Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

Bestelling

Ik kreeg snel mijn bestelling. Ik bestelde 3x mijn geboorteboom. Die kleurt mooi op mijn huid. Ik bestelde ook 3x de dubbele vlinder. Maar die is niet zo duidelijk zichtbaar. Jammer.
2 mei 2024
Hi Saskia! Jammer dat de vlinders minder goed pakken. Dat heeft te maken met het aanbrengen van de tattoo en vervolgens de warmte. Door warmte ontwikkeld de tattoo sneller en krijg je de mooie zwarte realistische kleur. We hebben al contact gehad over de email en ik weet zeker dat de andere vlinders net zo mooi intrekken als het bloementje
23 apr 2024
De tatoo is slecht zichbaar, en vervaagt zeer snel. Tenminste degene op mijn vinger. De andere heb ik nog niet uitgeprobeerd.
2 mei 2024
Hi Anouk, Tatoeages op de vingers vervagen altijd iets sneller. Dat is op meerdere plekken zo. Dat hoeft niet altijd zo te zijn maar de kans is er wel. Wij hebben dit op onze website vermeld bij de faq. Handig om te weten voor je andere tatoeages. Het is dus zeker wel mogelijk maar ze vervagen wel sneller door de huid! Groetjes❤️
Niet op tijd geleverd. Volgende keer bestel ik ergens anders.
Niks ontvangen
30 apr 2024

Niks te zien

Ik heb de tattoo aangebracht zoals beschreven, maar helaas was er niks zichtbaar-ook de volgende dagen niet. Erg jammer, ik had mij er juist op verheugd
2 mei 2024
Hi Carola, De tattoo heeft warmte nodig om door te komen. Je kunt dit natuurlijk zelf motiveren maar het kan ook iets langer duren voordat de tattoo door komt. Fijne dag!💕
23 mrt 2024
Zeer slecht te zien na aanbrengen en drogen volgens beschrijving. Zonde van het geld.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Farfau, de tattoos is na het aanbrengen inderdaad nog heel licht. De gedurende 36 uur kleurt hij mooi zwart en krijg je het resultaat zoals je gewend bent van ons. Zou je deze foto's ook kunnen delen met ons. We zijn benieuwd hoe de vlinder bij je staat! Leuke plek ook op de pols😊
13 apr 2024
Dunnere lijn dan ook de foto en blijft heel.licht van kleur. Ook na 12-24 uur
2 mei 2024
Hi Nancy, De tattoos worden donkerder door de warmte. Dan kan je denken aan lichaamstemperatuur, De zon of bijvoorbeeld met een föhn. Het kan ook zijn dat de tattoo pas na 3 dagen helemaal goed is doorgekomen
17 mrt 2024
Ik heb niks ontvangen !!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Ryanne, Goed dat je het even laat weten. Ik heb direct contact opgenomen met ons magazijn en ze sturen de bestelling nog een keertje naar je op! ❤️ Ik ben bang dat Post nl het kwijt is geraakt maar dat gebeurt wel eens. Ik hoop dat ik je zo goed heb verder geholpen en nog een fijne dag! Groetjes, Luna
13 apr 2024
17 feb 2024

Jammer

Teleurgesteld....tattootje was echt megaklein je ziet er bijna niks van. Zal niet nog een x bestellen.
MV
Maartje v.
Leeuwarden
10 mrt 2024
Werd niet zichtbaar
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Maartje, Jammer dat het niet zichtbaar was geworden. Zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice? Zij helpen je verder met instructies en sturen uiteraard een nieuwe tattoo op!❤️
28 jan 2024
Kwaliteit is niet denderend
There is high chance this is a scummers shop. They send you you an email that you order is on its way but never deliver it and the customer service email never replied.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hello Inna, I just checked your order and I see we did send it to your address. I also checked your address in google maps and this looks fine. We're going to send you the package again. I think our Transport company lost it.. We send everything with Post nl. Could you let me know if you received the order? My personal email is rdehaas@tattoo-tijdelijk.nl
28 jan 2024
SCAM!!! Ik heb niets ontvangen en ze reageren daarna niet op mails. Niet doen dus!!!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
oh Marthe wat jammer dat je het zo ziet💔 Ik heb zojuist zelf jouw emails opgepakt van afgelopen weekend. In het weekend is onze klantenservice niet aanwezig. We hebben jouw bestelling 46259 een half uur geleden wederom opgestuurd naar je! Groetjes, Luna
15 jun 2023
Versturen was prima. Snel binnen. Maar 2 tatoos werden niet zichtbaar. En 1 tatoo had ik smorgens erop geplakt. En heeft snachts afgegeven op mijn onderarm.
11 aug 2023
Mijn bestelling is niet compleet. Heb hierover contact opgenomen via de klantenservice maar nooit meer iets gehoord.
19 sep 2023
Hi Esmeralda, Wat vervelend! Zou je de mail kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl. Dan zorg ik ervoor dat ze meteen reageren Esmeralda. tegenwoordig gebeurt dat ook binnen 12 uur
18 jul 2023
Echt leuk en tof, mooie zaken maar bij laatste bestelling een ster tekort, spijtig ....
28 jul 2023
Levering ging heel snel, en was er super blij mee. Helaas vind ik dat ze niet heel lang een diepe kleur houden. Ze waren 2 dagen goed donker en nu zijn ze al weer heel erg vervaagd. Valt toch iets meer tegen dan verwachting.