Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nlReviews

: 43.384Goed

4,30

Beoordelingen voor Xenos.nl

8.397 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

43.384 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


6 jan. 2022
Nu er niet meer gewinkeld kan worden, heb ik een online bestelling gedaan. Ik kreeg echt vrij snel een mailtje dat ik de bestelling vanaf de volgende dag al op kon komen halen bij de winkel in Beverwijk. Daar werd ik goed en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ondanks de lockdown toch mijn spulletjes binnen. Een week later wilde ik mijn wijnglazen compleet maken en had er nog twee nodig. Deze waren niet online te verkrijgen. Na gebeld te hebben naar de winkels bleek dat de xenos winkels in Beverwijk en Heemskerk allebei er ieder nog eentje hadden staan. Het personeel was zeer vriendelijk en kon de wijnglazen direct ophalen bij ze. Super leuke winkel met leuke betaalbare spullen en zeer vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


4 nov. 2021
Order geplaatst online t.w.v. €15 voor te laten leveren in de winkel. Belangrijk was dat ik snel food coloring nodig had voor candy apples te maken voor Halloween. Order kwam alsnog op de dag zelf. Vriend dus alsnog snel eerder naar de winkel gegaan in de hoop dat het product voorradig was. Gelukkig op voorraad! Maar hier begon wel het probleem. De order moest geannuleerd worden. Kon niet meer telefonisch via klantenservice, ik moest de winkel bellen wanneer het pakketje binnen was. Dat gedaan, kon dus ook niet. Moest naar de winkel komen zodat ik bewijs kon leveren van betaling. Een factuur notabene! Toch? Wat door xenos zelf erbij geleverd word zonder de benodigde en door hun zelf opgevraagde info. Want ook hier staat niet op of je betaald heb met ideal of afterpay. Heel veel frustratie en verspilde bezinekosten verder en dat alleen maar omdat 1. De klantenservice verkeerde info uitdeelt. 2. De medewerkers in de winkel niet voldoende inzage hebben op alles 3. Het hoofdkantoor zwaar tekort schiet in service want investeren in de ontwikkeling van snellere en simpelere procedure's die niet alleen voordeliger zijn voor klant en medewerker maar ook nog eens het milieu minder zouden schaden, ho maar! Oplossing: Alles kan veel sneller als de medewerker in de winkel inzage zou hebben op de betalingsmethode die is toegepast bij plaatsing van de order. Of nog beter: als de medewerker in de winkel niet opgezadelt zou worden met de online onzin en dit gewoon doorgezet word van klantenservice naar filiaal dat de klant betaald heeft en de order graag wilt annuleren/ retourneren met daarbij het emailadres voor retourneringsbewijs en dan hoeft er zo veel frustratie te ontstaan bij klant "en medewerkers" en word er zelfs nog een positieve bijdrage geleverd aan het milieu want alles kan gewoon simpelweg telefonish of via email.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
12 sep. 2022
Een bestelling in de winkel gedaan en deze was paar dagen later op te halen. Echter bleek het pakket bij een PostNL afhaalpunt (Gamma) afgeleverd te zijn. Moest dus bij de Gamma (niet heel erg in de buurt) pakket ophalen. De dames in de winkel snapten niet waarom het pakket niet in de winkel was bezorgd (dit adres stond nl wel vermeld als oorspronkelijk afleveradres. Maar wat blijkt; bij de Gamma wist men te vertellen dat ze op maandag (en woensdag vlgns mij ook) veel pakketten van Xenos krijgen omdat de Xenos winkel op maandag pas om 12 uur open is en wanneer op zaterdag iets wordt besteld dit op maandag wordt bezorgd..echter bezorger staat voor dichte deur dus gaat het naar een afhaalpunt. Tip; geen bestellingen in het weekend plaatsten
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 sep. 2022
Beste Patricia, Wat vervelend om te lezen dat je pakket bij een afhaalpunt is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij zullen je feedback hierover zeker meenemen en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Ik vind de service en de website van de Xenos fijn. De prijzen ook, echter de kwaliteit van de producten is veelal niet goed en bij sommige dingen vind ik het echt onder de maat. Ik heb kast Charlie gekocht en het is een krakkemikkig ding dat echt niet mooi in elkaar zit en nota bene ook nog eens een bovenplank mist (dat hoort zo), volgens mij gewoon om nog meer de kosten te drukken. Ik heb 'm in de aanbieding gekocht en de prijs-kwaliteit verhouding is dan wel redelijk in orde, echter is de gewone prijs echt veel te veel voor wat je krijgt. De kast werd wel gratis thuis bezorgd, dat is dan wel weer top. En gelijk de volgende dag. Ook de communicatie is top.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de kast niet in goede orde ontvangen is. Hopelijk is dat inmiddels opgelost. We zien je graag weer in onze kleurrijke winkel. Groetjes Marielle
 Geverifieerde beoordeling
14 sep. 2022
De mogelijkheid tot het annuleren van een bestelling zou prettig zijn. Had meteen gemailed met een annuleringsverzoek, maar antwoord kon even duren, dus ook gebeld. Telefonisch werd mij verteld dat het helemaal niet kon (annuleren), ook niet als ik de bestelling net voor het bellen had gedaan, en dat ik de bezorging maar moest weigeren aan de deur. Later kreeg ik als antwoord op mijn mail de mededeling dat Xenos ging kijken of ze PostNL nog konden "omdraaien". Goed geholpen uiteindelijk, maar het proces is niet duidelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
