Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.912 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

4 jun 2023

Product eerst stuk of onjuist…daarna prima.

Product eerst stuk of onjuist ontvangen, mailcontact via klantenservice verliep moeizaam. Telefonisch contact ging goed en men was vriendelijk. Retour was geen probleem. Nieuw ontvangen product snel geleverd en paste top.
MK
28 aug 2023
Ik ben een vrouw met een garmin Fenix en jullie banden zijn dan te groot ( in iedergeval die van textiel ) moest al een stuk afknippen en dan zijn er te weinig klittenband stukjes om hem op de plek te houden 😣

Lengte bandje

Kleur is zoals omschreven. Bandje is erg lang. Voor mijn smalle damespols past t eerste gaat goed, hierdoor houd ik wel een lang stuk over wat extra om mn pols gaat. Aparte lengte voor damespols maken?
28 jun 2023
Ervaring oké Producten vielen tegen qua kwaliteit, daar is de prijs misschien ook naar. Retourproces kan beter digitaal bij te houden zijn. Bijv geen mail van gehad, enkel retour label (op eigen kosten)
prima snelle levering maar naar 4x dragen is mijn Strap-it® Samsung Galaxy Watch siliconen / leren bandje 46mm, Zwart/bruin al uit elkaar aan het vallen. Het leer laat los van het siliconen.
12 jul 2023
Vlotte levering goede prijs. Maar het metalen bandje komt steeds los omdat je het pinnetje niet kan vastklikken. Zeer jammer en het vergroot de kans om je dure smartwatch kwijt te spelen.
Magneetsluiting niet strak genoeg, verschuift tijdens het dragwn en dan wordt het horlogebangje te los voor mij. Geretourneerd en een ander bandje met een vaste sluiring besteld.
DR
Dennis R.
Alphen aan den Rijn
De maten gecommuniceerd op de website komen niet overeen met de maten van mijn horloge. De maten zijn smaller waardoor ik mijn oude pinnetjes uit mijn bandjes moest gebruiken.
22 nov 2023
Heb ledere vrouwenhandel gekocht, is zeker geen leder en te klein, ook voor mij, ik ben zeker niet zwaar. De synthetisch bandjes waren wel goed. Dus lederen mag in de vuilbak
28 mei 2023
Het is moelijk te bepalen via internet. Maar het bandje wat ik heb aangeschaft is zeker niet de kleur die jullie doen voorkomen. Met andere woorden. Ik zal het niet dragen.
Ik heb 3 bandjes gekocht waarvan er van een al binnen een week het bandje losliet en het pinnetje daardoor kwijtraakte, dus onbruikbaar. Positief: veel keus, leuke bandjes
6 okt 2023
Jullie leveren snel, dat is een pluspunt, de maten van het horloge komen niet altijd overeen. Waardoor ik 4 keer een bandje moeat bestellen en uiteindelijk de goede kwam.
15 okt 2023
Ik heb mijn horloge 2 jaar en heb al 2 keer het bandje moeten vervangen, omdat het stuk ging. ik zal de volgende keer een ander horloge kopen met een ander soort bandje.
24 aug 2023
De omschrijving van het bandje. Het lijkt een zeer degelijke band maar in het echt zeer dun uitgevoerd. Zeker geen vervangen voor de originele horloge band van Samsung.
22 mei 2023
Risico op kwijtraken van het horloge is groot. Magneet is niet sterk genoeg om het horloge goed om de pols te houden. Niet geschikt voor Smartwatch horloge vivoactive

Prima assortiment en snelle levering, klantenservice kan beter

Prima assortiment en snelle levering, maar verwacht niet te veel van de klantenservice bij problemen met het product... Als het uit elkaar valt is het gewoon jammer.
De magneet van de smartwatchbandjes sterker maken. Laat regelmatig los. Dus teruggestuurd. Waardoor ik 4 euro extra kosten had. 2 postzegels en 2 euro retourkosten.
PW
Petra W.
Naaldwijk
9 jul 2023
Ik heb een bandje geretourneerd maar nog geen geld ontvangen. Dat is dan wel jammer. De bandjes worden wel snel geleverd maar dat wil ik ook met m'n geld terug!
16 sep 2023
Ik heb 2 armbandjes besteld . Het ene kan ik niet gebruiken omdat de hechtingspin VLD band aan het horloge steeds loskomt . Het andere werkt wel goed. Jammer
AT
Anton T.
Leeuwarden
Over het algemeen vind ik de producten aan de dure kant. Ik weet dat origineel vele malen duurder is, maar dat zie je terug in de pasvorm en kwaliteit.