businbedrijf.nlReviews

Details over businbedrijf.nl

Beoordelingen voor businbedrijf.nl

249 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Volgens afspraak geleverd, TOP kwaliteit van de geleverde betimmering. Ik ben erg tevreden. Er was een kleine transportschade, doordat er niet aan beide kanten transport bescherming was aangebracht. Gelukkig zat het niet op een hinderlijke plek. Er zat veel materiaal bij om alles te bevestigen. Omdat ik aardig wat overhield, dacht ik dat ik wellicht wat vergeten was om vast te zetten. Dit bleek gelukkig niet zo te zijn ;-)

Ik heb wandpanelen en een laadvloer besteld. De maatvoering van de wandpanelen was niet altijd juist. De bevestigingsgaten zaten op de verkeerde plek of gaten zaten er helemaal niet in. In de laadvloer was men vergeten een uitsparing te maken bij het achterschot. Ik heb het meeste zelf aangepast, maar ik zit nog te wachten op een nieuw zijpaneel.

Beoordelingen voor businbedrijf.nl

Duidelijke en vriendelijke uitleg via de klantenservice. Overzichtelijke webshop, duidelijk alles uitgelegd en de webshop ziet er gewoon verzorgd uit. Daarnaast ook nog eens snelle levering
Duidelijke beschrijving, waar voor je geld en ik hoefde maar te knipperen met mijn ogen en de bestelling stond al voor mijn deur!
Dat er specifieke dingen besteld moeten worden snap ik waarom daar intern niet goed over gecommuniceerd word is erg jammer
Antwoord van businbedrijf.nl
Goedemiddag Twan, bedankt voor je tijd daarnet en voor het invullen van de review! We begrijpen de verwarring die is ontstaan omdat er intern sprake was van miscommunicatie. Nu zijn de sidebars geleverd en wensen je veel succes met de montage hiervan. We horen het graag als we verder nog iets kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf.
Makkelijk zoeken op kenteken, zeer snelle levering en scherpe prijzen. (side bars besteld)
Super kwaliteit dakdragers voor mijn caddy Ladingstops zijn ook uitstekend
Een track en trace sturen als bestelling onderweg is ,dit is niet gebeurt.
Goede beschrijving en uitleg. Is goed te plaatsen, met goede bevestiging.
Snelle en correcte levering
snelle levering
Top 👍
levering is niet complet, elemententen niet corect, reactie van de klantenservis- langsaam
Antwoord van businbedrijf.nl
Beste Klant, we vinden het jammer dat u niet tevreden bent. We komen graag met u in contact en willen er met u over in gesprek. We zullen vervolgens ons uiterste best doen om het alsnog zo goed mogelijk voor u op te lossen. Telefonisch konden we u vandaag niet bereiken maar we zullen het morgen nog eens proberen. We hechten erg veel waarde aan uw tevredenheid en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf
Spullen beschadigd geleverd
Antwoord van businbedrijf.nl
Goedemorgen Rory, wat vervelend dat er spullen beschadigd zijn geleverd! We hebben je gevraagd of er meer schade was zodat we dit goed kunnen beoordelen en dit vakkundig voor je kunnen oplossen! We houden contact. Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf