happy-size.nl

856 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

11 aug 2023
5 July bestelling online geplaatst en binnen kortste keren een melding dat mijn bestelling vertraagd is. Zet dit dan niet online. Meerdere keren gemaild en automatisch antwoord . Heb je niets aan. Gezegd dat ik een echt antwoord wil. Toen werd er gezegd dat ze verwachten 10 augustus te leveren. Daarna weer gemaild en kreeg antwoord 29/8. Vandaag 10/8 dat de levering is geannuleerd. Al die tijd geen geld terug. Zal ook nooit meer wat gaan bestellen bij happy size. Slechte zaak. Zal deze site blokkeren!
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
6 aug 2023
Veeeeeel te veel reclame !! 🤑🤑🤑
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien u een account heeft kunt u daar de frequentie aanpassen. U kunt ook een e-mail sturen naar webcare@happy-size.nl. Dan passen wij dit voor u aan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
5 aug 2023
Leuk winkelen . Leveren artikel duurt wel lang. Annuleren van bestelling was na 2 weken nog niet verwerkt en betaling nog niet teruggestort. Dat mag wel wat sneller.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de terugbetaling later is teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AV
An v.
Nieuw Vennep
1 aug 2023
Heb 11-07 bestelling gedaan, daarna 25-7 zou het weer binnen zijn. Heb ook niets meer gehoord. Jammer het is nu augustus moet snel komen anders niet meer nodig.
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat de bestelling nog niet is ontvangen. De verwachting is dat het artikel eind augustus wordt geleverd. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 jul 2023

snellere levering

zorgen dat de artikelen die jullie presenteren eerder leverbaar zijn, of haal ze anders uit het assortiment.
28 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
15 jul 2023

Zeer trage levering

Heb na meer dan een maand nog steeds mijn bestelling niet binnen !
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is vertraag zodra het wordt verzonden zal u hier per e-mail over geïnformeerd worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
6 jul 2023
Ik heb er een bestelling gedaan en er niks meer overglezen laat staan gezien.
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Graag vernemen wij wat u precies niet heeft ontvangen, kunt u een email sturen naar webcare@happy-size.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JH
Jaantje H.
Culemborg
4 jul 2023
Het product is van zeer goede kwaliteit. We hebben alleen wat problemen met de aangegeven maten. De bermuda valt erg groot uit.
4 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Als u advies nodig heeft over uw maat kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
30 jun 2023
Kwaliteit van producten
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
28 jun 2023

Matig riem blijft niet op de stand waar je het op wil hebben dat de broek niet afzakt

De sluiting reden gaat steeds losser Voor de rest dat ijzertje er tussen is irritant Kan ook uit een stuk
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over het artikel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
28 jun 2023
De verzending versnellen. Het duurt altijd minimaal 10 dagen voor je je bestelling in huis hebt.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Voorradige artikelen hebben een levertijd van circa 3-5 werkdagen. Niet voorradige artikelen kunnen helaas langer duren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 jun 2023
De levertijd is te lang.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 jun 2023
De beha.s zaten te strak. ,
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat de bh's niet goed zijn. U kunt ze kosteloos via DHL gemakkelijk retourneren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Betere zoekfunctie en mogelijkheid om via een betaallink te betalen,achteraf of direct
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback ga ik doorgeven. De optie om achteraf te betalen bieden wij, maar is niet bij elke bestelling of klant van toepassing. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Ze zetten dingen op hun website die ze niet waar kunnen maken. Als je er een mail over stuurt...zeggen ze glashard is niet van ons.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zien dat dit gaat om het gratis geschenk want niet tijdens de bestelling is toegevoegd aan uw bestelling. Dit gaat niet automatisch en moet zelf worden toegevoegd. Bij een volgende bestelling staat de notitie dat het gratis geschenk mag worden toegevoegd aan uw bestelling. De eerdere berichtgeving is niet juist geweest, onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 jun 2023
Verschil kleur tussen website op scherma en origineel .
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
21 jun 2023

Afwijkende maat schoenen in doos

Doos binnen gekregen maar 42 met schoenen er in van maat 40. Daarna prima opgelost door de klantenservice die dan weer 4 sterren verdiend. En netjes afgehandeld. Dus in 1e instantie matig, de afhandeling tevreden.
21 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u uiteindelijk tevreden bent over de afhandeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
HV
20 jun 2023
Maten konen minder goed overeen dan eerst
20 jun 2023

Product valt veel te klein

Onlangs heb ik een badpak besteld dat UV stralen doorlaat. Ik heb expres een maat groter besteld dan ik in werkelijkheid heb en nog valt het veel te klein. Het zit in de lengte veel te strak terwijl de breedte prima is.
17 jun 2023
De financiële afhandeling ging niet vlekkelois