PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden361 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 feb 2024
PlantBezorgd.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mrt 2024
Keurige aflevering in dozen, planten vochtig genoeg en onbeschadigd. Planten zien er vitaal uit, maar wel iets minder van hoogte dan beloofd ( eerder 30 tot 40 dan 40 tot 60) Afspraak over bezorging was matig; niet op de verzochte dag en daardoor de dozen klets doornat geregend en volledig aan prut. Communicatie was lastig omdat de order in vieren gesplitst was en daardoor ook viermaal bij het bedrijf en dhl had moeten worden aangemeld. Zo hadden we in ieder geval nog een droge doos.

De planten waren in leven en zijn dat vooralsnog Nogsteeds. De verpakking bestond echter uit een doos met platen met een pijl op de doos in welke richting ze moesten worden gedragen die vervolgens op zijn kop in een doos met nog meer planten werd gedaan diende pijl In de andere richting waren . Dus bij het openmaken kwamen Me De planten maar vooral de potgrond en de lege potjes tegemoet . Kleinigheidje . Maar Iets om Op te letten denk Ik. De planten zijn nogmaals prima in orde

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

14 apr 2024
De verzending was prima maar de plant viel tegen, ik vind hem wat klein. Ik heb hier een pluim hortensia gekocht voor 6,95 en die was beduidend groter. De foto is van de plant die ik 3 weken geleden bij jullie heb gekocht, is natuurlijk inmiddels gegroeid.
14 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Yvonne! Pluimhortensias worden teruggesnoeid voor een beter vertakte volle struik, ze blijven bij ons buiten en bloeien in de huidige temperaturen op zodat je een sterke ziekteresistente struik hebt, veel tuinplezier van de bestelling!
bij binnenkomst van de planten blijkt dat het merendeel van de planten bruin is. Direct gereclameerd, maar men verwijst naar garantie. Planten zijn zeker niet "vers". Afwachten hoe zij het gaan doen.
DE kwaliteit van de geleverde Azalea's viel mij erg tegen . Veel knoppen waren totaal verschrompeld. Mijnsinziens stikken de planten wanneer zij in een luchtdicht afgesloten doos verstuurd worden.

Zijn erg geschrokken van de slechte kwaliteit…

Zijn erg geschrokken van de kwaliteit voor nieuwe planten betreffende de Little Spooky. Als we ze zo in een winkel zouden zien hadden we ze niet gekocht, maar gaat goed komen volgens de leverancier.
21 apr 2024
De plant die kreeg was voor de helft verdord. De helft van de plant, was met dode takken en dus af moeten knippen. Erg jammer!! Zonde van het geld!
21 apr 2024
Bedankt voor je review Paula, een potentilla is zoals we op de Website aangeven en op de pakbon een bladverliezende plant. Had ons bij je twijfels even een berichtje gestuurd en we hadden dit kunnen toelichten. Desalniettemin veel plezier van de plant, uiteraard heb je 2 maanden groeigarantie.
24 apr 2024
De planten lagen schots en scheef door de dozen. Veel grond uit de potjes en de ijzerhardjes waren bijna allemaal afgeknapt.
25 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling Monique, excuses voor de slordige levering. Ik kom over deze levering geen contact tegen in ons systeem, mocht er een plant niet aanslaan of er vragen zijn dan kun je ons altijd bereiken via info@plantbezorgd.nl . Voor nu veel tuinplezier van je bestelling!
17 apr 2024

Hele mooie planten super slecht verzonden

Hele mooie planten, maar zo los in de doos "geflikkerd": potten los, aarde overal, wortels beschadigd....
17 apr 2024
Bedankt voor je review Katinka, spijtig te horen dat de zending niet goed is aangekomen. De theeplanten die je hebt ontvangen tapen we dicht en zijn rechtop in de doos geplaatst met een bamboestok per plant om ze rechtop te houden. Het lijkt erop dat er onderweg iets is gebeurd. Stuur ons zeker nog aanvullende info en foto’s op info@plantbezorgd.nl dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing.
Planten waren gebroken in de doos Doos was te klein Schande
planten kwamen al bruin aan. Niet voor herhaling vatbaar.

Beter verdture

Beter versturen
19 apr 2024

Out of 4 plants - one very very bad quality and not due to the transport

Out of 4 plants, one was very bad quality. In person, no-one would chose this plant as it was so tiny, fragile that a simple grass leaf, compared to it look more healthy. Strange, that a shop had even the idea to put this very bad quality plant to the order and not just to throw it away or give for charity. When mentionned to the shop, no actions were taken. Therefore clearly a quality issues. Not sure if I will order once again.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je beoordeling Saulius, ik zie dat je inmiddels een nieuwe plant hebt ontvangen. Veel plezier van je bestelling!
19 mrt 2024

Geleverde Escallonia Pink Elle lijkt helemaal niet op de foto’s en bijgeleverde labels.

