Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.961 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Stop met herinnering voor een recensie

Stop met herinnering mails voor een recensie, inmiddels de 5e spam mail van jullie. Val mij niet meer lastig Ik heb hier geen zin in.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Ron, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft de herinnering mails voor een recensie. Ik zal doorgeven dat je deze niet meer wilt ontvangen. Ik hoop ondanks de mailtjes dat je wel blij bent met jou aankoop. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Slechte kwaliteit screenprotectors

Screenprotector besteld voor mijn smartwatch. Slechte kwaliteit. Geld weggegooid. Geen idee waarom zo'n product wordt aangeboden.
18 apr 2024
Goedemiddag, Fijn dat je goed uitlegt wat het probleem is met je bestelling. Onze klantenservice staat dagelijks klaar om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Zojuist is er een bericht gestuurd om je verder te kunnen helpen. Wij zien graag jouw reactie tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
Enkel en alleen op men voorlaatste bestelling , die heb ik nooit ontvangen. Dit is wel de eerste keer dat ik dit meemaak
Zojuist
Goedemorgen, Super vervelend voor je dat je niet tevreden bent over je bestelling. Via onze klantenservice zal je een email ontvangen om je op een gepaste manier verder te kunnen helpen. Fijne dag!
17 apr 2024
Ik heb nog steeds geen ander bandje ontvangen en ook geen bericht gekregen dat het zal worden opgestuurd
Ik heb nog niks ontvangen 28/3 al een mail gestuurd en zijn we 2 weken verder en nog geen reactie gehad
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste A Jansen, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet is ontvangen. Ik zie echter dat de klantenservice afdeling je bestelling heeft vergoed. Het bedrag zal binnen 3 tot 5 werkdagen op je rekening staan. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Ik heb zaterdag 2 bandjes besteld. Ondertussen een hele week later en nog steeds niets ontvangen
Ik heb 2 banden geroutorneerd en gevraagd naar banden van 22 mm. Die heb ik dus niet gekregen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste ilius, Bedankt voor je review, ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice afdeling en dat de producten zijn omgeruild. Ik hoop dat je nieuwe horloge bandjes van 22mm naar wens zijn. Ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Ik heb nog niets ontvangen. Ik wacht nu 8dagen en dit is de eerste mail die ik ontvang
55 minuten geleden
Goedemorgen, Jammer om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn collega heeft je meteen een e-mail gestuurd. Graag zien wij je reactie tegemoet. Helaas zijn door de stakingen vertragingen opgelopen bij de post in België. Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
beloofde levertermijn niet gerespecteerd, wacht nog steeds, 8 dagen geleden besteld.
Produkt klopt niet met beschrijving. Betaling retourzending laat op zich wachten
Bestelling nog niet ontvangen. Dus geen idee waarom ik al een enquête krijg?!?!
JB
Johan B.
Appingedam

Mijn bandje schiet steeds los.

Mijn bandje schiet steeds los uit mijn smartwatch , durf hem niet te gebruiken.
Ze Waardeloos! De Magneetstrip is te zwak, waardoor het bandje los gaat zitten.

Nog niet aangekomen.

Ik heb nooit een verzendbevestiging gekregen en het is ook nog niet aangekomen
31 minuten geleden
Goedemorgen, Bedankt voor de toelichting in je review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas zijn er door stakingen in België vertragingen opgelopen. Via de e-mail zal je een bericht ontvangen van ons. Graag zien wij daar je reactie op. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!

Magneet te zwak

De magneet van het bandje is niet sterk genoeg waardoor horloge steeds los zit
18 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de duidelijke toelichting in je review. In sommige gevallen zit er nog een plastic laagje op de magneet (blauwe kleur). Als je deze verwijdert, zal de magneet beter aansluiten. In ieder geval ontvang je een bericht van onze klantenservice om je verder te helpen. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
The band was has small scratches on the surface, the quality is not giving
Zojuist
Goedemorgen, Goed dat je uitlegt wat het probleem met je bestelling is. Zojuist heeft mijn collega de klacht overgenomen en je een e-mail gestuurd. Wij horen graag van je. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Hopelijk komt ze nog!
Zie eerder, kleur niet mooi. Ik wacht op reactie voor de ruil naar zwart
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Jan, Bedankt voor je bericht, wij hebben jouw retour zending nog niet ontvangen van de post. Zodra deze binnen is gekomen kunnen we direct het product voor je omruilen na opgegeven keuze. Ik wens je een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Betaalde goederen verzenden!,en op mails antwoorden zou ook fijn zijn.
De maat is niet goed en ik wil het retour sturen maar weet niet hoe
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Marja, Wat vervelend dat de maat niet goed is, ik zal vragen aan mijn collega's van de klantenservice afdeling of ze contact met je kunnen opnemen betreft de uitleg over het retourneren. Ik wens je alvast een fijn weekend toe. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl