Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Lekker bezig.

Product wat ik besteld heb kwam heel en netjes aan. Bezorging duurde wat langer, maar kunnen zij niks aan doen. Wel 4 sterren, omdat ik geen bevestigingsmail kreed bij verzending product vanaf hun locatie. Misschien een beetje verwend van me. Maar wel te verwachten deze tijden.
Snelle levering!!! Had iets verkeerds besteld dat teruggestuurd nu afwachten wanneer ik het geld terug krijg maar weet zeker dat dit goed komt daar ik al een x eerder heb gehad. Dus voor mij een betrouwbare shop en heel hulpzaam
2 bandjes besteld. Bijde tijdig geleverd. Het klasiekere past mooier. Was voor samsung watch pro 5. Doordat de onderkant van het horloge wat boller is sluiten de bandjes iets minder mooi aan. Maar zeker niet storend
Ja kijk toen ik hem openmaakte leek het net Ali expres.. maar is al beter dan zo'n originele.. en deze blijft je haartjes tussen zitten en rukt eruit dus wel beetje pijnlijk. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Het bandje was heel mooi en snel binnen. Ik kon hem alleen niet zelf kleiner maken met een schakeltool. Ik Ben uiteindelijk naar de juwelier gegaan die het wel lukte. Nu heel blij met de band.

Nieuw horloge bandje

Aangezien mijn horloge bandje stuk was op internet een nieuwe gezocht Kwam op deze site uit en ze beloofde een snelle levering dus besteld en inderdaad de volgende dag geleverd. Prima
7 apr 2024
Helaas was t swatch galaxy bandje te lang ,kon ook niet op de site zien hoe lang ze zijn . Helaas daarom ook terug gestuurd. Her geld wordt snel op je rekening gestort. Heel netjes .

goede service

erg goede service alleen jammer dat het bandje tot 2 keer toe niet paste productie fout. Maar erg goed geholpen en krijg gewoon mijn geld terug. Zou zeker hier blijven bestellen.
Het bandje is snel geleverd, Maar het is wel van een mindere kwaliteit dan het originele bandje van samsung dat voelt wat steviger Maar het is alle waar naar zijn geld

Producten prima klantenservice slecht.

Producten worden snel en netjes verzonden. Echter het retourproces duurt erg lang en de klantenservice valt tegen. Maken afspraken en komen deze vervolgens niet na.
ID
Ingrid D.
Bree Opitter

Mooie bandjes

Ik zou het wel fijn vinden als er een trake en trace meegestuurd zou worden dan kan ik het op z´n minst ook zelf opvolgen waar mijn bestellingergens is

Goede klantenservice!

Na een product te hebben ontvangen wat niet aan de verwachtingen voldeed, een hele goede passing oplossing getroffen door de klantenservice. Blij mee!

Snel bezorgd en goede prijs kwaliteit verhouding

Drie banden besteld en snel geleverd in brievenbus envelop, hoefde dus niet thuis te blijeven. Mooie en goede banden voor een goede prijs.
FN
Ik wacht op de retourzending voor mijn AppleWatch. Het verwerken van de retour zending duurt veeeeeel te lang… meer dan 1 Week
Bandjes passen perfect. Alleen zit het monteren net tegenovergesteld als van de Samsung. Wat niet echt handig is. Vind ik.
Goede customer service! Alleen past het leren bandje fitbit charge 5 niet voor fitbit charge 6 …. Wij wachten op een nieuw!
Kwaliteit bandje vind ik niet geweldig, zakte snel af helaas. Verzending, reageren van smartwatch banden.nl helemaal prima
7 apr 2024
Op tijd bezorgd en in prima staat. Hoesje was alleen niet wat ik ervan verwacht had maar daar was de prijs ook naar.
Deze bandjes koop ik ook gewoon op Alie en voor veel minder.Jullie zijn met mijn bandje dus niet authentiek genoeg.
Snelle levering en bandje was goed totdat ik het af wilde doen. De sluiting knapte eraf en was kapot helaas.