happy-size.nl
Beoordelingen:

618 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal  

4,27
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel keuze, over het algemeen uitstekende kwaliteit. Telefonisch contact opnemen gaat snel en de verwerking is uitstekend. Kritiekpuntjes: - communicatie wanneer een levering lang op zich laat wachten kan m.i. beter. - bij accountgegevens staat de vermelding 'wordt samengevoegd'. Dit schept verwarring bij mij als klant. De melding is aan Happy Size zelf gericht en niet aan de klant (van wie het account is). Verder prima webwinkel!

Meest relevante negatieve beoordeling

5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor happy-size.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
EB
Elize B.
Hengelo
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lange levertijden, die niet duidelijk zijn wanneer je bestelt.

Het valt me al vaker ook bij Happy Size is dat het soms heel lang duurt voor je bestelling bezorgd wordt. Nu kreeg ik ook weer bericht dat mijn bestelling van half september eind oktober komt. Her lijkt wel of ze het kledingstuk pas gaan maken wanneer jij het besteld hebt. En dat vind ik erg jammer. Soms ben je al vergeten dat je iets besteld hebt en dan komt het berichtje dat je misschien over 2 weken je artikel(en) gaat ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
9 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Fijne webwinkel

Veel keuze, over het algemeen uitstekende kwaliteit. Telefonisch contact opnemen gaat snel en de verwerking is uitstekend. Kritiekpuntjes: - communicatie wanneer een levering lang op zich laat wachten kan m.i. beter. - bij accountgegevens staat de vermelding 'wordt samengevoegd'. Dit schept verwarring bij mij als klant. De melding is aan Happy Size zelf gericht en niet aan de klant (van wie het account is). Verder prima webwinkel!
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw kritiekpuntjes.Wij gaan dit doorgeven! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goede kwaliteit maar slechte levering

Bestelde sweaters 5 stuks. Kreeg na een week mededeling dat bestelling vertraagd was. Na bijna 2 weken eerste deellevering (2 stuks) daar na melding dat 1 sweater uitverkocht was. Andere 2 ook niet gekregen daar was ook weer 1 van uitverkocht en andere moest opnieuw worden bestelden dat zou weer 27 tot 9 dagen duren. Deze bestelling heb ik dan maar laten vervallen. Dus niet zo happy met happy size
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat het zo is gelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
IB
Ineke B.
Heerhugowaard
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gisterenavond( ? ) zou er een pakje bezorgd worden. is niet gebeurd. Kan zijn dat het toch te koud was of ook eigenlijk te laat? Ik begrijp dat goed, maar ik hoop wel dat mijn pakje nog voor de zaterdag gebracht wordt. Anderzijds ben ik tot nog wel tevreden met de bezorging van de bestellingen. Met een groet, Mevr. I.Ch. Bekker-Merk
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
1 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via service@happy-size.nl. Dan kunnen wij kijken naar de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leukste merk alleen in kleine maten

Ik dacht dat happy size stond voor grotere maten kleding, tenminste daar leek de tekst op de site toch het meest aan te refereren. Echter bijna alle kleding, die ik aanklikte ( bijv. Van het leuke merk Reken Maar) bleek alleen in kleine maten verkrijgbaar. Overige merken spreken me minder aan; niet onderscheidend genoeg voor mij.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
30 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Fijn en ruim en betaalbaar assortiment

In het landschap van alsmaar saaier wordende overhemden na lang zoeken op Happy Size gestuit. Hier vond ik eigenlijk precies wat ik zocht: leuke, wat gedurfde en kleurrijke expressieve shirts die ook nog eens betaalbaar en van aardige kwaliteit bleken. Heel fijn en ga zo door met onderscheidend te zijn!
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
30 okt 2023
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AD
Annie d.
Nuenen
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na bestellen geen bericht meer wanneer die komt Normaal krijg ik bij andere webshops de dag van aan komst, en daarna nog over 15 minuten staan wij voor uw deur, Ook geen bericht waar die afgegeven zou worden mocht ik niet thuis zijn.Ben vele dagen thuis gebleven om te wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
13 nov 2023
Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goede kwaliteit, mindere communicatie

