Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.965 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.495 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

22 jun 2023
Helaas niet van goede kwaliteit
21 jun 2023
Verpakking gaat en wil nu wel zien hoe de kwaliteit van het product is in vergelijking met de Chinese internetshops!
21 jun 2023
De band past niet op mijn golfhorloge... Ik stuur het terug.
20 jun 2023
The size of the armband is not adjuated to the watch and you have to pay for a return
20 jun 2023
Omdat de bestelling nog steeds niet geleverd is!
9 aug 2023
Hi Linda, Wat jammer om te horen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Ik zie dat mijn collega dit al voor je heeft opgelost om een nieuwe bestelling op te sturen. Heb je deze al mogen ontvangen? We hopen dat je tevreden bent met de oplossing en onze service en ik wens je een fijne dag!
20 jun 2023
Na een week heb ik nog steeds mijn bestelling nog niet ontvangen. Er werd gezegd een 2@3 dagen voor België. Maar dit is niet juist.???
9 aug 2023
Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met de klantenservice. Mijn collega zal vandaag contact met je opnemen. Fijne dag!
20 jun 2023
Bandje was niet compatibel vanwege slechte afwerking maar kostte wel 2€ om terug te sturen
9 aug 2023
Goedemiddag Ben, Bedankt voor de toelichting in de review. Wat jammer om te horen dat het bandje niet compatible is met jouw watch. Je kunt altijd contact met ons opnemen wanneer je vragen of een klacht hebt. Uiteraard hoef je dan niet te betalen voor een retour. Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact met je opnemen! Fijne dag!
20 jun 2023
Ik heb het bandje goed ontvangen. Het is tegroot voor mijn pols, logisch. Ik heb een vraag gesteld in de chatbox over hoe ik het kan aanpassen (schakelsverwijderen waarschijnlijk...), maar geen antwoord gekregen en kan dus het bandje niet gebruiken.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Freddy, Bedankt voor je feedback. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via de mail. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen zodat je de band kunt verstellen en gebruiken. Ik wens je een fijne dag!
Bandje raakt heel snel los doordat één pinnetje los raakt. Al een paar keer bijna mijn horloge en het pinnetje kwijt geweest.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Tessa, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Wij kunnen je nieuwe pinnetjes opsturen. Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact met je opnemen. Ik wens je een fijne dag!
Besteld op 11/6/2023 en tot de dag van vandaag 19/6/2023 nog steeds niets ontvangen 😞
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. De bestelling had al bezorgd moeten worden. Mijn collega van de klantenservice zal even contact met je opnemen via e-mail. Er zal een gepaste oplossing worden gevonden. Fijne dag!
18 jun 2023
Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen. Wanneer ontvang ik deze of is bekend wanneer deze verstuurd is?
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht, ik zie dat mijn collega u een bericht heeft gestuurd. Ik zorg dat er vandaag nog even contact zal worden opgenomen. Fijne dag!
BS
Brian S.
IJmuiden
17 jun 2023

Prima, behalve schroefjes die niet passen

Verzending en horlogebandje zelf voor de Suunto Core op zich prima in orde, alleen passen de meegeleverde schroefjes niet. Gelukkig kunnen de oude schroefjes nog een ronde mee. Het materiaal van deze bandjes komt duurzamer over dan de originele bandjes van Suunto die standaard binnen 1 jaar scheuren.
17 jun 2023
Slechte kwaliteit. Bandje was ook vuil. Kan ik nog retourneren?
16 jun 2023

Late levering

Een verzender zoeken die past bij de levering verwachting.
9 aug 2023
Goedemiddag, Helaas merken wij dat er op het moment veel vertraging is bij de post. Helaas komt dit probleem niet alleen bij ons voor en is dit op het moment een landelijk probleem. Wij versturen de order dezelfde dag wanneer deze voor 22.00 is besteld. Hierna ligt het bij PostNL hoe snel deze wordt geleverd. Ik wens je een fijne dag!
16 jun 2023
Retourneren heel moeilijk. Bij mij niet gelukt.
9 aug 2023
Hi Onur, Wat jammer om te horen dat het niet lukt om het retour aan te melden. Ik zie dat er nog geen contact is opgenomen met de klantenservice. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen zodat wij je verder kunnen helpen met het aanmaken van het retour. Ik wens je een fijne dag!
15 jun 2023
ik heb het bandje retour gestuurd dus ik kan nog niet oordelen ik wacht af
15 jun 2023

Snelle levering, slechte kwaliteit product

Update: Retour sturen ging snel, en ook geld snel retour ontvangen van de klantenservice. Kortom: service goed en snel, product zelf in mijn gevoel minder goede kwaliteit Levering was snel. Maar product was binnen 12h kapot. Heb het nu teruggestuurd in de hoop op geld terug, maar nog geen reactie ontvangen.
14 jun 2023
De bandjes en bestellingen gaan goed. Prima producten. Waar ik me wel aan irriteer is die enorme berg spam wat ik dagelijks krijg of na een bestelling. Een mailtje dat ik besteld heb een mailtje dat het verstuurd is etc. en de overige mailtjes. Graag wat minder.
Ik heb er twee besteld maar 1 was niet compleet dus nieuwe besteld
LP
Leen P.
Dirksland
We zijn al een week bezig om het armbandje er aan te krijgen en het lukt nog steeds niet.
9 aug 2023
Goedemiddag Leen en Bea, Dat is vervelend om te horen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Ik zal mijn collega vragen om vandaag contact met je op te nemen zodat wij je verder kunnen helpen! Ik wens je een fijne dag!