happy-size.nl

907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

22 nov 2023

Ik ben misleid

Ik vind dat ik ben misleid, op de foto's kwam ik ook een broek tegen, die paste bij het shirt wat ik kocht. Dit was dus niet zo. U zou de broek nooit bij het shirt mogen presenteren, als extra bij te bestellen prima
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Vaak leuke kleding maar prijs kwaliteit verhouding is wisselend. Het nadeel van deze shop is dat er geen geld wordt geroutineerd maar het betaalde bedrag als tegoed wordt gehouden.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als er betaald is en de bestelling wordt geretourneerd, zal de betaling teruggestort worden op uw bankrekening. Als er bij u wel een tegoed staat, dan ontvangen wij graag uw volledige adresgegevens en IBAN-nummer zodat wij het alsnog kunnen terugstorten. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
5 aug 2023
Leuk winkelen . Leveren artikel duurt wel lang. Annuleren van bestelling was na 2 weken nog niet verwerkt en betaling nog niet teruggestort. Dat mag wel wat sneller.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de terugbetaling later is teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Happy Size

ik vindt dit jammer

goededag heb bij u nu 2x bestelt en krijg nu weer bericht dat het product er niet dus dan bestel ik maar niks meer en heb me geld ook nog niet groetjes mvr gankema
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de bestelling niet meer leverbaar is. Kunt u uw volledige adresgegevens en IBAN-nummer mailen naar webcare@happy-size,nl zodat wij de terugbetaling voor u in orde kunnen maken? Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 nov 2023

op zich hele mooie kleding

op zich hele mooie kleding, maar de maten is nog wel een gedoetje hoor, soms valt het klein uit andere keer kun je er in kamperen, prijzen zeker aan de hoge kant
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JH
Jaantje H.
Culemborg
4 jul 2023
Het product is van zeer goede kwaliteit. We hebben alleen wat problemen met de aangegeven maten. De bermuda valt erg groot uit.
4 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Als u advies nodig heeft over uw maat kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AW
De ene keer valt een artikel groot en dan bestel je een maat kleiner is het veel te klein scheelt soms wel 3 maten
JS
Jan S.
Sappemeer
18 mei 2023
Met betalen zijn ze niet dwingend. Maar de kwaliteit laat soms te wensen over. Broeken gaan snel kapot op naden
19 mei 2023
Dank u wel voor uw score en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
28 jun 2023

Matig riem blijft niet op de stand waar je het op wil hebben dat de broek niet afzakt

De sluiting reden gaat steeds losser Voor de rest dat ijzertje er tussen is irritant Kan ook uit een stuk
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over het artikel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
NV
N v.
Ahout
22 mei 2023
Er staan leuke dingen op de site, maar dan moeten de foto's wel overeen komen met de geleverde artikelen.
22 mei 2023
8 okt 2023
Vaak artikelen uitverkocht en dan krijg je meerdere mails dat het later komt maar het komt nooit meer
M5
Marina 5.
Wijchen
30 dec 2023
Versturen via DHL; pakket niet bezorgd 13-12 en nog steeds niks na verzoek opnieuw te leveren 30-12
28 jun 2023
De verzending versnellen. Het duurt altijd minimaal 10 dagen voor je je bestelling in huis hebt.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Voorradige artikelen hebben een levertijd van circa 3-5 werkdagen. Niet voorradige artikelen kunnen helaas langer duren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Administratie. Facturen overzicht klopt niet (niet actueel) en is zeer onoverzichtelijk
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over het rekeningoverzicht. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Betere zoekfunctie en mogelijkheid om via een betaallink te betalen,achteraf of direct
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback ga ik doorgeven. De optie om achteraf te betalen bieden wij, maar is niet bij elke bestelling of klant van toepassing. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AV
Astrid V.
Hoogvliet Rotterdam
De bezorging erg lang gewacht en geen bericht ontvangen wanneer hij bezorgd werd.
16 nov 2023
Weinig shapewaer in grote maten En zie weinig nieuwe dameskleding veel hetzelfde.
17 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
HV
24 dec 2023
Maten verschillen nogal eens per keer en dan is bestellen soms moeilijk
Goede artikelen, snelle levering...terugbetaling duurt alleen wel lang
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
AV
Anja V.
Strijen
Ik vind dat je op sommige artikelen veel te lang moet wachten!!!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over de levertijden.