PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.357 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

Mooie plantjes, communicatie kan beter.

Ik heb mooie plantjes bezorgd gekregen. Netjes verpakt. Maar de communicatie kan beter. Ik bestelde voorradige plantjes op maandag en verwachtte het zoals vermeld einde week/begin andere week. Echter bleef de status op in behandeling en bij navraag kreeg ik twee dagen later de melding dat het niet helemaal voorradig was.Mijn bestelling arriveerde daarom bijna twee weken na bestellen.Had even eerder gecommuniceerd met je klant.
29 mei 2024

Fijne, nette en snelle levering

* snelle levering. Door drukte zou het een paar dagen duren, zo stond op de website. De dag was het al netjes bezorgd. * vriendelijk en goed contact om een en ander af te spreken voor de bezorging. Heel erg netjes. * mooie, gezonde planten (siergras/bamboe)

Bestelling voor Frankrijk

De planten zijn heel mooi en stevig zoals mijn ervaring in de afgelopen jaren steeds was. En ik koop vanwege de kwaliteit en service graag bij PlantBezorgd. Dit jaar had ik meerdere bestellingen voor onze Franse woning, die -zoals afgesproken- op meerdere dagen na elkaar zijn verzonden. Alle bestellingen zijn op de maandag erop volgend ontvangen. En weer zorgvuldig verpakt. GW
JV
Joeke V.
Hilversum
4 jun 2024

Beoordeling

Hoewel de doos bij het postagentschap ondersteboven stond (vanwege het etiket) is de kwetsbare plant toch goed overgekomen. Complimenten voor de uitstekende verpakkingswijze en herbruikbaarheid van de verpakkingsmaterialen. En dat dit ook een hoop onnodig plastic scheelt.
Plantjes waren prima verpakt en licht bevochtigd !! De postman echter hield de doos wel heel scheef / half op z'n kant dus de pijlen "omhoog" op de doos zijn misschien niet duidelijk genoeg/opvallend ? ? (Geen schade hoor)

Goede communicatie en verpakking

Hele goede communicatie betreft de bezorging. De planten waren ook perfect verpakt en bezorgd. Echt een aanrader. Mocht ik in de toekomst nog iets willen bestellen qua planten, zou ik zeker hier weer bestellen
28 mei 2024
Door post.nl heeft het bijna een week geduurt maar doordat de plant goed verpakt was en er voldoende vocht in zat kwam de hortensia met maar lichte bladschade aan. Ik ben erg tevreden!
PZ
P. Z.
Roden
Mooie planten, maar door PostNL wel lang onderweg! Zouden zaterdag worden bezorgd maar kwamen pas dinsdagmiddag, gelukkig was het niet warm, anders was er vast veel verdroogd 😳
27 mei 2024
De planten worden zorgvuldig en goed ingepakt. De dozen zijn duidelijk aangegeven met deze zijde boven. Minpunt, de bezorgers lezen niet en houden doos niet juist vast.
Stuurde een verkeerde plant,maar dit werd zeer snel gecorrigeerd met het sturen van de juiste plant. Zeer tevreden over de afhandeling,maximale sterren. Roelof.
28 mei 2024
ik had een klacht daar werd snel op gereageerd.in een persoonlijke mail, ook is de firma bereikbaar per telefoon en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

Snelle levering, goede verpakking, mooie plant

Snelle levering. Plant goed verpakt met natuurlijke materialen. Duidelijke aanplantinstructie. Eerder dezelfde plant gekocht en deze doet het fantastisch.
de bezorging is goed, ik heb afgelopen weekend in de grond gezet , en hopen dat ze goed doen. fotos zal ik nog wel opsturen. gr sander
SV
Sonia V.
Geluveld- Belgie
22 mei 2024
Levering zoals aangegeven, alles netjes in de pot, met telkens stro er tussen om niet om te vallen, niet uitgedroogd, gewoon perfect
Alles was super in orde voldoende water aan de plantjes wat door de drukte was de bestelling wat later maar in goede vorm top

Een aanbevolen plant om te kopen.

De planten zaten goed ingepakt waardoor de planten niet beschadigd waren. In de plant zijn de eerst knoppen al te zien.
RK
Rob K.
Vledder

Nette service

Keurig ingepakt geleverd , wel lange levertijd (11 dagen) maar dit wordt keurig vermeld op de website. Helemaal top dus
5 jun 2024
Je suis très satisfaite de ma commande. Les plantes étaient très bien protégées pour le transport. Je vous remercie.
5 jun 2024
Nette en snelle bezorging, keurig klant contact en staan open voor verbeteringen van de klant ervaring op de website.
29 mei 2024
Makkelijke site met veel informatie Bestelling op tijd geleverd Alleen vond ik de grond erg droog met de levering.