WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

920 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.252 beoordelingen in totaal

Geleverd wat ik heb besteld. Een goed en helder bestel proces. 👍 Een klein verbeter puntje in relatie met verzending. De informatie verstrekking in relatie met het aflever moment door de gekozen transporteur is matig. Op de dag van aflevering wordt pas bekend gemaakt dat ze die dag ook echt gaan leveren als de vervoerder ook echt onderweg is. Daarvoor wordt alleen aangegeven dat zij de zending in ontvangst hebben genomen. Met vr. Gr. Wilco Gakes

28 mei 2024
Commissie kan verbeteren door duidelijk en tijdig aan te geven wanneer het komt. Transporteur belt niet het opgegeven telefoonnummer bij niet thuis (omdat niet bekend was dat het kwam) maar zet het gewoon voor de deur. Onbehandeld hout voor wand/planfond afwerking in de regen zetten is niet al te slim. Product zelf is goed.

Beoordelingen voor WielenOutlet

13 jul 2024

Wielen slecht te monteren

De verzending liep op rolletjes. De wielen zelf zijn moeilijk te monteren, omdat ze te groot zijn om de bout goed in het montage gat goed aan te draaien. Dat kon ik niet zien op de plaatjes.
Heb nog geen levering ontvangen
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen Paul, Vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen vanuit DPD. Wij zien dat het pakket blijft steken bij DPD. We gaan per mail contact met u opnemen om te kijken naar een passende snelle oplossing. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Commissie kan beter

6 jun 2024
Ik heb de bestelling nog niet binnen. Bestelling ligt bij DPD
20 jun 2024
Goedemiddag, Vervelend om uw review te lezen. Ik zie dat wij een opnieuw zending vorige week voor u hebben aangemaakt en uitgevoerd om dit zendingsprobleem door DPD op te kunnen lossen. Veel plezier met uw wielen we zien dat de opnieuw zending goed bij u is geleverd. Met vriendelijke groet,
28 mei 2024
Wij willen dolgraag betalen maar die QR code werkte niet
20 jun 2024
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat er iets niet goed werkte. Wij zien dat de bestelling Na het aanmaken wel netjes is afgrond en door ons magazijn verzonden. Lijkt in onze ogen niks mis te zijn en de bestelling is netjes de dag na het aanmaken van de bestelling ook bij u geleverd. De betaling mag u nog wel voldoen aan onze externe partij NOTYD. Wij zullen u hierover mailen met een uitleg. Met vriendelijke groet, klantenservice
17 jun 2024

Slechte afwikkeling

Week geleden artikel besteld. Nog niets gehoord!!
10 jun 2024
Kreeg pakket pas na 3/4 dagen binnen
20 jun 2024
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat de levering bij DPD vertraging had opgelopen. We gaan terugkoppelen richting onze vervoerder. Gelukkig heeft u wel de bestelling mogen ontvangen. Veel plezier met de wielen! Met vriendelijke groet, Klantenservice
16 jun 2024
22 mei 2024
we hebben vorige week wieletjes besteld maar hebben ze nog steeds niet.wij zijn school metameer in stevensbeek.
23 mei 2024
Goedemiddag, Wij begrijpen dat het vervelend is als u een bestelling plaatst en er dan niks bij u bezorgd wordt. In het systeem zie ik dat de bestelling niet volledig juist was afgerond en daarom ook nog niet verzonden kon worden. Nu zie ik dat u gisteren bent geholpen en het is opgelost. De bestelling is nu wel naar u verzonden. Veel plezier alvast met de wielen. Met vriendelijke groet, klantenservice
6 mei 2024
Wacht al dagen op de bestelling. Drie keer gemaild, maar bestelling nog steeds in sorteercentrum.
7 mei 2024
Goedemiddag, Vervelend om uw review te lezen. Wij zijn met u in contact per mail om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, klantenservice WielenOutlet.
8 mei 2024
Was niet de goede maat ,zijn terug gestuurd zat ook geen retour bon bij pakje is onderweg
15 mei 2024
Pakketje nog niet binnen.
16 mei 2024
Goedendag! Het spijt ons te horen dat u nog niets heeft ontvangen. We hebben het zojuist gecontroleerd en gezien dat het helaas op een ander adres is afgeleverd. We zullen direct contact met u opnemen! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
2 mei 2024
2 mei 2024
Goedemiddag, Jammer om te zien dat u 1 ster als review aan ons geeft. Wij zijn benieuwd waarom en of wij u een oplossing kunnen bieden. Wij gaan u een email zenden. Graag horen wij vanuit u. Met vriendelijke groet, klantenservice Wielenoutlet
18 apr 2024
Producten zaten in doosje , alle kleine naaldlagertjes los in de doos 2 te weinig het busje waar naaldlagertjes in moesten ook een kapot en miste een stukje van voor meer info bel mij nico kolvenbach 0653120125
22 apr 2024
Wat vervelend om te horen, Wij zullen met u contact opnemen! Met vriendelijke groet, Klanten Service
19 apr 2024
bestelprocedure en levering echter kruiwagenas-doppen net iets te veel speling op as waardoor wiel gaat zwabberen
19 apr 2024
Site en bestellen erg duidelijk, bezorging niet volgens de info van de site.
Verkeerde bestelling geleverd volgens mij
Antwoord van WielenOutlet
Wat vervelend, We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
8 aug 2023
De levering ging goed. Bestelling was fout. Ik had 4 zwenkwielen besteld en 4 die niet zwenken maar ik kreeg 5 zwenkwielen en 3 die niet zwenken . Ik had geen zin om hierover te gaan klagen maar nu u erom vraagt
8 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat u niet de juiste wielen heeft ontvangen. Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen. Wij kijken dan namelijk altijd naar de beste oplossing. Groeten klantenservice Wielen outlet

Wielen

S.v.p. zorg dat wielen compleet worden ingepakt ( met lagers en al) en ook zorgvuldig worden ingepakt zodat onderdelen er tijdens transport niet uit kunnen vallen. Nalevering van onderdelen was wel prima verzorgd.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal is gegaan zoals het hoort. Wij nemen deze feedback mee richting de juiste afdeling. Gelukkig hebben wij als klantenservice goed contact met u gehad om het uiteindelijk allemaal op te lossen. Veel plezier met de wielen! Groeten Klantenservice WielenOutlet
De producten zijn van zeer lage kwaliteit. Ik bestelde bijvoorbeeld een steekwagen, waarvan de wielen zo wiebelig waren dat een van de wielen al bij het eerste gebruik scheurde. Kortom een ondeugdelijk product
Antwoord van WielenOutlet
Beste Meneer Brouwer, Naar aanleiding van uw review neem ik graag per e-mail contact met u op. Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een ondeugdelijk product te ontvangen en dat is dan ook niet waar wij voor staan. Wanneer het product niet aan de wensen of eisen voldoet dan kunt u deze uiteraard op onze kosten retourneren en zullen wij u helpen om het juiste product uit te kiezen of voorzien van een terugbetaling van het aankoop bedrag. Met vriendelijke groet, Team WielenOutlet