happy-size.nl

856 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

26 sep 2023
Slechte communicatie en service
27 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JV
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Happy Size
20 sep 2023
20 sep 2023

late levering

Er stond dat het dezelfde week nog geleverd werd, en daar vertrouwden wij op ivm begrafenis. vervolgens kwam het 4 dagen te laat en hadden we ondertussen elders wat gekocht.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de bestelling te laat bij u is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
HK
Herma K.
Veghel
17 sep 2023
Na 5 keer een shirt besteld te hebben besteld en steeds de verkeerde kleur kreeg, zullen ze mij niet meer zien op deze site. heb menig telefoontje en mail verstuurd, en kreeg steeds als antwoord, we zullen ons best doen, maar na twee en een halve maand kreeg ik te horen dat het artikel niet meer te bestellen was.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
16 sep 2023
verbeter de kwaliteit van de producten.
16 sep 2023

Op 16 sep.

Ik ben niet blij, wacht twee weken op mijn schoenen en vervolgens zijn ze niet meer leverbaar, en nu wacht ik al meer dan een week op mijn geld retour, dus jammer genoeg niet positief. Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 16 sep. 2023 om 09:14 heeft Trusted Shops <rating-noreply@trustedshops.com> het volgende geschreven:
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet fijn is dat uw bestelling achteraf uitverkocht is en uw betaling nog niet heeft ontvangen.Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag ontvangen wij uw IBAN-nummer met uw adresgegevens via webcare@happy-size.nl. Wij zullen de terugbetaling in orde maken. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
11 sep 2023
Altijd wat. Dan verdwijnt de beloofde kortingscode uit 't winkelwagentje, dan slijt het artikel afzichtelijk na 1x wassen, zijn de kleuren heel anders dan op de foto, dan ku je opeens niet meer laten bezorgen op afhaalpunt. ja, als je 24/7 je mail van DHL in de gaten houdt om het aan te apssen. Kortom, zeer onaangename ervaringen met Happy Size, zou ze zeker niet aanraden!
12 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Happy Size
EH
Els H.
Grave
8 sep 2023

te lang wachten

Op 18-08-2023 besteld zou op 07-08-2023 geleverd worden, wordt nu 21-08-2023 te lang wachten op dingen die al betaald zijn, de eerste en laatste keer dat ik hier wat besteld heb.
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
PH
Peter H.
Doorwerth
6 sep 2023
Financieel rampenplan. WIJZIGINGEN in hun financiele werkwijze leid tot chaos voor je het weet heb je 3 klantnummers en en 3 facturen Ik stop met babista en Happysize
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Mochten wij u ergens nog mee kunnen helpen,dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
2 sep 2023
KE
Kabouter E.
Kaatsheubel
26 aug 2023
De juiste bestelling met goede kleur zenden. En niet 2 keer de verkeerde kleur.
28 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u twee keer de verkeerde kleur heeft ontvangen. Uw klacht is inmiddels in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size

Balen…

Heb bh's besteld.doorgrgeven.waar.ze bezorgd moestrn door.parcel maar.kreeg steeds bericht dat ze geen pakket hadden ontvangen en nu.krijg ik bericht dat het geretourneerd is.
22 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Wilt u anders dat wij uw bestelling opnieuw noteren en deze eventueel naar uw huisadres toesturen? Met vriendelijke groet, team Happy Size

Onbruikbare slips

Twee van de drie slips waren kapot nog niets over gehoord.
22 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat twee van de drie slips kapot zijn. Zou u alstublieft de gehele bestelling willen terugsturen? Met vriendelijke groet, team Happy Size
20 aug 2023

Riem besteld, nooit geleverd, niks gehoord

Riem besteld, niet geleverd. Achteraan gebeld, ik zou een bericht krijgen over de situatie. Weer niks gehoord. Gelukkig niks vooruit betaald. Wat een slechte service.
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. De bestelling is tijdelijk zoek geweest bij DHL en hier is een onderzoek naar gestart. Hier gaat helaas tijd overheen. Inmiddels geeft DHL aan dat het pakket vandaag bij u wordt aangeboden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JV
Jeanet V.
Spijkenisse
19 aug 2023
Er is een minimum aankoopbedrag van 40 euro anders kan je niet bestellen en dan komt er nog porto bij. Het duurt soms zo lang voordat je bestelling komt misschien is het een "drop shipment". Dit is niet echt een webshop waar ik makkelijk en snel nog iets zal kopen
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Ons magazijn is gevestigd in Duitsland. Voorradige artikelen hebben een levertijd van 3-5 werkdagen. Bij niet voorradige artikelen zijn wij afhankelijk van de leverancier waardoor de levertijden uiteen lopen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
18 aug 2023
Kleur week af, was paarsgewijs ipv rood, zoals op de website. Viel groot.
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over het artikel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Veel sneller retour verwerken
KM
Koen M.
Noordbroek
15 aug 2023
Ik heb nog niets ontvangen!
17 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw pakket komt helaas in verschillende tijden aan. Een artikel is zojuist verzonden. De andere artikelen verwachten wij half- en eind augustus. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MP
Marga P.
SCHOONEBEEK
13 aug 2023

Geen reactie

Nadat ik een heb bestelling gedaan, kreeg ik een bevestiging met daarin de mededeling dat het geleverd zou worden na 7 of 8 weken. Na een week kreeg ik een mail dat de bestelling helemaal niet zou komen en ik zou mijn geld terugkrijgen, na 14 dagen gemaild dat ik mijn geld nog niet terug heb, geen reactie en tot op heden ook mijn geld niet terug
15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen via service@happy-size.nl dan maken wij de terugbetaling in orde. Met vriendelijke groet, team Happy Size