Vehikit Nederland- Logo - Beoordelingen

Vehikit Nederland

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Complete set met bodemplaat besteld. Past allemaal prima. Er word echter op de website vermeld dat er een duidelijke handleiding bij zit. Nou ik kan je vertellen dat die er niet bij zit. Die moet je zoeken bij hun op de website en dan uitprinten zelf. Word dus niet meegeleverd. Het pas allemaal redelijk goed. De bodemgaten voor de vloerbevestiging mogen wel wat nauwkeuriger geboord worden, het is randje boord dat de bouten passen. Als je één schuifdeur hebt bevestig dan eerst het grote paneel tegen de linker zijwand aan, en dan pas de bodemplaat. Ik had het andersom gedaan en dan krijg je het standaard paneel niet meer los. Je komt dan niet meer bij die clips. Had ook wel vermeld mogen worden in de handleiding. De zijpanelen die met die gekke vouwclips bevestigd worden is helemaal ruk. Na een week m'n achterdeur gebruikt te hebben pleurde die plaat er de hele tijd uit. Heb er maar een dotje kit tussen gedaan. Maar zonder die kit worden die clips lam en flikkert je paneel eruit. Voor het geld is het goed.

1 mei 2024
Levertijd zou 5 dagen zijn . Onze zending was ergens verkeerd geleverd . Voordat deze terecht was duurde dit 5 dagen , toen is uiteindelijk de zending vergeten !!in transport . nalevering dus al met al meer als 14 dagen geduurd :-( uiteindelijk bleek van de boven panelen 2 x links geleverd te zijn i p v 1 x L en 1x R Zelf maar opgelost met de zaag

Beoordelingen voor Vehikit Nederland

Opel Vivaro 2024 L3H1 complete betimmering

2 jul 2024
Leverings datum een beetje vaag en onduidelijk. De track and trace werkte erg slecht en onduidelijk. Verder is het product fantastisch!!!
HB
Han B.
Drachten
1 jul 2024
Bestelling correct en punctueel geleverd. Probleempje bij montage werd oplossend naar gekeken en op gereageerd.
3 jul 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je bestelling correct en op tijd is geleverd. We waarderen het dat je ons op de hoogte hebt gesteld van het montageprobleem en zijn blij dat we het hebben kunnen oplossen.
5 jul 2024
Helemaal top super bedankt voor de sublieme service
5 jul 2024
"Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Het was een plezier om je te helpen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!"
Probleem met verkeerde bestelling perfect opgelost
Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service, hartelijk dank voor je mooie review en veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Vehikit
3 jul 2024
Alles super goed geregeld snel bezorg
3 jul 2024
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat alles goed geregeld was en dat je tevreden bent met onze snelle bezorging.
xxx
4 jul 2024
2 jul 2024
30 jun 2024
28 jun 2024
28 jun 2024
11 jul 2024
Per abuis verkeerde artikel besteld. Aangeboden om zelf artikel bij Vehikit op locatie om te ruilen. Kon allemaal niet, Was te moeilijk . Product kon alleen maar teruggestuurd worden Tegen € 35 handelingskosten. Geen hulp bij uitzoeken om juiste artikel.
12 jul 2024
Bedankt voor je feedback. We begrijpen je frustratie. Helaas kunnen we het artikel niet op locatie omruilen omdat het speciaal geproduceerd wordt en verzonden wordt vanuit een extern magazijn. We hebben uitgelegd dat het verkeerde artikel voor een andere aandrijving was besteld en dat je het juiste artikel opnieuw kunt bestellen. De € 35 handelingskosten dekken de verwerking en administratie van retourzendingen. Onze excuses voor het ongemak en mocht je nog hulp nodig hebben bij het vinden van het juiste artikel, neem gerust contact met ons op voor verdere assistentie.
Slechte communicatie op website en in mail over levertijden
19 jun 2024
Ze hebben met goed geholpen met het kiezen van de juiste stuurslot. Vervolgens was het pakket beetje beschadigd binnen gekomen. Daar is netjes met mij contact opgenomen en een passende oplossing voor bedacht. Top service.