Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

355 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden797 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

Ik had 3 tattoo’s besteld, waarvan 1 amper zichtbaar is geworden. 1 andere is de helft duidelijker dan de andere helft. Ik had er wat meer van verwacht. Wat was er goed, makkelijk aan te brengen. Mooi verpakt!
18 mei 2024

Vervaagd snel

Na 1 dag werd de tatoo mooi zwart. Na 1 dag begon het al te vervagen. Nu is het dag 4 en de tatoo is nog maar licht te zien. Verder ben ik er blij mee. Het opbrengen ging ook makkelijk.
12 mei 2024
Superleuke tattoos! In het begin dat ik ze plaatste vroeg ik me af of het wel echt zichtbaarder zou worden, ja dus! Superleuk resultaat. Hoop dat er snel nog meer opties bij komen!
Superleuk resultaat! Doet wat het zegt 😃 duurt even voordat het zichtbaar is, maar dan is je tattoo goed zichtbaar. Leuke reacties op gehad

Aandachtspuntje

Ik mis juist nog een bevestiging met overzicht van je bestelling en betalen voor de rest geen opmerkingen
Snelle levering, goede communicatie!! Kwaliteit van de tattoos zijn erg goed!! Echte aanrader!!
Heel blij mee! Veel mooier dan verwacht. Zit er net 4 dagen op maar ziet er echt nog goed uit.
Blijft zoals beloofd zeker 14 dagen zitten en super snelle levering !
13 mei 2024

Goede ervaringen

Het is een prima product en ik heb goede ervaringen ermee, top!
Erg mooi ben er blij mee. Snelle bezorging
Makkelijk en super mooi!
Mooie tattoo.