Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

Zeer tevreden

Hele fijne manier om te beslissen of je een tattoo permanent wil laten zetten en op welke plek. Na ongeveer 1,5 dag waren de tattoo’s goed donker en blijven met dagelijks douchen goed zitten.

Bestelling

Ik kreeg snel mijn bestelling. Ik bestelde 3x mijn geboorteboom. Die kleurt mooi op mijn huid. Ik bestelde ook 3x de dubbele vlinder. Maar die is niet zo duidelijk zichtbaar. Jammer.

Gewoon top

Makkelijk aan te brengen. Duidelijke instructies. Goede prijzen. Ze zien er enorm leuk uit. Goed alternatief als je geen permanente tattoo wil. Nu kan ik elke keer iets anders kiezen
18 apr 2024
Super blij met deze tattoos, zo heb je meteen een beeld bij wat je eventueel echt kan gaan zetten. Mijn afspraak staat al!
De kwaliteit is heel goed en het uiteindelijke resultaat is super mooi en het blijft ook echt lang zitten.
Goede service. Verzending is snel en soepel. Het is heel fijn de tattoos al zo snel in huis te hebben.

De tattoo vaagt

De tattoo is snel zichtbaar, maar vaagt een beetje uit op een gegeven moment
Snelle en goede levering, na 12 uur al goed zichtbaar
Mooie tattoos en lang houdbaar, correcte levering
Mooi lijkt net echt Maar wel erg kleim
Alles wat er snel en zag er netjes uit
Blijft mooi 10 dagen lang
Heel blij mee

Niks te zien

Ik heb de tattoo aangebracht zoals beschreven, maar helaas was er niks zichtbaar-ook de volgende dagen niet. Erg jammer, ik had mij er juist op verheugd