar gekocht, kon het merk niet maar ben verbaasd over de machine, doet wat het moet doen, had een extra accu erbij gekocht maar niet nodig gehad maar altijd handig. Ben werkzaam op een school als conciërge en in overleg met de directie een zestal apparaten gekocht met extra accu's, wat ik tot nu toe ervaren heb is buitengewoon. Snel geleverd ook en normale prijzen. Volgen waarschijnlijk meer aankopen voor zowel privé als werk.
2 jun 2024

Service ervaring

Ik kreeg een gebruikt apparaat. Daar was ik niet blij mee. Korting op de aankooppprijs krijgen was geen optie bij Vonroc, en de aangeboden korting op een volgend product vond ik niet ok. Dus het moest het retour en opnieuw besteld. Toen bleek het product ineens uitverkocht. De medewerker van Vonroc heeft mij toen goed geholpen op zoek naar een eveneens voldoende geschikt en nog beter geprijsd product, waardoor ik alsnog tevreden ben.
17 jun 2024
Their customer support is very good. I had a faulty battery delivered. And within one day they shipped a replacement. If only all companies worked this way. Because of their care and attention I have placed more orders with them. The tools are above average for home tools...I probably wouldn't use them as a professional...but forr jobs around the house they are more than adequate.
28 mei 2024
De snelle levering en de uitstekende service. €5,- welkoms korting ging teniet omdat het aankoop bedrag daardoor onder de €50,- kwam en ik alsnog € 4,95 verzend kosten zou moeten betalen. Een kort simpel mailtjes was voldoende om het te regelen zonder gedoe. Dat noem ik nog eens naar een klant luisteren. Dat geeft een goed gevoel. Uitstekende service. Ga zo door
31 mei 2024
Goed advies gekregen over tuinslang die past bij de dompelpomp voor de regenton. Helaas is mijn bestelling verzonden met dpd, een ongelofelijk slechte vervoerder. Ze hebben mijn bestelling niet aangeboden en zelfs retour gestuurd, zo slecht! Vonroc heeft dit direct goed opgelost door mijn bestelling opnieuw te verzenden. Een dikke 10 voor het oplossen!
3 jun 2024

Gewoon goed

Ik ben inmiddels terugkerende klant voor dingen die je niet perse vaak nodig hebt (mortelmixer, muurfrees) en dus ook niet te veel aan wilt uitgeven. De apparaten doen het goed, de service als er iets niet klopt is bijzonder snel en ik zou geen moment twijfelen om hier nog wat te bestellen.
31 mei 2024
Snelle levering en goede garantie. Alleen is er tot twee keer toe door het postbedrijf een groot pakket over de poort gedropt waardoor 1 keer schade is ontstaan aan het product en de 2 e keer wel schade aan de verpakking maar wonder boven wonder niet aan het bestelde artikel.