14 sep. 2022
Bedankt voor je bericht. We kunnen een bestelling niet annuleren, maar wel een poging doen om de bezorging tegen te houden. Excuses voor de verwarrende antwoorden. We zien je graag nog eens terug in onze web winkel. Groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
19 uur geleden
Het product was niet meer in de winkel te verkrijgen. Heb nog gevraagd of er nog voorraad was. Dit was niet het geval. Vervolgens bestel ik het online met als afleveradres de winkel. Op de dag dat een ik het pakket kon afhalen zag ik tot mijn verbazing weer een ruime voorraad staan. De medewerkster had mij ook kunnen vertellen dat er binnenkort weer nieuwe voorraad zou komen. Ze liet me nu dien geloven alsof het artikel volledig was uitverkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
16 uur geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat dit gebeurd is. We nemen het mee in ons overleg. Sorry voor het ongemak. Groetjes Marielle
 Geverifieerde beoordeling
30 aug. 2022
Ik heb een kast en bureau besteld en op zich zijn deze goed en makkelijk in elkaar te zetten. Probleem is dat jullie dit via PostNL. Laten bezorgen en ik woon in appartement zonder lift. 1 pakje was 5 kilo en de ander 13 kilo, ze brachten dat niet naar boven. Ik woon op 2 hoog, dus ik moest zelf tillen. Er is ook geen keuze mogelijkheid om dat aan te geven. Dit was niet fijn en om die reden bestel ik niet meer zo gauw bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
30 aug. 2022
Beste Lia, Wat vervelend om te lezen dat je pakket niet bij je voordeur is geleverd, dit is wel de bedoeling. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met PostNL. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022
Helaas een kapot product (spiegel)ontvangen. Zat losjes in de doos, 1 laagje bubbeltjesfolie en geen sticker van breekbaar of iets te ontdekken. Het contact met klantenservice verloopt zeer traag. Bij bellen wordt je doorverwezen naar mail en daar moet je elke keer 3 - 5 werkdagen wachten op een antwoord. Dus die tijd loopt snel hoog op en nog steeds geen oplossing.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 sep. 2022
Beste Elsemarijn, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Ons excuus hiervoor. Wij van de klantenservice doen ons best om de klant zo snel mogelijk te helpen. Op het moment is het wat drukker, waardoor onze reactietijd iets langer is dan je van ons mag verwachten. Groet, Deborah
 Geverifieerde beoordeling
8 sep. 2022
De mevrouw aan de telefoon heeft alles in het werk gesteld om onze een beetje afwijkende bestelling toch naar onze wens te leveren Chapeau! Dit maak je tegenwoordig nergens meer mee. Volgende dag al geleverd, alleen pakketje was buiten neergezet, iedereen kon het mee nemen, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Super klantenservice!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
8 sep. 2022
Wat fijn om te horen dat alles netjes volgens afspraak ingepakt is. Ik heb je compliment doorgegeven aan onze collega. We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel. Hartelijke groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
12 sep. 2022 
Ik vind dat Xenos erg leuke decoratiespullen e.d. heeft en sowieso loop ik heel graag even een rondje door de sfeervolle winkel! Wel heb ik altijd moeite met de artikelen die zij verkopen op het gebied van Halloween of bepaalde seksueel getinte artikelen. Dat vind ik absoluut onnodig en persoonlijk heb ik daar veel moeite mee!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 sep. 2022
Beste Nellie, Wat fijn om te lezen dat je onze decoratie artikelen zo leuk vindt en je altijd graag bij ons langs komt. Wat vervelend om te lezen dat je moeite hebt met deze artikelen. Wij zien je desondanks graag snel weer terug in een van onze sfeervolle winkels. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022
Mooie kasten die al gemonteerd zijn, super handig. Eggchair is ook ontzettend mooi. Eettafelstoelen zijn ook top. De eettafel vind ik erg duur voor de kwaliteit. 1 tafelpoot was al gescheurd bij aankomst. En ik heb een staande lamp bij jullie besteld, erg mooi om te zien, maar 1 van de 3 poten was binnen een uur afgebroken.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 sep. 2022
Beste Angela, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de poot van de eettafel gescheurd is en dat 1 van de poten binnen een uur is afgebroken. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om foto's naar onze klantenservice te sturen ( klantenservice@xenos.nl) zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Ik had 8 borden besteld waarvan er 2 stuk aankwamen. Niet goed ingepakt, geen vermelding op de doos van breekbaar.. De doos was veel te groot daardoor veelruimte om te glijden ij de doos. Vandaag zijn er 2 nieuwe borden bezorgd, heb nog niet kunnen kijken of dat goed gegaan is.....
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
