Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

347 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden805 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

2 aug 2023
tatto is erg licht van kleur
28 jan 2024
Kwaliteit is niet denderend
Kwaliteit van tattoos
28 jun 2023
1 jul 2023
21 jun 2023

Bestelling van vier tattoos viel tegen.

Bestelling viel tegen. In totaal vier kleine tattoos besteld; één sterrenbeeld, één mini palmboom, één golfje met zon (let it be tekst) en één mini roos. Alleen het sterrenbeeld en de palmboom zijn vrij goed verkleurd en donker geworden. De anderen, minimalistische zijn slecht verkleurd en op meerdere plekken niet goed zwart geworden. Ze lijken eerder op de kinder plak tattoos van vroeger die er al grotendeels afgewassen zijn. Dat vond ik erg zonde. Ik vraag me sterk af hoe lang ze blijven zitten en hoe snel de besten hun kleur verliezen.
18 jul 2023
Hee Nieke! We begrijpen dat dit teleurstellend voor je is en we willen dit graag rechtzetten. We willen je graag nieuwe tattoos sturen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je bestelling. Daarnaast kunnen we je meer informatie geven over de duurzaamheid en hoe je de beste resultaten kunt behouden.
15 nov 2023

Geen tattoos

Toen ik bestelde, kreeg ik al geen bevestigingsmail. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn tattoo’s onderweg waren maar nooit een link om mijn pakketje te tracen. Het zou 2 werkdagen duren voor de tattoos toekwamen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb dan verschillende keren contact opgenomen met tattoo tijdelijk (via verschillende kanalen), maar geen antwoord.
21 aug 2023

Bestelling nog steeds niet ontvangen…

Afgelopen woensdag een bestelling gedaan, nu 5 dagen later nog niks ontvangen. Eind van de week mail gestuurd met antwoord dat zelfde dag is verzonden en morgen zou moeten arriveren. Nu weer een mails gestuurd, want nog niks ontvangen.. Mail terug ontvangen, met exact het zelfde bericht als vorige keer.. Ik twijfel of bestellen hier wel betrouwbaar is!
19 sep 2023
Hi Shanee, Gelukkig is het ondertussen opgelost maar ik zal de situatie nog een keer uitleggen zodat je beter begrijpt waarom je dezelfde email ontving. Het kan voorkomen dat de tattoo 1-2 dagen later komt dan verwacht. Onze klantenservice reageert binnen 12 uur en geeft dan netjes aan om nog even geduld te hebben. Wacht je al langer?? Dat vinden wij echt niet kunnen en dan gaan we ook geen case indienen bij Post nl maar ontvang je direct van ons een nieuwe bestelling. Ik hoop dat je veel plezier hebt beleefd aan je bestelling 🫶
18 jul 2023
Ik heb nog niks ontvangen en ik heb ze donderdag besteld, mijn vorige bestelling was er binnen 2 dagen en altijd een goede service. Maar klopt het dat ze nog onderweg zijn? Want ik wil ze graag hebben omdat ik binnenkort een feestje heb.
18 jul 2023
Hi! We versturen alles dezelfde dag nog! Alleen tellen de dagen van het weekend niet mee als werkdag. Morgen zal je de tattoos dus ontvangen💋!
10 aug 2023

Niet zo tevreden...r

Niet zo tevreden....! tattoo had geen plastic laagje meer en deed dus niets meer. en een ander deed het ook bijna niet,de anderen waren wel goed en lang zichtbaar. graag jullie reactie terug bedankt
19 sep 2023
Hi Claudia! Had je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij reageren binnen 12 uur namelijk🤍
There is high chance this is a scummers shop. They send you you an email that you order is on its way but never deliver it and the customer service email never replied.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hello Inna, I just checked your order and I see we did send it to your address. I also checked your address in google maps and this looks fine. We're going to send you the package again. I think our Transport company lost it.. We send everything with Post nl. Could you let me know if you received the order? My personal email is rdehaas@tattoo-tijdelijk.nl
20 jul 2023

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb de bestelling nooit ontvangen en ik kreeg geen antwoord op mijn e-mail met de vraag dit te onderzoeken. Schandalig gewoon. Zeker niet aan te raden!
20 jul 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en kreeg tegenstrijdige info over bestelde items in e-mail mbt bestelbevestiging en e-mail mbt verzendbevestiging
22 jul 2023
Hi! Oh wat vervelend wat voor informatie kreeg je? We geven namelijk allemaal dezelfde informatie🤍 Elke bestelling voor 23:59 versturen we dezelfde dag nog. Bestel je voor het weekend dan kan het soms iets langer duren omdat Postnl dan niet levert en mocht het te lang duren? Dan sturen we de bestelling nogmaals op naar je!💋
JV
J V.
Arnhem
22 jul 2023
Niet bestellen hier! Bestelling wordt niet geleverd, geven niet thuis als je geld terug wilt en wissen negatieve reacties op instagram
22 jul 2023
Hi Janneke! Fijn dat je een review achter laat maar wel wat ontzettend vervelend dat je het zo ervaart. We hebben al meerdere berichten naar je toe gestuurd en je ook proberen te bellen maar ik geloof dat je niks binnen krijgt!! Zou je een email kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl of willen reageren op een van de berichten die we hebben gestuurd. Dan sturen we de tattoos naar je op en verifiëren we voor de zekerheid op je adresgegevens wel kloppen. Groetjes, Tattoo tijdelijk🫶
26 jun 2023

Nog niks ontvangen

Ik kan nog niet beoordelen aangezien ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen of een mailtje heb gekregen dat deze is verzonden.
8 jul 2023
De helft van mijn bestelling is vergeten, daar heb ik een mailtje over gestuurd maar tot op heden nog steeds geen antwoord.
11 jul 2023
Hi Jolie!🤍 Ik zie dat je mail is opgepakt! Maar wat ontzettend balen zeg. Wij doen echt ons best en versturen alles dezelfde dag nog op. Door de super drukte bij van PostNL afgelopen zomer is onze klantenservice bijna niet bij te houden.. Excuses hiervoor!💔
4 jul 2023
Verkeerde tattoo werd geleverd en geen reactie op mijn email daarover
5 jul 2023
Hi Eva🤍 Oh wat vervelend zeg! We gaan ervoor zorgen dat het kruisje meteen jouw kant op komt
4 jul 2023
mijn bestelling is niet compleet en ik heb geen reactie gehad. Jammer
5 jul 2023
Hi Christy!🤍 Ik heb je mail voorbij zien komen en direct de juiste tattoo laten inpakken en opsturen naar je. Heel veel plezier ermee!✨ Groetjes, Team Tattoo tijdelijk
14 jul 2023
De tattoo is veel te licht. Niet te zien. Zonde van mijn geld!
18 jul 2023
Hi Marja!🤍 Dat klopt inderdaad! De tattoos hebben 36 uur de tijd nodig om in te trekken in je huid en door de natuurlijke warmte van je huid worden ze steeds ietsje donkerder. Nog eventjes geduld dus😊
15 jul 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
18 jul 2023
Hi Verbeeck!🤍 Wij verwerken al onze orders elke dag tot 23:59. Dat kan ik je verzekeren✨ Echter gaat het soms een beetje fout bij PostNL vanwege de drukte de laatste tijd. Daarom bieden we ook een gratis verzending aan. Ik begrijp dat je zin hebt in je nieuwe tattoos maar ze zijn onderweg!