PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

788 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.542 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

Little Ruby, een kleurrijke trekpleister

De planten (dwergvlinderstruiken) werden twee dagen na de bestelling bij PlantBezorgd.nl reeds bezorgd. Keurig verpakt en verzorgd, ze hadden de reis goed overleefd. Sterker nog: enkele dagen later stonden ze in de tuin fier overeind en kwamen ze zelfs tot bloei. Nu, nauwelijks een week later, zijn de opvallend rode pluimen van Little Ruby een blikvanger, voor de mens en vooral voor vlinders die de weg ernaartoe rap wisten te vinden. Een aanrader!

Goeie prijs voor kwaliteit

Ik stelde een vraag via de mail. Kreeg pas wat later een antwoord. Maar omdat het geen haast had, maakte dat niet uit. Het bleek dat mijn mail in hun spam terecht was gekomen. Na het eerste antwoord nog een paar keer over en weer gemaild en kreeg toen wel heel snel antwoord. Bestelling gedaan om daar op te halen. Stond netjes voor mij klaar en kon het zo ophalen. Goeie prijs voor kwaliteit.
3 jul 2024
Mooi plantjes. Makkelijk bestellen, had 9 krijden plantjes besteld zien er waarvan 6 hele mooi plantjes waren. De. Twee maggi plantjes vond ik er minder uitzien en de bieslook was ook niet heel mooi. Heb ze toch geplant en hoop dat ze nog flink groeien.
11 jul 2024

Eikenblad hortensia ziet er top uit!!!

De eikenblad hortensia zat goed verpakt, goede beschrijving erbij. Snel verzonden!!! Kan niet wachten tot die bloemen geeft😂😂 maar dat zal pas volgend seizoen zijn. Als ik weer een plant nodig heb bestel ik m weer via plantbezorgd.nl

Top

Na mijn bestelling wilde ik toch nog wat aanpassen. Kreeg ondanks dat het vrijdag avond was super snel een reactie. Kan het annuleren en opnieuw een bestelling plaatsen. Snel en netjes verpakt. Boompje ziet er ook goed uit.
RL
Rik L.
Ninove
7 jul 2024
Mooie plantjes en goed verpakt hier kan niks aan verbeterd worden, enkel het transport vond ik persoonlijk iets minder er lag veel potgrond in de doos een geluk dat ik de plantjes direct kon verplanten.
EB
Edith B.
Rotterdam
10 jul 2024
De bestelling zag er verzorgd uit. Goed verpakt en met als extra stro erin. De planten zijn goed aangekomen en naar mijn zin. Dit was de eerste keer maar zal niet de laatste bestelling zijn.
Snel bezorgd en goed verpakt. De dicentra spectabilis zagen er alleen een beetje dood uit, dan kan komen omdat het groeiseizoen voorbij is. Hoop alleen wel dat ze weer uit zullen lopen.
3 jul 2024

Goede verpakking, planten afwisselend.

De verpakking was goed gedaan. De hortensia's waren mooie planten. De wolfsmelk vond ik de naam p9 niet waardig, waren mini plantjes met veel potgrond aangevuld.
Planten waren goed ingepakt. 2 planten waren min of meer stekjes. Dat verklaart ook de prijs. Hopelijk komen er mooie bloemen in.
4 jul 2024
corecte verwerking. Bestelde maten waren niet beschikbaar. Prijs werd aangepast en teruggestort. Waren toch maar mini boompjes.
Planten zijn perfect verpakt. Mijn jasmijn heeft binnen 1 week een uitloper van 30 cm. Mijn passiebloem pakte ook gelijk
6 jul 2024

Planten zijn heel aangekomen en voldoen aan de verwachting

Planten zijn heel aangekomen (verzending los op pallet). Dat is de verdienste van de vervoerder (DHL) en PlantBezorgd.nl
27 jun 2024
Ontzettend snel bezorgd, mooie planten die al best groot zijn, ik bestel de grotere hoeveelheden eigenlijk altijd hier!
27 jun 2024
Snelle bezorging en naar alle tevredenheid. De planten moeten nog groeien, dus daarover kan ik nog niets zeggen
GV
George Arthur V.
Leidschendam
30 jun 2024
De verpakking was netjes verpakt. En de plant was netjes aangekomen. Kwaliteit boven kwantiteit. Zeer goed.
11 jul 2024
Mooie volle plaat met grootte kluit. Die snel aan slaat je ziet al gelijk dat de groei fase begint.
10 jul 2024
Mooie plantjes, eerlijke inlichtingen gegeven aan de telefoon en gemakkelijk ophalen in Molenschot.
WA
Wilma A.
Huizen
4 jul 2024

Prima

De planten die ik had besteld, werden snel en zorgvuldig verpakt bezorgd. Ik ben heel tevreden.
2 jul 2024
Op tijd bezorgd, precies wat ik besteld heb. Netjes en goede kwaliteit. Ik bestel nog eens.