Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.666 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.717 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul. 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 100. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

11 dec. 2023
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!

Beoordelingen voor Xenos.nl

5 feb. 2024
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse
6 feb. 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is verlopen. Ons excuus hiervoor. Fijn om te lezen dat onze kanjers je hebben geholpen en als nog de klok hebt ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
AB
Anita B.
Groningen
Snel verzonden en heel goed ingepakt, was grote bestelling borden en ze waren allemaal intact terwijl je kon zien dat de doos wel klappen had gehad. Wel jammer dat de borden minder mooi waren in het echt dan online, de glazuurlaag is meer een print van glazuur dan echt. Ook de kleur wijkt flink af. De borden waren 50% korting en alsnog een goede prijs, maar had ze teruggestuurd als ik volle mep had betaald.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. Wat jammer dat de borden anders zijn dan je had verwacht. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je ondanks alles veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Snel en netjes bezorgd . Helaas had ik verkeerde kleur borden erbij zitten. Na een belletje had ik de volgende dag deze al wel binnen. Wat ik wel jammer vind, dat je set voordeel ontvangt, maar ik hier geen gebruik van kon maken, aangezien deze kleur andere borden heeft. De overige servies delen deden wel mee, maar ik had er dan geen recht op door de borden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jessica, Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde borden had ontvangen, onze excuses hiervoor. Heel fijn om te lezen dat je hiervoor inmiddels nieuwe hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
De kwaliteit van de mokjes die ik had besteld was prima! Jammer dat ze in een héle grote doos zaten waar wel 3 keer zoveel mokjes in konden. In het kader van zuinig zijn met materiaal zou ik jullie willen vragen om te zorgen dat er ook kleinere dozen zijn om spullen in te verzenden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Fijn om te lezen dat de mokjes prima zijn ;) Wij zullen de feedback over de dozen meenemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Vlotte bezorging . Contact via klantenservice ging echt heel snel. Vriendelijke medewerkers. Oplossingsgericht. Helaas waren de artikelen toch niet helemaal wat wij zochten . Ook het retourproces was makkelijk. Dus zouden wij zo weer opnieuw naar Xenos gaan, fysiek en online
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
Het product was in de aanbieding. Werd geleverd op de dag die ik aangegeven had. Alleen een flatpack van nog geen decimeter hoog in een doos die minstens 8 keer zo hoog was met allemaal plastic opgevuld is erg jammer voor het milieu, op meerdere vlakken. Dat kan beter!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Markoetja, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat deze op de juiste dag is geleverd. Wat jammer dat er zoveel plastic in de doos zat. Wij zullen dit intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Bestelling werd direct de volgende dag al geleverd. Omdat ik geen ervaring met kopen bij Xenos had, heb ik gekozen voor achteraf betalen. Ook dat verliep uitstekend. Een dag nadat ik bestelling in gebruik had kwam een mail met betaling verzoek. Deze direct voldaan.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline

het was goed ingepakt maar....sorry...

