happy-size.nl

856 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

JP
J. P.
Haarlem

Wat een ellende

Retourneren van goederen duurt minimaal drie WEKEN! Daarna is het nogmaals 10 dagen wachten totdat ze je terug betalen. De klantenservice laat te wensen over en de goederen voldoen absoluut niet aan de kwaliteits eiesen die de prijzen met zich meebrengen.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
9 jun 2023
product is altijd prima maar levertijden duren erg lang geregeld.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over de levertijden. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
3 jun 2023

Bestelde product niet voorradig

Bestelde product bleek toch niet voorradig. Geld terug gekregen. Maar jammer dat je online iets kunt bestellen wat er dus niet is.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Met vriendelijke groet, team Happy Size
1 jun 2023
neemt geen telefoon op !!!
1 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 21:00 uur en op zaterdag van 8:30 tot 17:00 uur. Soms kan het wat drukker zijn waardoor er een wachttijd is. U kunt ons ook altijd mailen via service@happy-size.nl. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
29 mei 2023
me bestelling is al 3keer verplaatst dat vindt ik erg vervelend
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Daar willen wij u onze excuses voor aanbieden. Uw feedback zullen wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
GM
28 mei 2023

product meestal prima, maar marketing voelt als boeven practica

heeft niks met de artikelen te maken, maar wel met de marketing en 'koopjes' en korting. Vanaf 40 euro. en dan alles 19,99 en 39,99 euro laten kosten. Geef dan de kans om er knopen a 1 eurocent bij te kopen.
Antwoord van happy-size.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
26 mei 2023
Misschien optijd de spullen die besteld zijn leveren
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 mei 2023
Late aflevering, 5-7 dagen woden weken
26 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat de levering is vertraagd. Met vriendelijke groet, team Happy Size
NV
N v.
Ahout
22 mei 2023
Er staan leuke dingen op de site, maar dan moeten de foto's wel overeen komen met de geleverde artikelen.
22 mei 2023
JS
Jan S.
Sappemeer
18 mei 2023
Met betalen zijn ze niet dwingend. Maar de kwaliteit laat soms te wensen over. Broeken gaan snel kapot op naden
19 mei 2023
Dank u wel voor uw score en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
17 mei 2023
17 mei 2023