PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.357 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

3 jun 2024

In afwachting van hoe het gaat groeien.

29 mei 2024
Snel geleverd. De plantjes zijn erg klein (denk aan 2-3 blaadjes/takjes ) en een aantal waren meer dood dan levend. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik daardoor wat uit balans. Wel positief dat er wat echte officinalis plantjes te bestellen zijn die je ergens anders niet kunt krijgen.

Geen professionele en betrouwbare zaak

planten besteld> komt niets> gemaild> na dag antwoord> "zijn het vergeten te sturen"> "komt morgen" > arriveerd niets> na 8 dagen krijg ik compleet verwelkte planten. geen professionele zaak. afrader!
Prima aanbod en netjes verzonden. Een paar planten zagen er wat doe/uitgedroogd uit. Plantjes waren kleiner en jonger dan verwacht. Daadwerkelijke fotos van wat je krijgt zou beter zijn.
Wordt beoordeeld
eerste bestelling pauls scarlet niet toegekomen ,kan gebeuren ..nieuwe bestelling geen idee waar ze zit dit na 1 week :))

Slechte kwaliteit van de planten

De kwaliteit van de planten viel erg tegen. Daarop kregen we ook een teleurstellende reactie van de klantenservice.
30 mei 2024
Siergrassen bestel, waarvan er 1 de pluimstelen geknakt zijn.
De ontvangen planten zijn erg klein
XX
Planten beetje uitgedroogd !!
KS
Kelly S.
Linden
27 mei 2024
26 mei 2024
6 mei 2024
De planten waren in leven en zijn dat vooralsnog Nogsteeds. De verpakking bestond echter uit een doos met platen met een pijl op de doos in welke richting ze moesten worden gedragen die vervolgens op zijn kop in een doos met nog meer planten werd gedaan diende pijl In de andere richting waren . Dus bij het openmaken kwamen Me De planten maar vooral de potgrond en de lege potjes tegemoet . Kleinigheidje . Maar Iets om Op te letten denk Ik. De planten zijn nogmaals prima in orde
14 mei 2024
Het pakket met tuinaarde stond beneden (totaal 30 kl.)heb een buurman ingeschakeld Die heeft het naar boven gebracht.Er was niet gebeld.Na 10 minuten ging de bel en kwamen de planten,die werden netjes boven gebracht.Dus ik heb alles ontvangen. Ik heb geen recht op een nabestelling. De planten zagen er goed uit. Vrienlijke groet Mevr. De Ruijter.
PB
16 mei 2024
Plantjes waren erg droog bij ontvangst. En veel kleiner dan verwacht. Ze hadden wel de lengte als aangegeven, maar het was gewoon nog niks. Het was wel goed verpakt. Van 1 plant was de bestelde lengte niet op voorraad en toen is zonder overleg een kleiner exemplaar gestuurd.
5 mei 2024
bij binnenkomst van de planten blijkt dat het merendeel van de planten bruin is. Direct gereclameerd, maar men verwijst naar garantie. Planten zijn zeker niet "vers". Afwachten hoe zij het gaan doen.
2 mei 2024
DE kwaliteit van de geleverde Azalea's viel mij erg tegen . Veel knoppen waren totaal verschrompeld. Mijnsinziens stikken de planten wanneer zij in een luchtdicht afgesloten doos verstuurd worden.
27 apr 2024

Zijn erg geschrokken van de slechte kwaliteit…

Zijn erg geschrokken van de kwaliteit voor nieuwe planten betreffende de Little Spooky. Als we ze zo in een winkel zouden zien hadden we ze niet gekocht, maar gaat goed komen volgens de leverancier.
21 apr 2024
De plant die kreeg was voor de helft verdord. De helft van de plant, was met dode takken en dus af moeten knippen. Erg jammer!! Zonde van het geld!
Antwoord van PlantBezorgd.nl
21 apr 2024
Bedankt voor je review Paula, een potentilla is zoals we op de Website aangeven en op de pakbon een bladverliezende plant. Had ons bij je twijfels even een berichtje gestuurd en we hadden dit kunnen toelichten. Desalniettemin veel plezier van de plant, uiteraard heb je 2 maanden groeigarantie.
24 apr 2024
De planten lagen schots en scheef door de dozen. Veel grond uit de potjes en de ijzerhardjes waren bijna allemaal afgeknapt.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
25 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Monique, excuses voor de slordige levering. Ik kom over deze levering geen contact tegen in ons systeem, mocht er een plant niet aanslaan of er vragen zijn dan kun je ons altijd bereiken via info@plantbezorgd.nl . Voor nu veel tuinplezier van je bestelling!