Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden932 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Ik heb al een paar keer diverse tijdelijke tatoeages besteld en ik blijf verbaasd hoe gaaf ze zijn en lang ze blijven zitten. Nu een vlinder besteld en deze wordt met de dag mooier ipv slechter. Zelfs de fijne lijntjes zijn nog steeds zichtbaar. (Vlinder op foto nu 4 dagen oud)

15 nov 2023
Toen ik bestelde, kreeg ik al geen bevestigingsmail. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn tattoo’s onderweg waren maar nooit een link om mijn pakketje te tracen. Het zou 2 werkdagen duren voor de tattoos toekwamen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb dan verschillende keren contact opgenomen met tattoo tijdelijk (via verschillende kanalen), maar geen antwoord.

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

Heel erg blij mee. Jullie hebben ook super veel ontwerpen om uit te proberen en ja met gratis verzending blijft dat heel verleidelijk haha
Helemaal verliefd op jullie words of wisdom collectie en bedankt voor alle member korting deals. Ik ben FAN 🙋‍♀️
Netjes geholpen! Bestelling was kwijtgeraakt maar ze stuurde meteen nieuwe tattoos op. Dankjewel!!
2 okt 2024
Super snelle levering, gemakkelijk op de brengen, ziet er mooi uit en blijft zitten
Leuke geboortebloem!
Super handig om een tattoo te proberen en heel erg trendy. Leuk leuk leuk 🫶
Zijn gewoon plakplaatjes. Geen nanoinkt.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Koen, Onze tattoos zijn echt van Nano ink en juist niet de plakplaatjes die je kent van vroeger. Groetjes!
Doe zo verder niets op aan te merken
Bedankt voor je review Linneke❤️
4 okt 2024
Hij pakt helemaal niet, geld weggegooid, spijt van.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Als je een mail stuurt naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl lossen ze het direct voor je op!😘
3 okt 2024
Twee keer betaald voor een setje sterretjes
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Wat is er precies verkeerd gegaan? xxx
JD
Jetty D.
Achlum
Niets geleverd
5 okt 2024
28 aug 2024
De tattoo's worden heel snel bezorgd, de dag na het bestellen al. Je hoeft niet thuis te zijn, omdat ze in de brievenbus worden bezorgd. Het is heel fijn dat het zo lang werkt, wel jammer dat het pas na 24-48 uur optimaal werkt.
2 sep 2024
Bedankt voor je feedback! Super dat de snelle levering en het gemak van de brievenbus zo goed bevallen. We snappen dat het even duurt voordat de tattoo optimaal zichtbaar is, maar fijn dat het resultaat zo lang blijft. Hopelijk heb je er veel plezier van! 🌸
22 aug 2024
Super toffe manier om te experimenteren met tattoos! Op deze manier is het nog niet permanent, maar kan je wel helemaal ontdekken wat bij je past :)
23 sep 2024
Aaah heel leuk dat je dit laat weten!!!
18 sep 2024

Levering duurt langer dan verwacht

Volgens de site, voor middernacht besteld, binnen de 2 werkdagen geleverd. In werkelijkheid duurde het 5 werkdagen...
20 sep 2024
Hi Charlotte, ah dat is jammer om te horen. Soms zit er een kleine vertraging op. Wij leveren alles met PostNL en normaal gesproken is het er wel echt binnen 1-2 werkdagen xxx
SA
Sandra A.
Velserbroek

Summervibe zon 🌞 hiel

Zoals beloofd ook het resultaat van m’n zonnetje:-) Jullie zien me zeker nogmaals terug met een bestelling.
16 sep 2024
haha hele leuke foto!
5 sep 2024
Super leuk, gemakkelijk en betaalbaar concept. Er stond 1 tm 2 werkdagen, maar bij mij duurde het 6 dagen.
16 sep 2024
Hi Sophie, Bedankt voor je review en excuses voor de langere levertijd. Wij verwerken alles dezelfde dag alleen is de post soms iets langer en in het weekend leveren ze niet
18 sep 2024
Het ziet er realistisch uit. Leuk om eens uit te proberen voordat je een echte tatoo laat zetten.
20 sep 2024
Hee Abie, Jaa zeker als je nog twijfelt over het ontwerpje of de plek. Super handig!
30 aug 2024
Snel ontvangen en hij zit al vanaf zondag op en het is nu vrijdagavond
2 sep 2024
Ah, wat leuk om te horen! Zo blij dat de tattoo zo lang mooi blijft zitten. Enjoy it
24 aug 2024
Snelle correcte levering juiste beschrijving van het product
20 sep 2024
Ahh heel er bedankt voor je review!