happy-size.nl

907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

5 mei 2023
5 mei 2023
Dank u wel voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Happy Size
24 okt 2023

Geen enorme prijsverhoging wel kwaliteitverlies?

Ik bestelde hier heel regelmatig kleding voor mijn man die een grotere maat heeft en we waren super tevreden. De laatste twee keer zijn we dat niet, omdat het erop lijkt dat de kwaliteit minder is en de kleuren van de aangeboden kleding een afwijking laten zien tussen wat je ziet als je besteld en wat je geleverd krijgt. Het zou kunnen zijn dat er i.v.m. de inflatie er een compromis is gemaakt en de kwaliteit minder is geworden. Voor ons is de kwaliteit nu niet meer voldoende en wij gaan op zoek naar kleding met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw eerlijkheid. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
11 aug 2023
5 July bestelling online geplaatst en binnen kortste keren een melding dat mijn bestelling vertraagd is. Zet dit dan niet online. Meerdere keren gemaild en automatisch antwoord . Heb je niets aan. Gezegd dat ik een echt antwoord wil. Toen werd er gezegd dat ze verwachten 10 augustus te leveren. Daarna weer gemaild en kreeg antwoord 29/8. Vandaag 10/8 dat de levering is geannuleerd. Al die tijd geen geld terug. Zal ook nooit meer wat gaan bestellen bij happy size. Slechte zaak. Zal deze site blokkeren!
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Ik kreeg een mail dat er laarsjes weer op voorraad waren die ik wilde bestellen in mijn maat. Ik moest ongeveer 10 dagen wachten op de bestelling vond ik geen probleem maar toen de periode om was kreeg ik bericht de laarzen waren niet meer leverbaar ik vond dat geen steil er was duidelijk een mail gekomen dat ze er weer waren . Ik heb bij Happy size geklaagd en geen reactie gekregen heel slecht.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel uiteindelijk toch uitverkocht bleek te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Ze zetten dingen op hun website die ze niet waar kunnen maken. Als je er een mail over stuurt...zeggen ze glashard is niet van ons.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zien dat dit gaat om het gratis geschenk want niet tijdens de bestelling is toegevoegd aan uw bestelling. Dit gaat niet automatisch en moet zelf worden toegevoegd. Bij een volgende bestelling staat de notitie dat het gratis geschenk mag worden toegevoegd aan uw bestelling. De eerdere berichtgeving is niet juist geweest, onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 nov 2023
Mooie kwaliteit broeken, twee maten besteld, volgens de maattabel moest het een van die twee maten zijn. Na ontvangst (vijf dagen na bestelling) bleken beide te groot. Retour gestuurd en maat kleiner besteld. Helaas pas na drie telefoontjes naar de klantenservice en ruim twee weken wachten het geld retour gekregen! Kortom: mooie broeken maar met levering en retouren niet heel snel
24 nov 2023
Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
11 sep 2023
Altijd wat. Dan verdwijnt de beloofde kortingscode uit 't winkelwagentje, dan slijt het artikel afzichtelijk na 1x wassen, zijn de kleuren heel anders dan op de foto, dan ku je opeens niet meer laten bezorgen op afhaalpunt. ja, als je 24/7 je mail van DHL in de gaten houdt om het aan te apssen. Kortom, zeer onaangename ervaringen met Happy Size, zou ze zeker niet aanraden!
12 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Happy Size
AP
Ans P.
Leusden
Op 16-11-23 schoenen besteld. Op 1-12-23 mail- helaas uw schoenen zijn vertraagd, wordt WAARSCHIJNLIJK 8-12-23. Weer opnieuw bericht; uw bestelling wordt WAARSCHIJNLIJK op 14-12-23 geleverd. Serieus? Bijna 1 maand later en WAARSCHIJNLIJK nog later of nooit meer. En ondertussen iedere keer mail sturen met extra korting of cadeaus. Geen denken aan. Ben er wel klaar mee.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat de bestelling meerdere malen wordt uitgesteld. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MP
Marga P.
SCHOONEBEEK
13 aug 2023

Geen reactie

Nadat ik een heb bestelling gedaan, kreeg ik een bevestiging met daarin de mededeling dat het geleverd zou worden na 7 of 8 weken. Na een week kreeg ik een mail dat de bestelling helemaal niet zou komen en ik zou mijn geld terugkrijgen, na 14 dagen gemaild dat ik mijn geld nog niet terug heb, geen reactie en tot op heden ook mijn geld niet terug
15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen via service@happy-size.nl dan maken wij de terugbetaling in orde. Met vriendelijke groet, team Happy Size
16 sep 2023

Op 16 sep.

Ik ben niet blij, wacht twee weken op mijn schoenen en vervolgens zijn ze niet meer leverbaar, en nu wacht ik al meer dan een week op mijn geld retour, dus jammer genoeg niet positief. Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 16 sep. 2023 om 09:14 heeft Trusted Shops <rating-noreply@trustedshops.com> het volgende geschreven:
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet fijn is dat uw bestelling achteraf uitverkocht is en uw betaling nog niet heeft ontvangen.Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag ontvangen wij uw IBAN-nummer met uw adresgegevens via webcare@happy-size.nl. Wij zullen de terugbetaling in orde maken. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
HK
Herma K.
Veghel
17 sep 2023
Na 5 keer een shirt besteld te hebben besteld en steeds de verkeerde kleur kreeg, zullen ze mij niet meer zien op deze site. heb menig telefoontje en mail verstuurd, en kreeg steeds als antwoord, we zullen ons best doen, maar na twee en een halve maand kreeg ik te horen dat het artikel niet meer te bestellen was.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
1 nov 2023

Veel te veel fouten helaas

Het grootste gedeelte van de artikelen wordt veel te laat geleverd. Sommige artikelen staan op de site en blijken na de bestelling helemaal niet leverbaar. Helft van de artikelen retour omdat ze veel te klein zijn terwijl je al een maat groter besteld omdat je niet wil dat het te krap zit. Jammer.
2 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JP
J. P.
Haarlem

Wat een ellende

Retourneren van goederen duurt minimaal drie WEKEN! Daarna is het nogmaals 10 dagen wachten totdat ze je terug betalen. De klantenservice laat te wensen over en de goederen voldoen absoluut niet aan de kwaliteits eiesen die de prijzen met zich meebrengen.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
1 jan 2024
Wacht al zeker een maand op een trui. dan is hij er wel en dan weer niet. Hopelijk komt die snel. Je moet wel lang wachten op je bestelling. Zeker een week. Dat is een beetje jammer. Maar het ziet er wel verzorgd uit , wat je thuis krijgt . Dat scheelt.
2 nov 2023

Onduidelijk

Had overhemden besteld maar de maten waren erg onduidelijk, het duurde weken voordat er iets bezorgd werd en dat bleek veel te klein. Ik heb alles teruggestuurd. Op de site is op je account weinig terug te vinden, kortom..... een vaag bedrijf.
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
AH
Ans H.
SAPPEMEER
9 nov 2023
De bestellingen zijn en of uitverkocht of worden veel te laat geleverd.Op b.v. dinsfag is een artikel uitverkocht en op woensdag is het weer leverbaar,maar er wordt niet bijverteld wanneer het geleverd wordt.Ik wil er geen weken op wachten.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
14 nov 2023
Ik had een badjas en een badpak besteld en betaald. Badpak kwam en badjas zou later komen. Na een paar weken kreeg ik een mail dat hij niet meer kwam omdat hij er niet meer zou zijn. En nu moet ik wachten totdat ik mijn geld terug krijg.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size