droneland.nl- Logo - Beoordelingen

droneland.nl
Beoordelingen:

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden637 beoordelingen in totaal  

4,78
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 feb 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
droneland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wordt er altijd vrolijk van wanneer er aanbiedingen zijn in de categorie freubel-hoekje. Leuke prijsjes voor apparaten die normaal een vermogen kosten Jammer dat, in mijn geval, alleen het grond station er nog was en niet de video zender. Je kunt niet alles hebben. Ook het telefonisch en chat contact was heel prettig. Ik hou de site nauwlettend in de gaten voor meer aanbiedingen.

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
In het kort. Ben op 18 juni bij u in de zaak geweest met controller die stuk is. Zou opgestuurd worden naar DJI voor reparatie omdat, het in eigen zaak niet kon. Zou dezelfde dag nog een mail krijgen met de bevestiging voor inname. Op 22 juni had ik nog steeds geen bevestiging ontvangen en heb toen gebeld en om uitleg gevraagd. Mij werd verteld dat de controller nog op de toonbank staat. De medewerker zou onmiddellijk actie ondernemen en heeft mij dezelfde dag nog een mail gestuurd. Daarin stond dat de controller wel in huis gerepareerd kon worden. Daarbij kreeg ik de mail die mij eerder beloofd was. De vraag , wat gebeurd er nu echt ? Ik heb bij het eerste bezoek wat de kosten ongeveer zijn, antwoord ongeveer € 100.- Ik heb gezegd dat ik daarmee akkoord ging . Nu krijg ik de mededeling dat er een vooronderzoek plaats vindt , waarvan de kosten €47,50 zijn. Bij akkoord reparatie worden deze kosten verrekend.. Ik heb toch al toestemming gegeven, moet ik nu weer reageren ? Ik wil het hier bij laten. Met vriendelijke groet, Een trouwe klant.
WE
Wil E.
Eindhoven
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor droneland.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(1)
(2)
(1)
Resetten
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
juli zouden eens en andere post bezorg dienst kunnen nemen zo dat de bestelde goederen ook aan komt bij de besteller.
Beoordeling melden
WE
Wil E.
Eindhoven
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
In het kort. Ben op 18 juni bij u in de zaak geweest met controller die stuk is. Zou opgestuurd worden naar DJI voor reparatie omdat, het in eigen zaak niet kon. Zou dezelfde dag nog een mail krijgen met de bevestiging voor inname. Op 22 juni had ik nog steeds geen bevestiging ontvangen en heb toen gebeld en om uitleg gevraagd. Mij werd verteld dat de controller nog op de toonbank staat. De medewerker zou onmiddellijk actie ondernemen en heeft mij dezelfde dag nog een mail gestuurd. Daarin stond dat de controller wel in huis gerepareerd kon worden. Daarbij kreeg ik de mail die mij eerder beloofd was. De vraag , wat gebeurd er nu echt ? Ik heb bij het eerste bezoek wat de kosten ongeveer zijn, antwoord ongeveer € 100.- Ik heb gezegd dat ik daarmee akkoord ging . Nu krijg ik de mededeling dat er een vooronderzoek plaats vindt , waarvan de kosten €47,50 zijn. Bij akkoord reparatie worden deze kosten verrekend.. Ik heb toch al toestemming gegeven, moet ik nu weer reageren ? Ik wil het hier bij laten. Met vriendelijke groet, Een trouwe klant.
Beoordeling melden
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik zit al superlang te wachten op een bestelling die ik nog steeds niet heb ontvangen of verdere informatie erbij heb gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van droneland.nl
3 jul 2023
Dank u wel voor uw feedback over uw bestelling. Onze excuses voor de vertraging en het gebrek aan communicatie. We begrijpen dat u al geruime tijd wacht op uw bestelling. We willen graag benadrukken dat het product speciaal voor u is besteld op het moment van uw bestelling, omdat het op bestelling leverbaar is. We willen u informeren dat het product morgen binnenkomt in ons magazijn. Onze excuses voor de verwarring en het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen ons uiterste best doen om het product zo snel mogelijk naar u te verzenden. We waarderen uw geduld en begrip. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Neem gerust contact met ons op.
25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd klopt niet

2 week geleden wat besteld alleen nog steeds niks binnen was voorradig op de site
Beoordeling melden