VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.735 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

AV
Albert V.
Staphorst

Netjes op tijd bezorgd maar....

Netjes op tijd bezorgd. De chauffeur gooide het pakket van 25 kg met daarin een dure hogedrukreiniger zo naar binnen zonder iets te zeggen. Onbeschoft persoon!! Terwijl ik de deur voor hem open deed... De verpakking waarin de reiniger verpakt was is te kwetsbaar. Heel zwak karton, zo kan je geen dure apparaten afleveren.
Nadat ik een mail gestuurd had dat ze mijn pakketnr bij DPD niet niet konden vinden, kreeg ik de andere dag een mail terug. Mijn pakket was zoek maar ze wilde gelijk een nieuwe sturen als ik daarmee eens was. Omdat het lang kan duren eer dat het gevonden is. Ze hebben dezelfde dag een nieuwe gestuurd en die is aangekomen. Dus de service vind ik heel netjes gedaan!

Zeer tevreden

Ik heb al regelmatig producten gekocht en prijs/kwaliteit in orde.Bestelling ook altijd op tijd gekregen.Klantenservice ok.Nog geen breuk gehad aan machines of batterijen dus dienst na verkoop kan ik niet beoordelen.Ook zou het nuttig zijn als een product uit voorraad is er een datum bijstaat vanaf wanneer het terug beschikbaar is.

Klein maar een ware krachtpatser

Op tijd geleverd. Netjes verpakt. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Zeer tevreden met de hogedrukreiniger. Degelijk materiaal en de kleinste die ik heb is een power maatje. Terras tegels waren je aten niet gedaan en met de turbolans waren ze niet meer zwart en groen, maar weer de originele kleuren. (Rood, licht rood en geel)
14 apr 2024
Perfecte machines ! Degelijk en alles met de accu, die maar door blijft gaan 🙂 Maar hoe zit het met de garantie en service ? Want één machine werkt niet meer naar behoren , dus nu moet ik aanspraak gaan maken op de garantie die bijna is verlopen ! Dus afwachten!

Repriozaag ,grastrimmer

Repriozaag ging stuk ,maar snel vervangen, nieuwe zaag werkt prima, ook een grastrimmer gekocht deze werkt ook prima, waar ik de zelfde accu kan gebruiken als van de zaag, had eigenlijk een zwaardere accu willen kopen maar die was niet leverbaar.

Snelle en adequate oplossing.

Na een defect werd er heel snel en adequaat gehandeld en geeft mij echt vertrouwen in dit bedrijf. Ook ben ik een fan van het 20v platform. Maar ook de dompelpomp en verticuteer machine werkt super.
Prettige prijs voor een goed product. De verticuteerrol kan uit elkaar worden gehaald (beetje technisch en handig moet je zijn) en de veertjes passen op o.m. Wolff serie 303 verticuteermachines.
GV

De volgende zendingen compleet doen

De volgende zendingen compleet doen. Had nu een slang ontvangen zonder slangen klem. Gelukkig wel goed en snel gecorrigeerd met een refund zodat ik zelf direct snel elders een klem kon halen.
Alles dat ik besteld komt op tijd. Er was een probleem met een van de accu's. 1 email naar support en het was opgelost , ze hebben mij een nieuwe accu gestuurd. Echt customer service.
Goede gereedschappen en machines voor een instapprijs met prima accus en werking voor de hobby klusser en tuinier. Alle accus uitwisselbaar. Nette snelle verzending en verpakking.

Top apparatuur voor matig gebruik

Als je af en toe wat aan huis klust is dit ideaal om te gebruiken. Er gaat wel eens wat stuk maar dan is het ook niet te vergelijken met A merken qua prijs/kwaliteit verhouding.
Prima betaalbaar en werkzaam systeem met de 20 v batt Ligt nu een schuur- en boormachine en haakseslijper aan boord van mijn boot en dat werkt met 1 type batt erg handig

Geheel naar verwachting

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer snelle levering. was goed verpakt, maar aan de buitenzijde van de doos is het product wel zichtbaar. Niet onbeheerd achterlaten dus!
R.
roy ..
nijverdal
Juiste correcte afhandeling en verzending. Kwaliteit product wordt natuurlijk pas naar langer gebruik bekend maar prijs Kwaliteit zal wel goed blijven gezien de lage prijs
13 apr 2024
Snelle levering. Eerder geleverde schroefboor en multitool bevallen prima. In de nu ontvangen afkortzaag met standaard heb ik dan ook alle vertrouwen.
FB
Frank B.
Wateringen

Snelle levering en uitstekende communicatie

Snelle levering en hele fijne snelle communicatie. Er was wel iets mis gegaan met de bestelling, maar dit is heel snel opgelost dus ben erg tevreden.
19 apr 2024
Goede en snelle service. Doen wat beloofd wordt. Heb het apparaat pas 1 keer gebruikt, dus de kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen.

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees, het is een degelijk apparaat, voor een kleine prijs, De levering was ook heel snel, en goed verpakt.
17 apr 2024
Makkelijk te bestellen en scherpe prijzen, zeker geschikt voor gereedschap wat je 1-2 keer per jaar gebruikt. Goed verpakt en snelle levering.