happy-size.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 23 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
happy-size.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij happy-size.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor happy-size.nl

1.404 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 aug. 2022
Ben aan de telefoon heel vriendelijk geholpen, zat met een probleem van ruilen. De mevrouw aan de telefoon rade mijn aan terug te sturen en via haar de nieuwe maten te bestellen, zodat alles verrekend kon worden met de nieuwe bestelling. jullie zijn een van de weinige bedrijven voor mannen met een buik, die een goed zittende broek verkopen. Heb een min puntje, moest wel 2 weken wachten op de bestelling.

20 aug. 2022
slechte communicatie. Zit al tijden op een bestelling te wachten. In de status blijft de melding "in behandeling" staan. na een telefoontje van mijn kant vertelde de medewerkster dat er logistieke problemen waren maar dat alles nu was verstuurd, dus ik kon het dezelfde dag of een dag later verwachten. Helaas was dat niet het geval. Toen een mail gestuurd, daar wordt gewoon niet op gereageerd. Net weer gebeld en krijg weer zo'n beetje hetzelfde verhaal, met de kanttekening dat de vorige medewerkster niet had mogen zeggen dat het er snel zou zijn. Ik had het netjes gevonden als ik zou worden geïnformeerd als dingen anders lopen dan verwacht. Sterker nog, nu moet ik tot drie keer aan toe zelf er achter aan en weet ik eigenlijk nog niets,

Beoordelingen voor happy-size.nl

30 aug. 2022
31 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
10 sep. 2022
Kleding is goed maar de administratieve afwikkeling niet. Broek niet voorradig, samen besteld en betaald, ik zou geld van broek terug krijgen, op account staat nu dat ik niets heb betaald en ik heb ook nog geen geld teruggestort gekregen. 20 min wachten aan de telefoon, wordt geregeld mevrouw, 4 weken verder en heb mijn geld nog niet terug
12 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen. U kunt uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@happy-size.nl zodat wij de situatie nogmaals voor u na kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
8 sep. 2022
Ik had 3 broeken besteld bij happy size, waarvan ik er 2 stuks heb gehouden die prachtig pas waren en mooie stof, ik heb de broek die mij het minst netjes pastte teruggestuurd 2 dagen na de ontvangst, en daar nog niets van gehoord en gezien
9 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en score! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Een retourzending kan 2-3 weken duren voor wij deze hebben ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, team Happy Size
13 sep. 2022
Dat je twee maal moet vragen om een retourlabel maar dat er eerst werd gezegd wegens omstandigheden kunnen we deze niet maken en kunt u zelf tegen betaling retour zenden
14 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien u geen retourlabel heeft dan is dit geen probleem. U kunt bij de DHL parcelshop aan de balie melden dat het een pakket is wat terug moet naar Happy Size. Dan zal de medewerk(ster) een retouretiket uitprinten en op het pakket plakken. Dit is kosteloos, u hoeft hiervoor niet te betalen. Let wel op dat u dit doet via een DHL parcelshop en niet een PostNL punt. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Het laatste pakketje vond ik in de brievenbus buiten terwijl ik thuis zat te wachten,pas later zag ik op de mail dat het pakket was afgeleverd. Dat hoort niet zo.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet,Team Happy Size
Snelle levering, prima kwaliteit goede service zowel als betalen als retourneren. De perfecte webshop voor een maatje meer!
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Heb 2 nachthemden terug gestuurd niets meer ván gehoord kán géén foto's delen is al teruggezonden.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wegens drukte kan een retourzending circa twee weken duren. Zodra de retourzending is verwerkt, ontvangt u hiervan een bevestiging per mail. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Super site. Vrolijke kleding ook voor de vollere mensen. Kwaliteit super en prijs ook.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Happy Size
Fijn om grote maten te kunnen en ook nog voor mensen die een lengte hebben van 1.86
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy-Size
13 sep. 2022
Ben een tevreden klant, prettig een online adresje te hebben voor mijn formaat.
14 sep. 2022
Super! Dank u wel voor uw review! Met vriendelijke groet, team Happy Size
10 sep. 2022
Goede maten, fijne kwaliteit. Bezorging zou sneller mogen indien op voorraad.
12 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
15 sep. 2022
Overeenkomstig bestelling geleverd,voldeed aan het verwachtingspatroon.
15 sep. 2022
Fantastisch! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
11 sep. 2022
Snel geleverd en goede kwaliteit en dat voor een redelijke prijs
Hartelijk dank voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
9 sep. 2022
Goede kwaliteit en de betaling snel terug als iets niet goed is!!
9 sep. 2022
Dank u wel voor uw score en uw compliment! Met vriendelijke groet, team Happy Size
12 sep. 2022
Snelle levering, maar eventueel retourneren is nogal omslachtig
13 sep. 2022
Bedankt voor de 4 sterren en uw feedback! Met vriendelijke groet, team Happy Size
De mooie kleding en de snelle verzending was ik erg blij mee.
Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Happy Size
Fantastisch hemd met ingebouwde BH voor grotere borsten.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u er veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Team Happy-Size
Dat de hele procedure zo correct afgehandeld is
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
9 sep. 2022
Ik vind de kleding mooi,en goed van kwaliteit.
9 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en score! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
5 sep. 2022
van Lia o.
Duidelijk , betaalbaar en komen afspraken na !
6 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en uw score! Met vriendelijke groet, team Happy Size