classicinternational.eu- Logo - Beoordelingen

classicinternational.eu

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden958 beoordelingen in totaal

11 nov 2023
MFJ 1775 antenne slecht en met diverse fabrieks fouten geleverd.. verkeerde montage elementen . net genoeg moertjes erbij in dit geval .ook de elementen passen slecht te veel ruimte er op enz enz . werking nog onbekend nu hopelijk dat deze goed is dan verder.

9 mrt 2024
Ik vond het jammer dat het pakketje niet als brievenbus pakketje verzonden kon worden. Dat had mij een paar euro bespaard en daarbij ik had de postbode gemist omdat ik echt weg moest, nu moest ik weer 2 dagen wachten en het pakje elders ophalen. No big deal maar was imho niet nodig geweest.

Beoordelingen voor classicinternational.eu

Ben wel tevreden alleen de kleefvoet zat een aandraai schroef wat los zelf vast gezet viel wel iets tegen van comet verder alles goed aangekomen
RD
Rob d.
Voorschoten

Heel goed bedrijf met groot assortiment

Ze hebben een groot assortiment, met goede prijzen en altijd snelle levering. Ik ben altijd zeer tevreden over Classic international
JW
Johan W.
Klazienaveen
28 jun 2024

Goed aangekomen zoals besteld.

Goed aangekomen zoals besteld en voor een redelijke prijs. Moet wel want de doelgroep wordt steeds ouder.
MB

Klantvriendelijk en snel verzending aankoop.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke aan de telefoon en artikelen worden snel verzonden.
MS
Snel verzonden en goede kwaliteit PL connectors en mooie stevige 90 graden PL inbouw voet
Hele snelle levering. In goede orde ontvangen. Topper
7 jul 2024
snelle levering
FC
4 jul 2024
1 jul 2024
18 jun 2024
Iets wat niet duidelijk is in de bestelling wordt contact gezocht, zeer vriendelijk zoals altijd. Bij bezoek aan de winkel is dat ook zo. Ik kom van ver dus een kopje koffie is altijd welkom!
5 jun 2024
Zeer goede uitleg aan de telefoon over de plastic dip. Bij het ophalen ook weer de tijd nemen om duidelijke uitleg en tips te geven.
15 jun 2024
Ik heb geen bevestiging ontvangen dat het pakket op transport is gegaan. Maar wel netjes verpakt en vlot geleverd.
RC
Rudi C.
Belgie
16 jun 2024
Website = top, zeer snelle verzending.
31 mei 2024
Snelle levering en alles prima in orde
20 jun 2024
RP