Vehikit Nederland- Logo - Beoordelingen

Vehikit Nederland

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.027 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2016
Vehikit Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

de bestelling verliep vlot, betaling ook direct 100% voldaan. daarna is het even stil en wordt pas na 2 dagen verwerkt. de verwerkingstijd en verzend gereed maken mag beter aansluiten, zeker omdat een directe bataling voldaan is.

Levertijd zou 5 dagen zijn . Onze zending was ergens verkeerd geleverd . Voordat deze terecht was duurde dit 5 dagen , toen is uiteindelijk de zending vergeten !!in transport . nalevering dus al met al meer als 14 dagen geduurd :-( uiteindelijk bleek van de boven panelen 2 x links geleverd te zijn i p v 1 x L en 1x R Zelf maar opgelost met de zaag

Beoordelingen voor Vehikit Nederland

9 mei 2023
Fijn personeel
9 mei 2023
Beste klant, Wat ontzettend leuk om zo'n toffe review te mogen ontvangen! We zijn erg blij dat je ons team zo'n dikke pluim geeft en zijn er graag voor je als je nog nieuwe spullen voor je bus nodig hebt. :) Hartelijke groet, Team BusinBedrijf
CH
17 mei 2023
Top product
23 nov 2023
Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. :) We wensen je veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Vehikit
19 nov 2023
17 nov 2023