businbedrijf.nlBeoordelingen

5145 PV Waalwijk

Beoordelingen voor businbedrijf.nl

4.50/5.00

431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over businbedrijf.nl

Snelle service en netjes afgeleverd
Top
Snel geleverd prima product
Prima spul voor een prima prijs.
Iedere keer ben ik tevreden met alles gaat voortreffelijk.
Snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding van het product.
Bevestigingsmateriaal deels in rvs en deels in elektrolytisch verzinkt staal. Zou allemaal rvs moeten zijn. Verder nog veel zelf moeten bedenken om het slot goed te kunnen monteren.
 Antwoord van businbedrijf.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We helpen je graag verder met de montage. We zullen hiervoor contact met je opnemen. Groet, Team BusinBedrijf.
Netjes en op tijd verstuurd
Prima product, is functioneel en staat erg goed. Zeker een aanrader
Correcte levering
na over en weer te moeten appen over de klachten dat de hoezen niet paste, besloten het maar weg te gooien, bus in bedrijf dacht dat ik fotograaf van beroep ben, van alle situaties foto's sturen wat er niet paste, moest een 100% pasvorm zijn, dat was het bij herhaaldelijk aangeven niet.
 Antwoord van businbedrijf.nl
Beste klant, we begrijpen dat het vervelend is als het product niet overeenkomt met de verwachtingen. We zijn nog in afwachting van foto's van de hoezen om de oorzaak te kunnen achterhalen waardoor het niet past. Uiteraard heb je het recht om tot 100 dagen na ontvangst de producten te retourneren. We helpen je graag verder en houden contact. Groet, Team BusinBedrijf.
Degelijk materiaal voor een goede prijs
Het was gewoon goed
Helaas een lange levertijd, dit werd bij het bestellen niet bekend gemaakt, het is tegenwoordig normaal dat de volgende dag je product in huis hebt en niet na 10 dagen..
Super snelle levering.
De levering mag sneller. Op donderdag voor 14:00 besteld, maar pas maandag ontvangen, terwijl website aangaf dat dan de volgende dag geleverd zou worden.
Alles volgens afspraak.het produkt moet zich nog bewijzen
Goed en op tijd. 8
tot 4 keer toe de levering uitgesteld. Geen feedback zelf navragen. Klussen uitgesteld, boze klanten. Geen voorraad, maar wel doen alsof
 Antwoord van businbedrijf.nl
Beste klant, Onze excuses voor de vertraging die ontstaan is bij uw bestelling. Dit product is doorgaans op voorraad maar was destijds uitverkocht. Mochten we alsnog iets voor u kunnen betekenen, horen we graag van u. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf
Alles was prima geregeld