WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

865 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.978 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

26 mei 2023
6,95 euro betaald voor thuislevering ... conflicterende info vanuit webshop (levering DHL, levering Bpost), en moest het pakje uiteindelijk zelf afhalen in postkantoor ZONDER dat poging was ondernomen voor thuislevering

Beoordelingen voor WielenOutlet

26 nov 2023
De bestelling was beloofd op één dag, het is nu al langer dan een week en nog steeds geen zicht op levering!
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien dat de levering door DHL niet helemaal loopt zoals het hoort. Daarom gaan wij per mail contact met u opnemen om te kijken naar een passende oplossing voor dit moment. Groeten klantenservice WielenOutlet.
Product prima, bezorging per DHL was pet. 9x bericht over 3 dagen dat het vanmiddag afgeleverd zou worden.
12 mei 2023
De wielen die ik gekocht heb roesten, dat is niet echt fijn voor mijn tuintegels!
16 mei 2023
Goedemiddag Johan, Jammer om te horen dat deze vintage wielen niet geschikt zijn voor uw gebruik. Kunnen wij helpen met advies voor eventueel andere wielen? Groeten Klantenservice WielenOutlet
4 mei 2023
Leveringstijd komt helemaal niet overeen met wat ze beweren …
5 mei 2023
Goedemorgen Kirby, In het systeem kunnen wij zien dat u op koningsdag heeft besteld. Helaas hebben wij deze dag geen pakketten verzonden i.v.m. deze nationale feestdag. De dag daarna is het pakket ingepakt en naar u verzonden. Excuses dat het pakket wat vertraging had opgelopen. Groeten klantenservice WielenOutlet
Levert niet zoals aangegeven op de website.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de levering door DHL niet goed is gegaan. Helaas is het in deze tijd van het jaar druk met leveringen bij DHL. Daarom zien wij soms wat vertragingen met leveringen helaas. Gelukkig heeft u de bestelling uiteindelijk wel mogen ontvangen. Veel plezier met de bestelling en excuses voor het ongemak! Groeten Klantenservice WielenOutlet.
2 okt 2023
Kit tubes waren gewoon los keer gegooid.
12 okt 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met de bezorging vanuit DHL. Wij nemen uw klacht op en koppelen dit terug richting DHL, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Groeten klantenservice WielenOutlet
8 okt 2023
Het produkt is zeer zeer matig, scheef.
12 okt 2023
Goedemorgen, Vervelend om te lezen dat het product niet is ontvangen zoals het moet zijn. Wij nemen contact met u op om te kijken wat er mogelijk is. Groeten klantenservice WielenOutlet
Slecht verpakt, transportschade
31 mei 2023
Goedemorgen, Vervelend om te lezen dat er transportschade is aan uw product. Wij nemen contact met u op. Groeten Klantenservice WielenOutlet
Heb nog niets ontvangen!
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u nog niks heeft ontvangen. Wij nemen per mail contact met u op om te kijken naar een passende oplossing. Groeten Klantenservice WielenOutlet
6 mei 2023
het duurde te lang
24 mei 2023
Afspraak nakomen.
24 mei 2023
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat de bezorging niet juist is gegaan. Wij zien een levering van DHL niet aan huis maar door een verhinderde bezorger levering bij een servicepunt. Excuses dat dit niet juist is verlopen. Groeten Klantenservice WielenOutlet