Dutch-bulbs.com - Exclusieve Bloembollen en Planten uit Holland- Logo - Beoordelingen

Dutch-bulbs.com - Exclusieve Bloembollen en Planten uit Holland

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40 beoordelingen in totaal

Alle eerst het snelle levering, Dan heeft U het gelukkig van goede kwaliteit tegen lage prijzen. Als prestige evaring ondekt ik dat alles was in bruine papieren zakjes met duidelijkheid ettiketen vepakt zonder behoefte aan plastic. Zelves het does was niet onnodig groot, en zo passen er meer pakes in het vervoer. Alles is goed nagedacht bij dit efficient en millieuvriendelijke bedrijf. Ik heb het al bij mijn buren aangeraden.

Ik heb helaas problemen ondervonden met de aflevering. Kreeg bericht dat er na een week geleverd zou worden maar ging zonder opgave van reden niet door. Na een week na wijziging adres toch nog geleverd. Ik ben benieuwd of alles uit gaat komen. De ranonkels zien er erg uitgedroogd uit.

Beoordelingen voor Dutch-bulbs.com - Exclusieve Bloembollen en Planten uit Holland

19 apr 2024
de bestelling van 6 gloriosa Geenii knollen waren van zeer slechte kwaliteit, daar zullen zeker geen uitlopers aan komen. Prijs van € 5,61 excl. BTW per stuk voor deze troep !!
Antwoord van Dutch-bulbs.com - Exclusieve Bloembollen en Planten uit Holland
Dear Client, We are sorry to hear that you are not satisfied with our service and product. Could you please send us an email (INFO@DUTCH-BULBS.COM) and we will provide a solution. Kind regards, DUTCH-BULBS.COM