PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.544 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

Niet wat ik had verwacht.

İk heb 15 plantjes besteld. Waarvan 4 goed eruit zag. De rest was half uitgedroogd of erg magertjes. İk had meer plantjes verwacht die ik ook bij de tuincentrum heb gezien. İk raad aan om goed over na te denken. En laat je noet verleiden door foto's. Als je alles retour stuurt omdat je ontevreden bent moet je ook nog is de verzendkosten betalen. En de verzendkosten voor je bestelling krijg je ook niet terug. İk moet alleen wel eerlijk zeggen dat ze snel hebben gereageerd op mijn mailtjes.
6 jul 2024

Verzenden was aardig snel nu 14…

Verzenden was aardig snel nu 14 dage in huis en esdoorn rood roze heeft geen wortel groei en laat blad vallen en wit roze heeft ook slechte wortel groei ik bestel hier niet weer.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
7 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling Herman, je hebt zoals we communiceren 2 maanden groeigarantie, simpelweg omdat je na 2 weken nog niet kan beoordelen of een plant wel of niet wortelt. Zorg dat ze zijn aangeplant met de juiste (zuurminnende) grond dan komt het helemaal goed. Veel plezier van de bestelling!
9 jul 2024
Helaas was de plant liggend verpakt, waardoor een aantal bloemknoppen geknakt waren. Voortaan beter staand verpakken. Verder een goede stetk uitziende plant.
7 jul 2024

Helmgras

Waarom leggen jullie planten plat in een doos? Zodat alle aarde eruit valt. Daarnaast zag het gras er lichtelijk geknakt uit. Wel heel snel btw.
Ik kreeg ontving Acer die beter geschikt was voor Madurodam. De vlinderstruiken waren gelukkig van betere kwaliteit.
2 jul 2024
De plant is helemaal uitgedroogd wat aan de bladeren goed te zien is, de aarde was ook helemaal droog, jammer
29 jun 2024
The plant was not so good when we received it. All the flowers were dying on the plant.
8 jul 2024
Zorgvuldiger verpakken. De planten lagen boven op elkaar. Aarde er uit.
Matige kwaliteit, maar vooral de service enorme tegenvaller
3 jul 2024
Plants were not secured in the box and arrived damaged
Bezorging perfect. Ik vond de plantjes wel erg klein!
13 jul 2024
3 jun 2024

In afwachting van hoe het gaat groeien.

29 mei 2024
Snel geleverd. De plantjes zijn erg klein (denk aan 2-3 blaadjes/takjes ) en een aantal waren meer dood dan levend. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik daardoor wat uit balans. Wel positief dat er wat echte officinalis plantjes te bestellen zijn die je ergens anders niet kunt krijgen.
12 jun 2024

Geen professionele en betrouwbare zaak

planten besteld> komt niets> gemaild> na dag antwoord> "zijn het vergeten te sturen"> "komt morgen" > arriveerd niets> na 8 dagen krijg ik compleet verwelkte planten. geen professionele zaak. afrader!
15 jun 2024
Prima aanbod en netjes verzonden. Een paar planten zagen er wat doe/uitgedroogd uit. Plantjes waren kleiner en jonger dan verwacht. Daadwerkelijke fotos van wat je krijgt zou beter zijn.
24 jun 2024
Planten waren 1/3 van de beloofde grootte. Mooi verpakt en goed bezorgd. Plantjes op zich ok van kwaliteit. Enkel spijtig van de maat
16 jun 2024

Slechte kwaliteit van de planten

De kwaliteit van de planten viel erg tegen. Daarop kregen we ook een teleurstellende reactie van de klantenservice.
25 jun 2024
Ervoor zorgen dat mijn bestelling aankomt en beter communiceren
30 mei 2024
Siergrassen bestel, waarvan er 1 de pluimstelen geknakt zijn.