Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.961 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

25 okt 2023
Mijn bestelling is nog niet ontvangen
AD
Armand D.
Brasschaat
30 jun 2023
Na een volle week nog niets ontvangen
6 jul 2023
Goedemiddag Armand, Wat vervelend dat de bestelling van je smartwatchband nog niet is ontvangen. Ik ga mijn collega van de klantenservice vragen om u een mailtje te sturen. Soms komen onze berichten binnen in je spambox, check je mailtjes straks op een nieuw bericht van ons. Ik wens je een fijne dag!
28 jun 2023
Horlogebandje blijft niet goed zitten
15 sep 2023
Bestelling en klantenservice slecht
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Mireille, Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling en onze klantenservice. Ik zie dat wij één bericht hebben ontvangen en daar is netjes op gereageerd. Gelukkig zien wij dat als een leerweg en ben jij niet tevreden met ons antwoord. Ik zorg dat er vandaag contact zal worden opgenomen via de mail. Graag zien wij jouw reactie hierop terug. Ik wens je als nog een fijne dag!
geen mogelijkheid voor terugzenden
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hey Laurens , Bedankt voor je reactie , wat jammer dat je het zo ervaart. Natuurlijk kan je bij ons ook producten terugzenden. ( https://www.smartwatchbanden.nl/service/shipping-returns/ ) Ik ga in ieder geval ervoor zorgen dat er vandaag nog contact zal worden opgenomen om je te helpen. Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
geld terug storten na retour bandje
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen Sjan, Jammer dat je bestelling nog niet retour is aangekomen bij ons. De verwerkingsperiode is 10 werkdagen voor je retour. Dan houden wij rekening met de levertijd en de verwerking ervan. Jij hebt je retour vijf dagen geleden aangemaakt. Maak je geen zorgen want de retours worden dagelijks bijgewerkt. Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd onze klantenservice bellen die dagelijks van 9:00-17>:00 uur aanwezig zijn. Fijn weekend alvast!
18 aug 2023
bestelling nog steeds niet gekregen
2 jul 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen!
9 aug 2023
Goedemiddag Kris, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraging heeft :(. Helaas kan het soms iets langer duren voordat de bestelling bij onze klanten wordt geleverd door BPost. Wij vinden dit heel vervelend, helaas ligt dit buiten onze macht en kunnen wij hier niets aan doen. Toch willen wij dit graag voor je oplossen. Wij proberen klachten of problemen van onze klanten altijd op te lossen. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen! Ik wens je een fijne dag!
17 okt 2023
Nog steeds geen pakket ontvangen.
20 okt 2023
Goedemiddag Gianni, Bedankt voor je toelichting in deze review. Ik heb meteen gevraagd of er via de klantenservice even contact kan worden opgenomen. Check je mailbox en eventueel je Spam. Ik wens je alvast een fijn weekend!
7 jun 2023
Bandje was binnen een minuut stuk
9 aug 2023
Goedemiddag Cora, Wat jammer om te horen dat de band na zo een korte tijd defect is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat zij jou een oplossing hebben geboden. Ik hoop dat dit naar wens is opgelost. Ik wens je een fijne dag!
17 sep 2023
Het bestelde bandje paste niet.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. Wat jammer om te horen dat het smartwatchbandje niet goed past. Ik wil ervoor zorgen dat het probleem zal worden opgelost. Hou je mailbox in de gaten, dan zie wij je reactie graag tegemoet. Wij wensen je een fijne dag!
2 x bestelling niet aangekomen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Kirsten , Spijtig om te horen dat de bestelling 2x niet is aangekomen. Ik zie dat er wel contact is geweest met onze klantenservice. Zij zullen dit spoedig oplossen met u. Sorry voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag!
31 aug 2023
Bandje gaat er de hele tijd af
29 jul 2023

Besteld bandje op tijd leveren.

Besteld bandje op tyd leveren.
9 jul 2023
Ik heb mn pakket niet ontvangen
9 aug 2023
Hey Karim Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraging heeft. Helaas kan het soms iets langer duren voordat de bestelling bij onze klanten wordt geleverd door PostNL. Wij vinden dit heel vervelend, helaas ligt dit buiten onze macht en kunnen wij hier niets aan doen. Ik zie dat mijn collega dit al voor je heeft opgelost door een nieuwe zending op te sturen. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen! Fijne dag!
22 jun 2023
Helaas niet van goede kwaliteit
25 mei 2023
Kleur heel anders dan op foto
1 jun 2023
Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat de kleur niet goed overeen komt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen zodat we je verder kunnen helpen! Fijne dag!
28 aug 2023
Kapotte/beschadigde levering
29 aug 2023
Snellere afwikkeling retour
16 jul 2023
Verkeerde product geleverd
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Gijs Jan, Bedankt voor de feedback. Ik zie in ons systeem dat wij het probleem al voor je hebben opgelost door het juiste artikel te verzenden. Ik wens je veel plezier met je bestelling en een fijne dag!