het was goed ingepakt maar....sorry.... wel 1 kaars(van de 3) een beetje ingedeukt aan de bovenkant maar ik weet natuurlijk niet waar dat gebeurd is. Foto ervan kan niet want ik ben die kaars al een stuk. aan het branden en je ziet het nu niet meer.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Femma, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice zodat wij een vervangend artikel kunnen versturen. Ondanks het beschadigde artikel wensen wij je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Leuke producten, goede kwaliteit. Enige op/aanmerking is dat ik het inpak materiaal wel erg milieu onvriendelijk vind, wellicht zijn er betere opties te vinden met kleinere dozen of vulling wat onder de kraan afbreekbaar is?
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht en de feedback. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Al onze inpak materiaal is 100% recyclebaar. Groet Angela
Mooi tafeltje voor een mooie prijs. Ook zeer tevreden over de bestekbak, eindelijk een gevonden die in onze smalle kast past en door de hoogte past er toch veel in. Goed werkende website en prima informatie over verzending.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Celina, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling en de producten naar wens zijn. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
AK
Anja K.
Nijmegen
7 feb. 2024
Snelle bezorging en snelle afhandeling klacht. Alleen jammer dat ik de beschadigde 38l opbergdozen niet mocht terugsturen, wel begrijpelijk, maar niet netjes. Nu moet ik ze via grof vuil afvoeren en dat is hier niet gratis.
De bezorging en retour gingen heel goed. Beter: het product had niet dezelfde kleur als op de site. Dus zonde van transport en alle verwerkingskosten want nu moesten er vier van de zes toch behoorlijke pakketten retour.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cecile, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel werd geleverd en het retourneren gemakkelijk was. Uiteraard nemen wij je feedback mee en zien wij je graag snel terug bij een nieuwe bestelling of in een van onze gezellige winkels. Groet, Gabrielle
29 jan. 2024
Ja er zat alleen geen pakbon bij het pakket. Dat hoort er volgens mij wel in te zitten. Hoewel het voor mij dit keer dus geen probleem was (dat de bon er niet bij zat) is het beter dat deze er wel bij wordt geleverd.
29 jan. 2024
Beste Julian, Wat vervelend om te lezen, de pakbon hoort er inderdaad gewoon bij te zitten, onze excuses hiervoor. Fijn dat alles verder naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
26 jan. 2024
Snelle en nette levering. Maar ik schrok van het retour bedrag. Heb het vloerkleed weer naar de winkel gebracht.vriendelijke verkoopster,maar was wel even uitpluisen hoe retouren.wordt waarschijnlijk weinig gedaan.
27 jan. 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen. Al onze retour voorwaarden en mogelijkheden vind je op onze website. Groet Angela

Veel te veel plastic verpakkingsmateriaal.

Er zat veel en veel te veel plastic verpakkingsmateriaal om de producten. Zelfs de papieren rietjes en bekers waren ingewikkeld in plastic bubbeltjes folie van ruim een meter lang. Dit is echt pure verspilling.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant. Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat er zoveel plastic om de producten heen zaten. Wij zullen dit intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
SV
Suzanne V.
Ridderkerk
3 feb. 2024

Spiegel

Keurig op tijd en zeer goed verpakt. Product is zoals de omschrijving zegt. Goedkoop categorie en dat merk je dat het iets minder stabiel is maar dat had ik ook verwacht voor deze prijs. Ik ben tevreden.
5 feb. 2024
Beste Suzanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het artikel goed was verpakt en aan je verwachting voldoet. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Klantenservice is top! Wij kregen een stoel met een gebroken pootje geleverd en binnen 5 minuten was dit opgelost! Echt een superservice! Kwaliteit van de stoel daarentegen was extreem slecht.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je het zo ervaart. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela

Bijzondere keuze

Ik heb 4 schalen besteld en bij de opmerking stond al dat er willekeurig een patroon gekozen zou worden. Ik snap dan niet dat er niet 2 om 2 wordt gekozen maar dat ik 3 om 1 ontvang
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sascha, Bedankt voor je beoordeling. Dit artikel is een verassingsartikel. Het is dan ook een verrassing welk patroon je ontvangt. Hier wordt niet specifiek naar gekeken. Wij wensen je ondanks alles nog veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
WJ
Wim J.
Almere
1 feb. 2024
Overzichtelijke website. Eenvoudige bestel- en betaalprocedure. De producten waren keurig, goed beschermd verpakt. Minpunt; Pakket is later bezorgd dan op de afgesproken datum!
2 feb. 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is aangekomen. Inderdaad jammer dat de bestelling niet op de afgesproken datum is bezorgd onze excuses. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
2 feb. 2024

Zeer zorgvuldig verpakt & prachtig servies

De borden zijn zeer zorgvuldig verpakt. Klantenservice stuurde mij een nieuw bord (er zat lichte beschadiging op), dit contact verliep echt soepel. En het servies is prachtig!
2 feb. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela