PlantBezorgd.nl- Logo - Beoordelingen

PlantBezorgd.nl

761 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.515 beoordelingen in totaal

12 mei 2024
Prima verpakt, plant is wel kleiner dan gevraagd. Gekozen voor 50 a 60 cm, die hoogte haalt de Rodohdendron lang niet. Wat het verzenden via DHL betreft, slechte zaak. Zoals reeds beschreven, prima verpakt, (alleen wel met plastic, dus anders dan in begeleidend folder wordt vermeld), maar de doos is op de kop bij ons huis geplaatst op afgesproken plek. Dit terwijl pijlen op de doos duidelijk aangeven welke zijde boven. Gevolg, 5 afgebroken knoppen en afgebroken takjes. Ik heb dan ook bij DHL een klacht ingediend.

3 jun 2024
Bestelling werd sneller geleverd dan aangegeven dus dat was positief. Bestelproces ook erg makkelijk. De vlinderstruik zou 10 tot 20 cm zijn maar was maar 5 cm. De ridderspoor zag er niet zo goed uit op 2 piepkleine frisse uitlopertjes na. Ik hoop dat het nog verder gaat uitlopen. De lupine en het duifkruid zagen er top uit. De heuchera waren wat verlept maar al wat groter en lijken nu weer op te krabbelen. Ik ga er vanuit dat de planten van goede kwekers komen en goed gaan aanslaan maar dat is een kwestie van afwachten. Ben heel benieuwd en vol verwachting.

Beoordelingen voor PlantBezorgd.nl

Meest recente eerst
Goeie sterke planten en goed verplakt
Zeer snel en verzorgd geleverd

Mooie planten,

Snel verzonden, mooie planten. Goed verpakt.
Snelle levering en mooie kwaliteit planten!
Heel goed verpakt. De kwaliteit van de planten.
Snel bezorgd en goed verpakt. De dicentra spectabilis zagen er alleen een beetje dood uit, dan kan komen omdat het groeiseizoen voorbij is. Hoop alleen wel dat ze weer uit zullen lopen.
Prima levering, kwaliteit waar je u tegen zegt
Snell levering. Plant was goed verpakt en zag er gezond uit.
Planten waren goed ingepakt. 2 planten waren min of meer stekjes. Dat verklaart ook de prijs. Hopelijk komen er mooie bloemen in.