WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.886 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

26 mei 2023
6,95 euro betaald voor thuislevering ... conflicterende info vanuit webshop (levering DHL, levering Bpost), en moest het pakje uiteindelijk zelf afhalen in postkantoor ZONDER dat poging was ondernomen voor thuislevering

Beoordelingen voor WielenOutlet

EK
Eddy k.
spalbeek

veel te traag

bestelling geplaatst dan komt het mailtje word verzonden .Meer dan een week laten nog niets . Mail gestuurd maar zelfs daar geen snel
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen Eddy, Vervelend om uw bericht te lezen. Wij zien een mail vanuit u in ons systeem. Wij gaan contact met u opnemen, helaas zijn wij in het weekend gesloten en is het daarom niet eerder mogelijk geweest om uw mail te beantwoorden. U krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord met een passende oplossing. Excuses voor het ongemak. Groet, Klantenservice Wielenoutlet
3 mrt 2024
Beter verpakken, doosjes met schroeven waren kapot en zat 1 doos verkeerde bij, was een andere maat
snel geleverd, goed verpakt. Jammer dat het afgeleverd werd op huisnr 4, waar het op huisnr 16 moest zijn. Dat is niet: bij de buren
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag Chris, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over DHL. Gelukkig heeft u wel de bestelling uiteindelijk bij u gekregen. Veel plezier met de wielen. Groeten Klantenservice Wieleoutlet
18 feb 2024
Nous n’avons pas reçu notre colis et n’avons pas de nouvelles
Antwoord van WielenOutlet
Bonjour, nous avons eu un contact avec vous concernant la livraison. Nous avons résolu le problème, donc si tout va bien, vous recevrez la commande aujourd'hui ou demain. Cordialement, Service client Wielenoutlet

Hele lakse mensen die de mails…

Hele slechte mensen die de mails beantwoorden.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u het contact als niet prettig heeft ervaren. Wij nemen uw reactie mee om te bespreken en te verbeteren intern. Met vriendelijke groet, klantenservice Wielenoutlet
DHL parcel als verzendpartner is een no go
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag Thomas, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over DHL. Wij zien wel dat uw bestelling is bezorgd. Veel plezier met de wielen. Groeten Klantenservice Wielenoutlet
Besteld en na 2 dagen geleverd! super.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Bedankt voor het schijven van de review. Super om te horen dat de levering is aangeboden zoals aangegeven wordt op onze website (1-2 werkdagen) Wat kunnen we nog volgens u verbeteren/doen om er 5 sterren van te maken? Met vriendelijke groet, Klantenservice Wielenoutlet

Wielen

S.v.p. zorg dat wielen compleet worden ingepakt ( met lagers en al) en ook zorgvuldig worden ingepakt zodat onderdelen er tijdens transport niet uit kunnen vallen. Nalevering van onderdelen was wel prima verzorgd.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal is gegaan zoals het hoort. Wij nemen deze feedback mee richting de juiste afdeling. Gelukkig hebben wij als klantenservice goed contact met u gehad om het uiteindelijk allemaal op te lossen. Veel plezier met de wielen! Groeten Klantenservice WielenOutlet
De producten zijn van zeer lage kwaliteit. Ik bestelde bijvoorbeeld een steekwagen, waarvan de wielen zo wiebelig waren dat een van de wielen al bij het eerste gebruik scheurde. Kortom een ondeugdelijk product
Antwoord van WielenOutlet
Beste Meneer Brouwer, Naar aanleiding van uw review neem ik graag per e-mail contact met u op. Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een ondeugdelijk product te ontvangen en dat is dan ook niet waar wij voor staan. Wanneer het product niet aan de wensen of eisen voldoet dan kunt u deze uiteraard op onze kosten retourneren en zullen wij u helpen om het juiste product uit te kiezen of voorzien van een terugbetaling van het aankoop bedrag. Met vriendelijke groet, Team WielenOutlet
Wielen besteld en vervolgens 5 dagen niks gehoord, blijkt dat wielen niet voorradig zijn en totaal geen bericht via mail dat het langer duurt. Heb zelf contact opgenomen.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat de communicatie niet goed is verlopen. Onze excuses daarvoor. Wij gaan per mail contact met u opnemen om te kijken naar een passende oplossing. Groeten Klantenservice WielenOutlet.
Levert niet zoals aangegeven op de website.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de levering door DHL niet goed is gegaan. Helaas is het in deze tijd van het jaar druk met leveringen bij DHL. Daarom zien wij soms wat vertragingen met leveringen helaas. Gelukkig heeft u de bestelling uiteindelijk wel mogen ontvangen. Veel plezier met de bestelling en excuses voor het ongemak! Groeten Klantenservice WielenOutlet.
Heb nog niets ontvangen!
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u nog niks heeft ontvangen. Wij nemen per mail contact met u op om te kijken naar een passende oplossing. Groeten Klantenservice WielenOutlet
26 mei 2023
8 aug 2023
De levering ging goed. Bestelling was fout. Ik had 4 zwenkwielen besteld en 4 die niet zwenken maar ik kreeg 5 zwenkwielen en 3 die niet zwenken . Ik had geen zin om hierover te gaan klagen maar nu u erom vraagt
8 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat u niet de juiste wielen heeft ontvangen. Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen. Wij kijken dan namelijk altijd naar de beste oplossing. Groeten klantenservice Wielen outlet
4 sep 2023

snelle levering, maar onderdelen door elkaar geschud.

levering was snel, maar de verpakking was niet aangepast waardoor de lagers en losse naalden her en der verspreid in de doos lagen, één naald ontbrak en heb ik uit een oude lager moeten recupereren.
14 sep 2023
Bedankt voor het bericht. We hebben dit intern besproken en gaan hier beter op letten.
25 jul 2023

Nog steeds niks ontvangen.

Ik krijg continu het zelfde domme antwoord dat mijn pakket klaar ligt op een pakketpunt. Maar voor de pakket automaat heb ik een code nodig die niet word toegezonden. Nog steeds niks ontvangen.
26 jul 2023
Goedemorgen, Wij zijn per mail in contact met u om te kijken waar het mogelijk is het pakket op te halen. Daarvoor overleggen wij met de verzender DHL. U heeft meer informatie al per mail ontvangen over de afhaal plek. Groeten klantenservice WielenOutlet

Verschil in eerste en tweede bestelling

We hebben twee maal dezelfde wielen besteld maar het leek alsof ze niet identiek waren waardoor we problemen hadden met de montage
18 jul 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. Wij nemen contact met u op per mail. Groeten klantenservice WielenOutlet
19 apr 2023
Bij nader inzien had wellicht de 'iets' zachtere wielen het beter gedaan voor mijn rijdende kruk. Gr. Willem.
20 apr 2023
Beste Willem, Graag geven wij advies waar nodig. Mocht het zo zijn dat u niet de juiste wielen heeft kunnen bestellen helpen wij u graag om de juiste wielen te vinden mochten wij deze in ons assortiment hebben. Dit advies is altijd mogelijk telefonisch via de chat of per mail. Mocht dit nodig zijn horen wij graag van u. Groeten klantenservice WielenOutlet