PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden417 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 feb 2024
PlantBezorgd.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

6 mei 2024
De planten waren in leven en zijn dat vooralsnog Nogsteeds. De verpakking bestond echter uit een doos met platen met een pijl op de doos in welke richting ze moesten worden gedragen die vervolgens op zijn kop in een doos met nog meer planten werd gedaan diende pijl In de andere richting waren . Dus bij het openmaken kwamen Me De planten maar vooral de potgrond en de lege potjes tegemoet . Kleinigheidje . Maar Iets om Op te letten denk Ik. De planten zijn nogmaals prima in orde

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

Erg snelle levering, de plantjes zagen er fris uit en waren zelfs groter dan ik had verwacht.
AW
Alie W.
Roosendaal
Super verpakt en prachtige planten. Alles groeit nu prachtig 🥰
WM
W M.
Renkum
Mooie planten en pirima afgeleverd

Bezorgd en verzorgd!

Degelijk ingepakt, verzorgde plantjes, stipte levering
Kwaliteit van de planten is prima. Fijne website, duidelijke communicatie. Het assortiment mag wat mij betreft nog wel wat uitgebreider.
Snel vlotte levering van topplanten
Goede kwaliteit - service en verpakkingen
Planten keurig verpakt aangekomen.
TD
Theo d.
Utrecht
netjes verpakt !
Prima nazorg na ongelukje bij verzenden! Vriendelijk te woord gestaan en zaak netjes afgehandeld!