De bestelling wordt snel verwerkt en je hoeft niet lang te wachten tot het afgeleverd wordt. De aflevering is van de 4 keer 2 keer fout gegaan daar de transportservice niet de aanvulling achter het huisnummer had staan. De 2 andere keren maar opgehaald bij een afhaalpunt.
Beoordeling melden
JV
Jeanet V.
Spijkenisse
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er is een minimum aankoopbedrag van 40 euro anders kan je niet bestellen en dan komt er nog porto bij. Het duurt soms zo lang voordat je bestelling komt misschien is het een "drop shipment". Dit is niet echt een webshop waar ik makkelijk en snel nog iets zal kopen
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Ons magazijn is gevestigd in Duitsland. Voorradige artikelen hebben een levertijd van 3-5 werkdagen. Bij niet voorradige artikelen zijn wij afhankelijk van de leverancier waardoor de levertijden uiteen lopen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De laaste bestelling had ik voor dan honderd euro besteld hoef geen verzendkosten te betalen krijg ik een hind voor kortingcodes. Dan moet ik wel zelf verzendkosten betalen dus ik betaal meer .dus devolgen keer pak geen korting code meer .gr Cees
Beoordeling melden
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering was beter

De producten zijn zoals je kan verwachten. Maar de levering wordt slechter. Duurt langer. Onduidelijker of het er wel of niet is. En nu had ik pas iets dat toch niet geleverd kon worden, moet ik ook nog zelf achter mijn geld aan. Vind ik niet oke.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
21 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit niet fijn is. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onderbroeken met een pijpje

Ik had slips - onderbroeken voor mij gekocht goede kwaliteit,100% katoen,,waren iets te groot,maar doch gehouden,,wanneer je maat 42 hebt kan je gerust 1maat kleiner bestellen,ook na de was bleven ze goed. Het waren slips met een klein pijpje
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
25 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles is prima verlopen Bestelling geplaatst en binnen enkele dagen geleverd. Ging om behoorlijk bedrag, maar gelukkig kostte achteraf betalen niets extra's. Artikel beviel goed. Mooie kwaliteit en goede pasvorm. Al met al dus zeer tevreden.
Beoordeling melden
SS
Sv S.
Arum
19 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede service! Rits van schoen kapot geen probleem teruggestuurd en geld netjes terug gestort. Erg blij met de nieuwe schoenen die zich prima houden! Altijd erg tevreden met alle producten en de service van Happy Size! Top winkel!👍👌✨️
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
20 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve review, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bedrijf is stilletjes van eigenaar veranderd

Bedrijf is stilletjes van eigenaar veranderd, omdat Klungel, waar het eerst van was, failliet is, hierdoor zijn bepaalde series ineens niet meer leverbaar en account onvindbaar, jammer, had beter gecommuniceerd kunnen worden.
Beoordeling melden
MB
Mieke B.
Laarbeek
2 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snelle en goede reacties en hele mooie collectie

Snelle en goede reacties en hele aardige collecties. Met ook leuke aanbiedingen Minpuntjes is het hele lange wachten op beloofde uitverkochte artikelen..die later toch weer aangeboden worden??? Ik wacht er nog steeds op .
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig dat het gratis geschenk op het moment van de bestelling was uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Helaas sturen we gratis geschenken niet na. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
IK
Ineke K.
Wormer
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

fijne webshop

zojuist weer een jurk binnen gekregen en het past perfect , was snel binnen . Nog wel steeds in plastic verpakt dat zou beter kunnen . maar wat ik ook koop bij Happy Size is prima , mooie prijsjes . Ik ben zeer tevreden .
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
13 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik ben misleid

Ik vind dat ik ben misleid, op de foto's kwam ik ook een broek tegen, die paste bij het shirt wat ik kocht. Dit was dus niet zo. U zou de broek nooit bij het shirt mogen presenteren, als extra bij te bestellen prima
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kleding zit altijd perfect. Goede pasvorm en mooie materialen. Het enige probleem wat ik heb, is dat het aan de dure kant is. En tegen de tijd dat dingen afgeprijsd zijn, zit mijn maat er niet meer tussen.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
21 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AH
Ans H.
SAPPEMEER
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de modellen (patronen)van jullie kleding vrij smal voor grote maten!Als gezette vrouw moet het allemaal iets losser zitten vooral ook bij de mouwen en schouderDit probleem heb ik minder bij Ulla popken.
Beoordeling melden
Antwoord van happy-size.nl
29 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size