Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.747 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.013 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

3 feb 2024
28 mei 2023

Direct versturen blijkt pas op dinsdag.

Direct versturen blijkt pas op dinsdag, niet op zondag en maandag. Bandje pas na een volle week ontvangen, bleek aan Post.nl te liggen, aldus Smartwatchbanden. In het pakket van het bandje zaten niet de bijbehorende pinnen, bleek aan de fabrikant te liggen aldus Smartwatchbanden.nl. Ik ben keurig te woord gestaan en ontvang de pinnetjes alsnog. Maar ruim een week verder kan ik nog steeds mijn horloge niet dragen. Voor een eerste aankoop geen geweldige ervaring.

Prima bandjes, service mag aan gewerkt worden

We hadden horlogebandjes besteld, extra betaald om de volgende dag in huis te hebben. Na 2 dagen gebeld, waren nog niet op de post gedaan. Ik zou worden terug gebeld waarom dit was en kreeg restitutie van het bedrag wat we extra hadden betaald voor het versneld opsturen. Vervolgens die dag nog op de post gedaan, maar de bandjes kwamen nog 3 dagen later pas binnen. En nooit meer iets gehoord waarom het nu fout was gegaan. De bandjes zijn prima, maar de service heeft hier te wensen over gelaten.

Prima horlogeband

Bestelling en verzending was allemaal vrij snel, ik ben hier tevreden over. Wel een groot minpunt kwaliteit van een van de producten, het setje om de schakelband zelf op maat te maken was zeer slecht, is meteen stuk gegaan. Bovendien vond ik hetzelfde ding vond ik met wat googlen voor minder van de helft van de prijs die ik betaald had. Tip voor andere klanten, bespaar jezelf geld en koop een beter setje elders.
BS
Brian S.
IJmuiden
17 jun 2023

Prima, behalve schroefjes die niet passen

Verzending en horlogebandje zelf voor de Suunto Core op zich prima in orde, alleen passen de meegeleverde schroefjes niet. Gelukkig kunnen de oude schroefjes nog een ronde mee. Het materiaal van deze bandjes komt duurzamer over dan de originele bandjes van Suunto die standaard binnen 1 jaar scheuren.
PT
Philip T.
Aartselaar
21 aug 2023

moeilijk vervangen van bandje tgo originele samsung - systeem. Niet geschikt voor mij...

prijs zat goed, maar de kwaliteit van de sluitingen bij de grafiet band is toch niet gebruiksvriendelijk. Mijn Samsung watch 6 heeft een druksysteempje, hier is het een geklungel met pinnetjes ie er er voortdurend uitvallen. Als ik het had geweten, had ik deze band (50 eur toch) niet gekocht ...
17 mei 2023
Ik ben altijd heel tevreden geweest over jullie service en goederen. Behalve nu bestel ik een ander bandje dan ik gewoon ben en blijkt dat de bandjes niet volledig nikkelvrij zijn waardoor ik een allergische reactie ondervind op mijn pols. Er wordt niets verder ondernomen. Heel erg jammer!
16 okt 2023
Bandje was snel in huis. Dat was top. Maar hij paste niet en terugsturen kost 2 euro. Daarnaast heb ik een weeknlater nog geen bericht dat de retourzendig is ontvangen en het bedrag terugstorten kan blijkbaar 2 weken of zelfs langer duren. Daarnis dus zeker ruimte voor verbetering
13 aug 2023

niet helemaal tevreden, ontbrekende bestelling

Twee keer in 1 week wat besteld en twee keer miste er een product. Het waren 2 resp items dus zo ingewikkeld was t niet. Toen ik belde dat dat wel vragen opwekt kreeg ik te horen dat dat nu eenmaal kan gebeuren. Dan ben ik wel klaar ermee. Levering wel snel en netjes.
14 jun 2023
De bandjes en bestellingen gaan goed. Prima producten. Waar ik me wel aan irriteer is die enorme berg spam wat ik dagelijks krijg of na een bestelling. Een mailtje dat ik besteld heb een mailtje dat het verstuurd is etc. en de overige mailtjes. Graag wat minder.
15 sep 2023
De pasvorm van de screenprotector valt mij tegen. Het glazen plaatje bedekt niet volledig mijn display. (Display is 38,1mm en de screenprotector is 36mm) Dit zorg ervoor dat niet de hele volledige display bedekt is en dat voel je ook met het bedienen.
1 jan 2024
Levering kwam 5 dagen later en ik kreeg geen track and trace. Bij 1 product (security glass Garmin) was er geen handleiding of uitleg. Helaas moeten weggooien omdat het niet op de juiste manier werd toegepast. De rest van de bestelling wel OK.
PD
Patrick D.
Amsterdam
of 4 bands ordered, 1 was delivered that did not fit my watch. a re-delivery had the same result. I concluded the band has been inappropriately match to my style of watch on the website. It causes me to wonder about issues with future orders.
26 jun 2023

op maat maken

meteen aangeven dat er een apparaatje nodig is om de stalen band op maat te maken en/of gebruiksaanwijzing bij de stalen band doen, zodat je niet hoeft uit te puzzelen dat er een apparaatje nodig is om de stalen band op maat te maken
10 okt 2023
Nou ik heb het bandje besteld en toen was die na drie dagen al stuk. Of nou ja het pinnetjes wat erin zat ging steeds los. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze sturen me nieuwe pinnetjes op. Dus nog even afwachten.
RK
Remi K.
Almere
21 mei 2023

Valse belofte, matige klantenservice

1) Op de site staat directe verzending. In de bevestiging staat op zondag en maandag geen levering. Valse belofte 2) Geen gebruiksaanwijzing hoe te bevestigen. Klantenservice was niet echt behulpzaam: ik moest maar foto's sturen
4 sep 2023
Na retourzending ivm foutief bestelde maat en gevraagd een nieuwe order te bezorgen in de juiste maat, duurt erg lang. Eerste zending was na één dag al bezorgd. Zag er mooi uit maar was verkeerde maat. Nu duurt bezorging lang.
4 jun 2023

Product eerst stuk of onjuist…daarna prima.

Product eerst stuk of onjuist ontvangen, mailcontact via klantenservice verliep moeizaam. Telefonisch contact ging goed en men was vriendelijk. Retour was geen probleem. Nieuw ontvangen product snel geleverd en paste top.
MK
28 aug 2023
Ik ben een vrouw met een garmin Fenix en jullie banden zijn dan te groot ( in iedergeval die van textiel ) moest al een stuk afknippen en dan zijn er te weinig klittenband stukjes om hem op de plek te houden 😣
28 jun 2023
Ervaring oké Producten vielen tegen qua kwaliteit, daar is de prijs misschien ook naar. Retourproces kan beter digitaal bij te houden zijn. Bijv geen mail van gehad, enkel retour label (op eigen kosten)