WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.099 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 okt 2023
Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

Commissie kan verbeteren door duidelijk en tijdig aan te geven wanneer het komt. Transporteur belt niet het opgegeven telefoonnummer bij niet thuis (omdat niet bekend was dat het kwam) maar zet het gewoon voor de deur. Onbehandeld hout voor wand/planfond afwerking in de regen zetten is niet al te slim. Product zelf is goed.

Beoordelingen voor WielenOutlet

Commissie kan beter

we hebben vorige week wieletjes besteld maar hebben ze nog steeds niet.wij zijn school metameer in stevensbeek.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Wij begrijpen dat het vervelend is als u een bestelling plaatst en er dan niks bij u bezorgd wordt. In het systeem zie ik dat de bestelling niet volledig juist was afgerond en daarom ook nog niet verzonden kon worden. Nu zie ik dat u gisteren bent geholpen en het is opgelost. De bestelling is nu wel naar u verzonden. Veel plezier alvast met de wielen. Met vriendelijke groet, klantenservice
6 mei 2024
Wacht al dagen op de bestelling. Drie keer gemaild, maar bestelling nog steeds in sorteercentrum.
7 mei 2024
Goedemiddag, Vervelend om uw review te lezen. Wij zijn met u in contact per mail om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, klantenservice WielenOutlet.
8 mei 2024
Was niet de goede maat ,zijn terug gestuurd zat ook geen retour bon bij pakje is onderweg
Wij willen dolgraag betalen maar die QR code werkte niet
15 mei 2024
Pakketje nog niet binnen.
16 mei 2024
Goedendag! Het spijt ons te horen dat u nog niets heeft ontvangen. We hebben het zojuist gecontroleerd en gezien dat het helaas op een ander adres is afgeleverd. We zullen direct contact met u opnemen! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
2 mei 2024
2 mei 2024
Goedemiddag, Jammer om te zien dat u 1 ster als review aan ons geeft. Wij zijn benieuwd waarom en of wij u een oplossing kunnen bieden. Wij gaan u een email zenden. Graag horen wij vanuit u. Met vriendelijke groet, klantenservice Wielenoutlet
18 apr 2024
Producten zaten in doosje , alle kleine naaldlagertjes los in de doos 2 te weinig het busje waar naaldlagertjes in moesten ook een kapot en miste een stukje van voor meer info bel mij nico kolvenbach 0653120125
22 apr 2024
Wat vervelend om te horen, Wij zullen met u contact opnemen! Met vriendelijke groet, Klanten Service
19 apr 2024
bestelprocedure en levering echter kruiwagenas-doppen net iets te veel speling op as waardoor wiel gaat zwabberen
19 apr 2024
Site en bestellen erg duidelijk, bezorging niet volgens de info van de site.
2 apr 2024
Verkeerde bestelling geleverd volgens mij
2 apr 2024
Wat vervelend, We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
EK
Eddy k.
spalbeek
4 mrt 2024

veel te traag

bestelling geplaatst dan komt het mailtje word verzonden .Meer dan een week laten nog niets . Mail gestuurd maar zelfs daar geen snel
5 mrt 2024
Goedemorgen Eddy, Vervelend om uw bericht te lezen. Wij zien een mail vanuit u in ons systeem. Wij gaan contact met u opnemen, helaas zijn wij in het weekend gesloten en is het daarom niet eerder mogelijk geweest om uw mail te beantwoorden. U krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord met een passende oplossing. Excuses voor het ongemak. Groet, Klantenservice Wielenoutlet
3 mrt 2024
Beter verpakken, doosjes met schroeven waren kapot en zat 1 doos verkeerde bij, was een andere maat
29 mrt 2024
Vervelend om uw bericht te lezen, wij gaan contact met u opnemen. U krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord met een passende oplossing. Excuses voor het ongemak. Groet, Klantenservice Wielenoutlet
18 mrt 2024
26 feb 2024
snel geleverd, goed verpakt. Jammer dat het afgeleverd werd op huisnr 4, waar het op huisnr 16 moest zijn. Dat is niet: bij de buren
28 feb 2024
Goedemiddag Chris, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over DHL. Gelukkig heeft u wel de bestelling uiteindelijk bij u gekregen. Veel plezier met de wielen. Groeten Klantenservice Wieleoutlet
18 feb 2024
Nous n’avons pas reçu notre colis et n’avons pas de nouvelles
20 feb 2024
Bonjour, nous avons eu un contact avec vous concernant la livraison. Nous avons résolu le problème, donc si tout va bien, vous recevrez la commande aujourd'hui ou demain. Cordialement, Service client Wielenoutlet
19 feb 2024

Hele lakse mensen die de mails…

Hele slechte mensen die de mails beantwoorden.
20 feb 2024
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u het contact als niet prettig heeft ervaren. Wij nemen uw reactie mee om te bespreken en te verbeteren intern. Met vriendelijke groet, klantenservice Wielenoutlet
23 feb 2024
DHL parcel als verzendpartner is een no go
28 feb 2024
Goedemiddag Thomas, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over DHL. Wij zien wel dat uw bestelling is bezorgd. Veel plezier met de wielen. Groeten Klantenservice Wielenoutlet
13 feb 2024
Besteld en na 2 dagen geleverd! super.
15 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schijven van de review. Super om te horen dat de levering is aangeboden zoals aangegeven wordt op onze website (1-2 werkdagen) Wat kunnen we nog volgens u verbeteren/doen om er 5 sterren van te maken? Met vriendelijke groet, Klantenservice Wielenoutlet
8 aug 2023
De levering ging goed. Bestelling was fout. Ik had 4 zwenkwielen besteld en 4 die niet zwenken maar ik kreeg 5 zwenkwielen en 3 die niet zwenken . Ik had geen zin om hierover te gaan klagen maar nu u erom vraagt
8 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat u niet de juiste wielen heeft ontvangen. Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen. Wij kijken dan namelijk altijd naar de beste oplossing. Groeten klantenservice Wielen outlet