Xenos.nl

Betaalbaar wonen en tafelen. Da's leuk van Xenos!

Beschrijving
Bij Xenos vind je verrassende en voordelige producten om het thuis gezellig te maken. Een combinatie van food en non food voor gezellige momenten, zowel binnen als buiten. Xenos.nl is een van de verrassendste webshops van Nederland. Niet voor niets betekent het Griekse woord Xenos ‘vreemd’. Alles wat je in onze webshop vindt is dus net even anders. Shoppen op Xenos.nl is daarom gezellig anders, een beetje als een bazaar. Een koopjesparadijs waar je steeds weer wordt verrast door leuke, lekkere en altijd laag geprijsde producten die gezellig anders zijn.
Xenos B.V.
Schutweg 8
5145 NPWaalwijk
René Ruger

Beoordelingen voor Xenos.nl

4.34 / 5.00

3.792 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Xenos.nl

1 artikel van mijn bestelling viel tegen. Deze wilde ik dan ook graag retourneren. Echter moet ik de kosten van het retourneren ( á €6,95) zelf betalen. Terugbrengen in de winkel kan niet omdat ik met AfterPay heb betaald. Ik vind dit een nogal achterhaald retour beleid, welke je tegenwoordig bijna bij geen enkele webshop meer ziet. Valt tegen Erg jammer Xenos

1 dag geleden

Ik had over mijn te bestellen product online een vraag gesteld en kreeg geen antwoord. Dus heb ik mijn vraag opnieuw in een email gesteld. Toen kreeg ik het eerste antwoord op mijn vragen en ik was tevreden en ging het product bestellen. Daarna kwam het antwoord via email en dat antwoord was compleet anders. Had al spijt van mijn bestelling. Medewerkers zijn niet op de hoogte van productkennis.

Naar verwachting

1 dag geleden
Product is precies zoals verwacht

Snel en netjes geleverd

1 dag geleden
Geen commentaar, snel en netjes geleverd

prima

Naar tevredenheid ontvangen

Niet normaal snel

Prima service

1 dag geleden
Vrijdag avond besteld zaterdag middag in huis echt top

1 dag geleden
Snelle levering en prima sevice van zeer betrokken personeel

ben erg blij met alles

Geweldig geregelt

1 dag geleden
Ik had kapotte spullen in de doos zitten. Heb op 13 januari een mail gestuurd hoe ik dit moest retourneren maar heb op 17 januari nog steeds geen reactie gehad

1 dag geleden
Het artikel was verkeerd voorgeboord waardoor we deze niet inelkaar konden zetten. Wilde het artikel in de winkel terugbrengen en toen bleek het een website Only artikel te zijn. Verder altijd tevreden over xenos

Heel blij en tevreden over mijn bestelling. Hele mooie producten en goed van kwaliteit. Tevreden :)

Op tijd geleverd en goed verpakt. Wij zijn tevreden. 5 sterren

Zeer prettig geholpen. Geen moeite te veel. Exact op tijd de volgende dag zijn de twee prima vuilbakken bezorgd.