Communicatie over bevestiging bestelling en levertijd is oké. Alhoewel een rood etiket met witte letters: VOORZICHTIG BREEKBAAR op de doos plakt, werd er duidelijk mee gesmeten: aarde in de toppen van de planten gevonden + diverse afgebroken knopjes. De planten zien er fluffy, kaal uit, lijken niet zoals op de foto, we zijn teleurgesteld, daarom gaan we ze op een minder in het oog vallende plek in de tuin planten.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je beoordeling Walter, geen zorgen over de gezondheid van de struiken. Inmiddels zullen de planten nu de temperatuur stijgt de eerste uitlopers hebben. Mochten er nog vragen zijn neem dan gerust contact met ons op via info@plantbezorgd.nl. Veel plezier van de escallonia’s!

De planten waren op zich prima, afgesproken verzenddatum niet

We hadden een datum afgesproken waarop de planten verzonden zouden worden. Zonder dat verder te communiceren of te overleggen is deze datum opgeschoven. Toen we daar telefonisch contact over hadden kwam er een slap verhaal in plaats van een oprecht excuus. Aanvulling: De levertijd was op het moment van bestellen minder dan de 6 dagen waar je het nu over hebt. De levertijd is daarna pas aangepast.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Dat we eerder hadden moeten communiceren dat we de leverdag niet gingen halen zijn we het over eens. Volgens mij is jullie meermaals aangegeven dat we graag een zo goed mogelijke oplossing wilde vinden en jullie een fijne vakantie toegewenst. Jammer dat het zo gelopen is, we gaan kijken hoe we dit in het vervolg anders kunnen doen.
Door betere maat op geven planten zijn allemaal aan de minimale maat van 20 cm , als de opgegeven maat 20 tot 40 is , pot maat is ook niet correct 2 liter ipv 2,5 Verschil is groot , tuincentrum heeft wel juiste maten iets duurder.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je feedback Ab, het klopt dat wij zijn gestopt met de levering van de c2.5 liter pot ivm slechte kwaliteit. Dit hadden wij beter moeten communiceren. Desalniettemin veel tuinplezier van de Euonymus.
Plantjes zagen er slecht uit, hebben te lang bij bezorgdienst gestaan. Rechtop vervoeren zou wellicht beter zijn
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Natasja, een vlinderstruik is een bladverliezende plant die in het voorjaar weer uitloopt, dat is wat je ziet aan de plant. Het heeft niets te maken met de reis van de plant van max 2 dagen. Geen zorgen dus, dit hadden we je graag in een e-mail toegelicht en staan op de productpagina van de vlinderstruik staat dit dan ook vermeld bij eigenschappen. Maar helaas nu via deze weg, geen zorgen met het zonnetje erbij loopt hij vlot uit! Overigens heb je op elke plant standaard 2 maanden groeigarantie. Veel tuinplexier van je bestelling!
Keurig op tijd geleverd, maar plantjes zien er belabberd uit. Ik hoop dat het nog wat wordt!!
23 mrt 2024
Bedankt voor je review Albert. Geen zorgen, Gaura is een bladverliezende plant die in het voorjaar pas weer uitloopt, ik zie op de kwekerij dat ze inmiddels hun eerste blad hebben. Veel tuinplezier van je bestelling!
RV
Rika V.
Varsenare
Het transport is zonder zorg gebeurd. De plantjes hadden heel veel geknakte takjes en 1 plantje was serieus gehavend. 1/3 van het plantje was geknakt. De bezorger had geen rekening gehouden met de pijlen die op de doos bevestigd waren.
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je feedback Rika, ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice over deze slordige levering van PostNL. Stuur ons a.u.b. over een week of 6 even een update op info@plantbezorgd.nl wij bieden op elke plant standaard 2 maanden groeigarantie.
De doos was niet goed neergezet, waardoor de planten door elkaar lagen. Niet netjes van DHL
Antwoord van PlantBezorgd.nl
Bedankt voor je feedback, spijtig te horen dat de zending niet met zorg is afgeleverd door DHL. Mocht er onverhoopt een plant niet aanslaan of heb je verdere vragen, neem dan zeker even contact met ons op via info@plantbezorgd.nl. Je hebt altijd 2 maanden groeigarantie. Veel plezier van je bestelling.