businbedrijf.nl- Logo - Beoordelingen

businbedrijf.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 22 aug. 2016
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
businbedrijf.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij businbedrijf.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 aug. 2016
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor businbedrijf.nl

223 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 feb. 2022
Super netjes te woord gestaan en uitgebreid informatie gehad over welke bekleding ik precies moest hebben, Plus snelle levering kort om TOP

3 dec. 2021
Ik heb 2x een verkeerde bestelling ontvangen, terwijl mijn vraag heel duidelijk was/is. Wacht nog op de goede, die mij is toegezegd maar die ik nog niet heb ontvangen. Foto's zijn al opgestuurd.

Beoordelingen voor businbedrijf.nl

16 sep. 2022
Vloer van goede kwaliteit en pasvorm. Wandbetimmering (Dacia Dokker Van 2017) paste niet helemaal, er moest aan de bestuurderskant gezaagd worden om het passend te maken. En er zijn 2 kokers midden in de laadruimte waar kabelbomen uit komen die niet bedekt worden. De bezorgdienst is waardeloos. Maken afspraken die ze niet nakomen. Tot 2 maal toe werd een bezorgdag doorgegeven, en alleen met hulp van de mensen van bus in bedrijf werd alsnog geleverd. Toezegging was maandag en het werd uiteindelijk vrijdag in de loop van de middag.
Antwoord van businbedrijf.nl
Goedemorgen Harm-Jelle, ten eerste bedanken we je voor je bestelling! Nu zou alle betimmering pasvorm moeten zijn zodat jij het alleen nog hoeft te monteren. Kun je ons foto's sturen van de wandbetimmering die niet helemaal paste? Daarnaast begrijpen we dat het vervelend is als de levering niet uitgevoerd wordt op de gewenste dag. Hier zullen we zeker melding van maken bij de betreffende transporteur. Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf.
De kast was zeer eenvoudig te monteren en is ook mooi strak gefabriceerd en afgewerkt. Het passend zijn in de bedrijfsauto zelf laat te wensen over, grote kieren die niet aansluiten op de wanden van de auto, terwijl deze ervoor op maat gemaakt zou moeten zijn. Desalniettemin een prima kast met veel mogelijkheden.
17 sep. 2022
Deurpanelen van een VW T6.1 besteld. Super pasvorm en compleet met montagemateriaal geleverd. Pasvorm is top, materiaal top, kleine aanpassing bij 1 deurgreep, maar dat mocht de pret niet drukken.
prima ondersteuning via telefoon bij het bestellen van het product, snelle levering van het kwalitatief goede product voor een redelijke prijs.
heb wat ik wil hebben, goede uitleg en vriendlijk geholpen bij een winkelbezoek.
3 sep. 2022
Perfect onderdeel paste direct en snel geplaatst en snel geleverd.
zeer gebruiksvriendelijke site, scherpe prijzen en snelle levering
5 sep. 2022
Foutieve bestelling van mij keurig opgelost!
Antwoord van businbedrijf.nl
Goedemorgen Gerard, wat fijn te lezen dat alles voor je is opgelost! We staan graag weer voor je klaar in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf.
8 sep. 2022
Product voldoet aan de eisen..
Vriendelijk en snel geholpen
Pervect verzorgt
16 sep. 2022
Niets te wensen
19 sep. 2022
17 sep. 2022
Verkeerde spullen geleverd en dan verwachten dat jij bewijst dat het de verkeerde spullen zijn.
25 aug. 2022
Mooie gestroomlijnd en opbergruimte voor 10 pvc pijpen van 40 mm. De lengtes die ik gebruik zijn 2 meter en ik heb er een tussenschot tussen gezet , zodat ik aan de voorkant mijn gasslangen op kan bergen. Ik had mijn twijfels over het brandstofverbruik, echter door de goede stroomlijn is er geen verschil tussen met en zonder
4 aug. 2022
Duidelijke website, kundige hulp aan de telefoon, snelle levering en goede aftersales. Mijn hond had 1 afdekkapje voor kluif aangezien....na kort telefoontje kostenloos 2 nieuwe ontvangen. Top gehandeld.
12 aug. 2022
Bedankt voor de positieve review! Namens BusinBedrijf hebben we wat te kluiven gevonden voor je hond (komt vandaag bij je aan). Dan kluift hij hopelijk niet meer op onze producten. We wensen je veel plezier van de dakdragers en hopen je graag weer terug te zien op onze webshop. Groetjes van BusinBedrijf
13 aug. 2022
Bestelde artikel past prima en keurig binnen de levertijd afgeleverd!