happy-size.nlReviews

Armin Bischoff

Beoordelingen voor happy-size.nl

1.531 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van Ton B.
jammer genoeg had ik een te grote maat besteld en ben fijn geholpen via uw telefoniste welke maat ik dan wel hebben moest. Zij heeft in orde gemaakt dat de retour van de veel te grote tuinbroek maat 32 omgezet kon worden naar een kleinere maat namelijk 28. Geweldig toch dat dit nog bestaat een probleemloze afwikkeling voor de klant. Goedzo!!!!!

De kleding is mooi en ben er echt heel blij mee! Echter had op 7 dec besteld en haf ik gekozen voor 24 uurs levering (wat 7.95 kost), dat had ik beter niet kunnen doen want op 10 dec kreeg ik mail dat de kleding verzonden was, en op 13 dec werd de kleding bezorgd. Ik heb toen gelijk gemaild over de 24 uurs levering waar ik 7.95 voor betaald had, 15 dec kreeg ik mail met excuus en dat de 7.95 terug gestort zou worden... maar het is nu 25 december, en ik heb het nog niet terug.. Ze beloven dingen, maar doen het blijkbaar niet

Beoordelingen voor happy-size.nl

Er is niks mis met Happy Size, alleen zou het fijn zijn als de levertijd wat sneller zou zijn. En graag een andere vervoerder als DHL. Al voor de 2e keer een pakje zoek geraakt. Ik krijg een mail van dat het pakje is afgeleverd en ik heb helemaal nooit iets ontvangen. Ik zat thuis voor het raam met zicht op de deur en niemand gezien. Ineens kwam de mail binnen dat het pakje afgeleverd was.
Antwoord van happy-size.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Voor vragen over uw levering kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479898 of per mail naar Service@happy-size.nl. Met vriendelijke groet, team Happy Size
De site werkt heel prettig en fijn dat je een bevestiging krijgt van bestellen en versturen. Alleen erg vervelend dat je een mail krijgt dat je pakketje binnenkort wordt geleverd en je er dan nog erg lang op wacht zonder bericht. Misschien duidelijker vermelden waar het weg komt. Gelukkig had ik het kledingstuk op tijd en gekozen voor achteraf betalen maar was geen fijn gevoel.
Antwoord van happy-size.nl
Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Snelle levering. Echter retouren worden langzaam verwerkt. Heb alles geretourneerd op dezelfde dag in 2 pakketten. Heb melding gekregen dat er een retourzending is binnengekomen maar niks gehoord vd 2e die ook allang binnen moet zijn. Daarom een openstaand bedrag terwijl ikgeen artikelen gehouden heb. Alles is retour gegaan. Dit ervaar ik als een minpunt en geeft mij onrust
Antwoord van happy-size.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Een retour wordt binnen twee uiterlijk drie weken verwerkt. Zodra uw retour is verwerkt zal u een retoursbevestiging per e-mail ontvangen. Is het langer dan drie weken geleden dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnnummer: 010-4479880 of per mail naar Service@happy-size.nl. Met vriendelijke groet, team Happy Size
van Eva K.
Regelmatig bekijk ik de website en soms tref ik iets van mijn gading aan. Maar de collectie vind ik vaak vreemd samengesteld en dat is jammer. Rare broeken en korte tunieken (is niet handig als je een grotere maat hebt). Ik bestel en koop bij verschillende webshops maar bij Happy Size eigenlijk het minst. De website is goed en de verzending ook.
Antwoord van happy-size.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Happy size.
van K. V.
Bestel bijna al mijn kleding hier. Hierdoor hoef ik bijna niks terug te sturen, want ik weet welke maat ik moet hebben. Is er wel iets verkeerd, dan is er een goeie service. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.
Antwoord van happy-size.nl
Wat een fijne beoordeling. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Snelle levering, redelijke prijzen en goede kwaliteit van de producten. Prettige klantenservice, die voor mij een probleempje hebben opgelost ( is niet bij elk bedrijf vanzelfsprekend). Ik ga voor Happy Size!
vlotte levering en afwerking. vervelend dat soms artikelen tijdens het bestellen wél leverbaar zijn en áls je hebt besteld er later een bericht komt dat het artikel is uitverkocht.
Antwoord van happy-size.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
De levertijd was goed. Helaas waren de geleverde artikelen niet van de gewenste kwaliteit, maar dat ligt niet aan HappySize. De correspondentie via email liep niet zo lekker
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Mooie kleding voor een leuke prijs! Een leuke tuniek gekocht, zit perfect. Ik heb maat 52 en de tuniek is ook maat 52. Dit wordt een van mijn favorieten!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw tuniek. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Ik had mijn bestelling snel thuis. Vond t wat onhandig om retour te sturen en heb geen bevestiging gehad dat t retour is.
Onwijs bedankt. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Ik vind het stom om een product aan te bieden op de website, wat vervolgens pas 2 maanden later leverbaar is.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw feedback over de levertijden. Soms zijn er inderdaad langere levertijden, dit vermelden wij tijdens het bestelproces. Wanneer een artikel eerder beschikbaar is, sturen wij dit altijd eerder naar u toe. Met vriendelijk groet, team Happy Size
Heel gelukkig met de bestelde schoenen, passen perfect en de kleur was goed. Derhalve een grote aanrader.
Geweldig! Veel plezier van uw schoenen. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Goede en snelle levering. Goed verpakt en geen probleem bij evt terugzending. Zeer tevreden klant.
Antwoord van happy-size.nl
Hier houden wij van! Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, team Happy Size
Aanbod: gevarieerd en leuk. Bestellen: makkelijk en snel. Verzenden: traag. Retouren: drama.
Antwoord van happy-size.nl
Prima omschrijvingen die echt kloppen, prima prijzen en snelle levering. Kan niet beter.
Antwoord van happy-size.nl
Fantastisch! Van zo'n beoordeling worden wij heel erg blij. Dank u wel voor uw mooie woorden. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Alles prima en snel geregeld. Maat in 1 keer goed! Vriendelijke benadering Per mail.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk bedankt voor uw top beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen voor u. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Over het algemeen leveren ze als aangegeven. Producten voldoen aan de beschrijving.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
ben blij met het geleverde, duurt soms even voor het binnen is
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
De maat was prima en zag eruit volgens verwachting. heel fijn.
Antwoord van happy-size.nl
Super fijn! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
van Ton S.
Het shirt heeft een vrolijke uitstraling. Ik ben er blij mee.
Wij zijn erg blij met uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Happy Size