Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.747 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.013 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Jammer dat er geen pinnen bij zitten om het bandje aan het horloge te bevestigen
IV
Ingrid V.
Valkenswaard

Magneet

Ik vind dat mijn band met magneet niet goed blijft zitten
terugbetaling retour gezonden artikeln duurt lang
14 jan 2024

maatkeuze

Bij bestelling wordt automatisch de maat ingevuld. Laat de klant dit zelf doen. Ik zag pas achteraf dat er keuze mogelijk was. De maat is trouwens lastig te bepalen. Ik heb nu een te groot bandje. Maar daar kom je pas achter als de verpakking opengeknipt is. Verder tevreden over de snelle levering.
18 jan 2024
Ligt waarschijnlijk aan PostNL maar vind het jammer dat als je extra betaald aan webshop voor levering volgende werkdag, je vervolgens 4 werkdagen kan wachten op je pakketje omdat bezorger steeds meld sorry we hebben het bezorg moment niet gehaald.
6 jan 2024
Je kunt een bestelling niet retour afzender sturen of annuleren. Terug sturen kost minimaal 4,95 per pakketje. Het is een adres en geen antwoordnummer en bovendien moet je 2 euro betalen om het retourlabel überhaupt te kunnen downloaden.
MM

Productomschrijving klopt niet.

Productomschrijving klopt niet met de werkelijkheid. Op de foto staat een andere bevestiging als het geleverde product. De aangeboden smartwatchbandjes zijn niet geschikt voor de watch classic 6. Op de verpakking stond ook watch 4/5.

Lengte bandje

Kleur is zoals omschreven. Bandje is erg lang. Voor mijn smalle damespols past t eerste gaat goed, hierdoor houd ik wel een lang stuk over wat extra om mn pols gaat. Aparte lengte voor damespols maken?
De magneet van de smartwatchbandjes sterker maken. Laat regelmatig los. Dus teruggestuurd. Waardoor ik 4 euro extra kosten had. 2 postzegels en 2 euro retourkosten.
Bandje past maar net. Uurwerk zit niet 100% goed vast, het springt eruit als je het niet goed controleert als je het aandoet. Dit gaat over polar A360.
Jammer dat het niet juist past op mijn Apple Watch. Is ook korter ( wel groot genoeg voor mijn pols). Wel super blij over de kleur.
27 jan 2024

Bandje was niet zoals verwacht

Bandje was echt niet mooi. Ik had starligt besteld maar was niet dezelfde kleur als de Watch. Zag er erg goedkoop uit.
retourzendingen zijn volgens de voorwaarden gratis maar dus NIET vrijblijvend, verplichte verzekering
4 feb 2024
Het zijn soepele mooie bandjes maar gaan wel maar +/- 1jaar mee. Mijn vorige is dan doorgescheurd.
Verzending duurde 2 dagen langer dan verwacht, kwaliteit ok maar niet in verhouding tot prijs.

Levering was snel maar

Levering was snel, maar van het bandje lijkt de magneet niet sterk genoeg. Dat is jammer….
Is 2e bestelling voor huawei watch en 2e maal dat as om bandje vast te maken te smal is.
28 jan 2024

gestuurd bandje verkeerde de heb Je

gestuurd bandje verkeerde de heb Je
Levering was niet volgens afspraak.