happy-size.nl

856 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

Alles wij besten willen wij ons bestelling sneller hebben wand dat hebben wij nooit op tijd
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AV
Anja V.
Strijen
Ik vind dat je op sommige artikelen veel te lang moet wachten!!!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over de levertijden.
2 nov 2023

Onduidelijk

Had overhemden besteld maar de maten waren erg onduidelijk, het duurde weken voordat er iets bezorgd werd en dat bleek veel te klein. Ik heb alles teruggestuurd. Op de site is op je account weinig terug te vinden, kortom..... een vaag bedrijf.
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
1 nov 2023

Veel te veel fouten helaas

Het grootste gedeelte van de artikelen wordt veel te laat geleverd. Sommige artikelen staan op de site en blijken na de bestelling helemaal niet leverbaar. Helft van de artikelen retour omdat ze veel te klein zijn terwijl je al een maat groter besteld omdat je niet wil dat het te krap zit. Jammer.
2 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
28 okt 2023

Leukste merk alleen in kleine maten

Ik dacht dat happy size stond voor grotere maten kleding, tenminste daar leek de tekst op de site toch het meest aan te refereren. Echter bijna alle kleding, die ik aanklikte ( bijv. Van het leuke merk Reken Maar) bleek alleen in kleine maten verkrijgbaar. Overige merken spreken me minder aan; niet onderscheidend genoeg voor mij.
24 okt 2023

Geen enorme prijsverhoging wel kwaliteitverlies?

Ik bestelde hier heel regelmatig kleding voor mijn man die een grotere maat heeft en we waren super tevreden. De laatste twee keer zijn we dat niet, omdat het erop lijkt dat de kwaliteit minder is en de kleuren van de aangeboden kleding een afwijking laten zien tussen wat je ziet als je besteld en wat je geleverd krijgt. Het zou kunnen zijn dat er i.v.m. de inflatie er een compromis is gemaakt en de kwaliteit minder is geworden. Voor ons is de kwaliteit nu niet meer voldoende en wij gaan op zoek naar kleding met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw eerlijkheid. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
22 okt 2023
Het beloofde resultaat blijft in z’n geheel uit. Mooie foto’s zetten jullie op de site, duidelijk geen waarheids-echte
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat spijtig om te lenzen dat het artikel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
CO
C.W. O.
Barendrecht
21 okt 2023
Jammer dat we lang moesten wachten op de levering.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
19 okt 2023

Slordige levering en niet altijd even vriendelijke medewerker

Bestellingen worden meerdere keren gestuurd. Informatie over de bestelling is niet te krijgen. Annuleringen worden niet verwerkt. Moeilijk te bereiken!
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Graag bieden wij u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, team Happy Size
17 okt 2023
Erg lange levertijd. Geen goed zich op wanneer verzending. Telefonisch wel netjes te woord gestaan. Maar zou niet snel nogmaals bestellen.....
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MV
Marleen v.
Rosmalen
15 okt 2023
Maatvoering klopt niet
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MD
Mar d.
Twello
13 okt 2023
Een heel leuk vest van tricot besteld ,paars met letters...jammer dat alleen de voorkant bedrukt is en ik vond de kwaliteit van de stof niet bijzonder...had een zwaardere kwaliteit voor ogen...helaas.
16 okt 2023
EB
Elize B.
Hengelo
8 okt 2023

Lange levertijden, die niet duidelijk zijn wanneer je bestelt.

Het valt me al vaker ook bij Happy Size is dat het soms heel lang duurt voor je bestelling bezorgd wordt. Nu kreeg ik ook weer bericht dat mijn bestelling van half september eind oktober komt. Her lijkt wel of ze het kledingstuk pas gaan maken wanneer jij het besteld hebt. En dat vind ik erg jammer. Soms ben je al vergeten dat je iets besteld hebt en dan komt het berichtje dat je misschien over 2 weken je artikel(en) gaat ontvangen.
8 okt 2023
Vaak artikelen uitverkocht en dan krijg je meerdere mails dat het later komt maar het komt nooit meer
4 okt 2023
2 okt 2023

De prijs en levertijd, ik zit ook te zoeken voor mijn man.an

De prijs en levertijd,
4 okt 2023
Nog niet kunnen slagen
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Hopelijk kunnen wij u snel van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
30 sep 2023
rotmaten en verzendkosten torenhoog
JS
Jan S.
Sappemeer
27 sep 2023
Kleding wat onbeschadigd aankomt.Vooral naden die los zijn , komt voor.
28 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat de kleding beschadigd is aangekomen. Uiteraard mag u de artikelen kosteloos retourneren via DHL. Met het vriendelijke verzoek om er een notitie bij te doen met de klacht. Zodra het artikel retour komt, zal onze kwaliteitsafdeling de artikelen controleren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 sep 2023
De catalogus