8 dagen geleden
Hopelijk is alles nu wel goed aangekomen. Fijne dag nog. Groetjes Marielle
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022
Ik heb een spiegel besteld. Goede prijs en kwaliteit verhouding alleen kwam de spiegel in een gigantische doos wat niet nodif was geweest. De doos had veel platter gekund waardoor het echt onmogelijk was om de doos in me eentje mee te nemen vanaf een post nl punt
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 sep. 2022
Beste Babette, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de doos veel te groot was voor het product. Wij zullen deze klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groetjes Deborah
 Geverifieerde beoordeling
15 sep. 2022
Goede hulp in winkel sneek. Omdat het niet op voorraad was in winkel op hun advies besteld omdat ik het sneller wilde hebben dan het weer in winkel kwam. Bij ophalen hebben ze het uit supergrote doos gehaald waardoor ik het makkelijker mee kon nemen. Super dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 sep. 2022
Beste Loes, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's, wat een toppers zijn het hè! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
6 sep. 2022
De dame in het Retailpark Roermond heeft me heel goed geholpen. Ze keek eerst of er voorraad was. Dat was niet het geval en ze hielp mij om online te bestellen. Alleen de Post heeft steken laten vallen en het pakket veel later bezorgd dan was afgesproken!!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 sep. 2022
Bedankt voor je feedback. Wat fijn dat de medewerker je zo goed geholpen heeft. Wel jammer dat de vervoerder dan wat steken laat vallen. Hartelijke groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
11 sep. 2022
Keurig verpakt, snelle levering. Artikelen naar wens. Dus ga zo door! Ik had stompkaarsen besteld, dus nogal zwaar. Daardoor zakte de bodem in. De bezorger zag het nog op tijd, maar misschien in zo’n geval toch de bodem afplakken of stevigere doos.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 sep. 2022
Beste Marcella, Wat fijn om te lezen dat je bestelling netjes was verpakt en deze snel bij je is geleverd. Wij zullen je feedback zeker meenemen en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Wilde bestelling bij een winkel afhalen om kosten te besparen, dat aangegeven, maar kon geen winkel kiezen (bleef "tollen"). Doorgeklikt en uiteindelijk is de bestelling gratis thuisbezorgd! Heeft Xenos ontdekt dat er een technisch foutje was?
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 dagen geleden
Beste Frits, Wat fijn om te lezen dat ondanks het probleem met het leveren in de winkel, je bestelling toch in goede orde bij jou is thuisbezorgd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Producten goed verpakt. Producten zijn wat ik er van verwacht had. Alleen de vervoersdienst met hun e-mailtjes over pakket is verzonden waren wat verwarrend. Daarna duurde het aantal dagen voor de link ging werken. Verder prima vervoert
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 dagen geleden
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de producten goed zijn. Wij nemen je feedback zeker mee. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
30 aug. 2022
levering aan de winkel was vlot. de vriendelijke winkelbediende van de xenos was geweldig! Er heerst een hele leuke sfeer in Leeuwarden Xenos. nogmaals: diegene, die mij geholpen heeft, is fantastisch en haat collega's zijn ook leuk.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
30 aug. 2022
Beste Angelique, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en gemakkelijk is geleverd in de winkel. Wat een toppers zijn het hè! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Mooie kast en bijzonder prettige levering. Je ontvangt een link waarop een tijdsblok wordt aangegeven, maar op de dag zelf kun je de levertijd van een uur volgen, erg prettig! Daarnaast ook zeer vriendelijke bezorgers.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 dagen geleden
Beste Anita, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de kast goed bevalt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling, Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Keurig snelle levering, netjes verpakt. Beetje jammer dat ik de nieuwe folder erbij kreeg waarin ik zag dat het die week in de aanbieding was en niet op moment van bestellen. Domme pech verder tevreden
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 dagen geleden
Beste Shirley, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je bestelling netjes bij je geleverd mocht zijn. Graag adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken of wij daarin iets kunnen betekenen voor je. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden 
Super leuke en mooie spullen. En wat een vriendelijke en snelle service! Ik had wat kapotte borden in mijn bestelling, deze werden super snel vervangen voor nieuwe. Xenos is zeker een aanrader!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 dagen geleden
Beste Henrieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat dat alles goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany