Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.965 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.495 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

BS
Brian S.
IJmuiden
17 jun 2023

Prima, behalve schroefjes die niet passen

Verzending en horlogebandje zelf voor de Suunto Core op zich prima in orde, alleen passen de meegeleverde schroefjes niet. Gelukkig kunnen de oude schroefjes nog een ronde mee. Het materiaal van deze bandjes komt duurzamer over dan de originele bandjes van Suunto die standaard binnen 1 jaar scheuren.
15 jun 2023
ik heb het bandje retour gestuurd dus ik kan nog niet oordelen ik wacht af
14 jun 2023
De bandjes en bestellingen gaan goed. Prima producten. Waar ik me wel aan irriteer is die enorme berg spam wat ik dagelijks krijg of na een bestelling. Een mailtje dat ik besteld heb een mailtje dat het verstuurd is etc. en de overige mailtjes. Graag wat minder.
Ik heb er twee besteld maar 1 was niet compleet dus nieuwe besteld
10 jun 2023
Ruitje is niet helemaal goed vast geplakt. Vaker gedaan nu lukt het niet. Met name de onderzijde.
7 jun 2023

Apple Watch. Band Titanium

the titanium apple watch strap is nice. But unfortunately, it draws quickly. it's a pity :(
5 jun 2023
Vorige bandje ging na ca 3 maanden kapot. Nu ander type geprobeerd. Is in elk geval moeilijker om met een hand om te doen
5 jun 2023
Kleur matcht niet helemaal
4 jun 2023

Product eerst stuk of onjuist…daarna prima.

Product eerst stuk of onjuist ontvangen, mailcontact via klantenservice verliep moeizaam. Telefonisch contact ging goed en men was vriendelijk. Retour was geen probleem. Nieuw ontvangen product snel geleverd en paste top.
4 jun 2023
Bandje is aan de korte kant en de pinnetjes zijn ook te kort gelukkig had ik de oude nog en heb ik deze na wat prutswerk er kunnen inzetten.
2 jun 2023
31 mei 2023
Magneetsluiting niet strak genoeg, verschuift tijdens het dragwn en dan wordt het horlogebangje te los voor mij. Geretourneerd en een ander bandje met een vaste sluiring besteld.
DR
Dennis R.
Alphen aan den Rijn
De maten gecommuniceerd op de website komen niet overeen met de maten van mijn horloge. De maten zijn smaller waardoor ik mijn oude pinnetjes uit mijn bandjes moest gebruiken.
28 mei 2023
Het is moelijk te bepalen via internet. Maar het bandje wat ik heb aangeschaft is zeker niet de kleur die jullie doen voorkomen. Met andere woorden. Ik zal het niet dragen.
28 mei 2023

Direct versturen blijkt pas op dinsdag.

Direct versturen blijkt pas op dinsdag, niet op zondag en maandag. Bandje pas na een volle week ontvangen, bleek aan Post.nl te liggen, aldus Smartwatchbanden. In het pakket van het bandje zaten niet de bijbehorende pinnen, bleek aan de fabrikant te liggen aldus Smartwatchbanden.nl. Ik ben keurig te woord gestaan en ontvang de pinnetjes alsnog. Maar ruim een week verder kan ik nog steeds mijn horloge niet dragen. Voor een eerste aankoop geen geweldige ervaring.
24 mei 2023
Bandje voor horloge 1 dag later ontvangen.
22 mei 2023
Risico op kwijtraken van het horloge is groot. Magneet is niet sterk genoeg om het horloge goed om de pols te houden. Niet geschikt voor Smartwatch horloge vivoactive
RK
Remi K.
Almere
21 mei 2023

Valse belofte, matige klantenservice

1) Op de site staat directe verzending. In de bevestiging staat op zondag en maandag geen levering. Valse belofte 2) Geen gebruiksaanwijzing hoe te bevestigen. Klantenservice was niet echt behulpzaam: ik moest maar foto's sturen