Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.514 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(105)
(206)
Resetten
4 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had bloemen besteld een kleur kreeg gevarieerd
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde kleur ontvangen; nu moet ik weer bestellen boven 15 euro, opnieuw afreizen winkel -- ik baal
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verpak de artikelen fatsoenlijk voor verzending. Mijn bankje kwam beschadigd aan en dat is niet de fout van de bezorging. Enkel wat karton tegen de zijkant met wat tape volstaat niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Maarten, Wat vervelend om te lezen en te zien dat het artikel beschadigd bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
PG
Paul G.
Munstergeleen
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De kast is helaas zwaar beschadigd... De bovenzijde is op de hoek met achterwand flink gedeukt (op 2plaatsen) en losgescheurd van elkaar. De kast heeft 2glasplaten, 1 in elke deur. De rechtse heeft een productiefout duidelijk zichtbaar, in de rechtse bovenhoek. Dit had in iedergeval opgemerkt moeten worden vóór verpakken. Ook heb Ik foto's van de verpakking gemaakt, deze is licht beschadigd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat de kast beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt ontvangen. Je zou altijd telefonisch met ons contact op kunnen nemen of een mailtje sturen zodat wij met je mee kunnen kijken. Hartelijke groet Angela
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren. Profuct is na een week nig niet binnen meer mogelijkheden om gewoon een ander leveringsadres te regelen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het artikel wordt geleverd met extra@home. Binnen enkele werkdagen na aankoop ontvang je per email een bezorgkalender. Aan de hand van de bezorgkalender kan je de dag uitkiezen wanneer deze op afspraak wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website. https://www.xenos.nl/bezorgen Groet, Deborah
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
3 x beschadigde producten ontvangen. betreft dubbele prullenbakken. Alles moet retour, gewoon gedoe. Gelukkig bij uitzondering (wat ik vreemd vind) wordt eea opgehaald. Ik kan nl niet van die grote dozen op mn fiets vervoeren.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat alle prullenbakken beschadigd zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. De prullenbakken worden opgehaald en wij zullen zo snel mogelijk nieuwe prullenbakken nasturen. Groet, Deborah
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen

Ik heb nooit de track en trace gekregen, dus heb me bestelling niet ontvangen, of op kunnen halen, etc.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 apr 2024
Beste Joris, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je geen track en trace code hebt ontvangen. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller reageren op een verdwenen bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 apr 2024
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Echter zijn wij bij een postonderzoek afhankelijk van postnl. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen een reactie terug te sturen naar de klant. Groet, Deborah
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kast Voor de 2e keer een kast kapot ontvangen, de klantenservice is hierin niet echt meedenkend. Gevolg is voor de 2e keer aanhanger regelen om de enorme kast terug te brengen naar de winkel/post-punt.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 apr 2024
Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de kast voor de 2de keer kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
ME
M E.
Kapelle
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
90 cm breed staat op de verpakking ik kom niet verder dan 88
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet de juiste maat hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
LS
Linda S.
Haarlem
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 bestellingen staan als afgegeven in de winkel, alleen in de winkel zijn mijn bestellingen niet, wel betaald maar nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 apr 2024
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de 2 bestelling niet zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen zodat wij kunnen kijken waar je bestelling gebleven zijn. Groet, Deborah
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden