Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.670 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Mijn producten werden in een mega grote doos geleverd. Voor 5 kleine producten was dit redelijk overdreven. Het is ook erg jammer dat je een minimum aan producten moet bestellen. 15 euro vind ik best veel vooral als je eigenlijk maar een paar kleinere producten nodig hebt. Een pluspunt was dan wel weer dat alles snel geleverd werd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit uiteraard meenemen. Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
1 jul 2024
De snelheid en het gemak van bestellen en ophalen in de winkel. Zo wist ik zeker dat het gene wat ik nodig had dat ze dat hadden, en dat ik niet afhankelijk was van een winkel voorraad. Waar ik geen goede ervaring mee heb waardoor ik hier niet altijd van op aan kan. (dit was overigens mij een andere winkel en niet bij Xenos.)
1 jul 2024
Beste Marloes, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het online bestellen en afhalen in een van onze winkels. Wij wensen je er veel plezier mee en zien je graag snel weer terug. Groet, Gabrielle

Leuk en handig

Ik wilde een vakkenkastje en omdat ik vanwege ziekte niet persoonlijk naar een winkel kon,vroeg ik een vriendin. Helaas was het kastje uitverkocht in de winkel. De verkoopster raadde online aan. Nooit eerder bij xenos besteld. Ging heel vlot en het kastje was zo in huis zonder verder iemand lastig te vallen. Top!
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht en de foto. Wat fijn om te lezen dat allemaal goed is gegaan. Wij wensen je veel plezier van het kastje. Groet Angela
Goed advies winkelpersoneel. Bestelling thuisgebracht zonder bijbetaling. Over post.nl was ik wat minder content. Kwamen veel eerder dan afgesproken tijdstip. Daardoor moest ikzelf de bestelling (2 kastjes) ophalen, Overigens post.nl personeel afhaalcentrum wel erg behulpzaam.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Jammer om te lezen dat de bezorging niet correct is verlopen. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
9 jul 2024
Mijn blauw met wit gestreept/bloemen diner borden en schaaltjes van porseleinen waren snel geleverd. Het was keurig verpakt in bobbeltjes plastic, en er is niets beschadigd. Ook op de doos nog extra waarschuwing met breekbaar erop. Ik ben hier zeer tevreden over.
10 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat het servies allemaal in goede orde is geleverd. Wij wensen je veel plezier van de bestelling. Groet Angela
JB
jan b.
Nijmegen
6 jul 2024

Goede en vlot verlopen aankoop.

Mijn aankoop bij Xenos is vlot en goed verlopen vanaf het online bestellen tot en met het afhalen bij de winkel in Nijmegen. Kon de bestelling goed volgen. De prijs versus kwaliteit van het tafelftje is prima en was goed verpakt. Is voor herhaling vatbaar voor mij.
6 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent en alles in goede is aangekomen. Wij zien je graag nog is terug in onze kleurrijke winkels. Groet Angela
3 jul 2024
Zorgen dat alle producten wel in een keer verzonden worden. Ik had daar last van, er was een product niet bij, terwijl die wel op lijst stond. Gelukkig was het snel opgelost, maar het was een cadeau, niet fijn dat de persoon niet alles in een keer compleet kreeg…
3 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet helemaal compleet is aangekomen. Fijn om te lezen dat het toch snel is opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Groet Angela

Snelle verzending en goede spullen

Heel snelle verzending, had degenen met de gewone post volgende dag al in huis. Voor de extra@home bezorging werd duidelijk gecommuniceerd wat de mogelijkheden waren en ik werd goed op de hoogte gehouden. De artikelen zijn helemaal volgens wens, ik ben blij.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Tevreden klant

Sinds ik bij Xenos bestel, scheelt het mij een stuk meer in mijn rug. Ze leveren bij je thuis en ze zijn efficiënt. Ze maken gebruik van post.nl en die doen het bij mij ook altijd goed. Dus ik ben een tevreden klant.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jody, Wat fijn om te lezen dat het online bestellen altijd zo fijn verloopt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien graag je volgende bestelling tegemoet. Groet, Gabrielle
SB
sandra B.
Amsterdam
4 jul 2024
Dat ik pakket in winkel kan ophalen: te meer dat postbezorging aan huisadres niet goed gecommuniceerd wordt en beter is als pakket in dichtbijzijnde Xenos-winkel zelf kan ophalen met steekkarretje.
6 jul 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je blij bent dat je je bestelling ook in onze kleurrijke winkel zelf kan ophalen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
RH
Renée H.
Den Haag
Alles was goed verpakt, behalve de aardbeienpor, deze kwam in stukken aan helaas was er geen andere maar er is beloofd dat g Het geld teruggestort wordt, een teleurstelling daar het een cadeau was
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat sonde om te lezen en te zien dat er een artikel kapot is geleverd. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat het bedrag is gecrediteerd. Binnen 10 werkdagen zal het bedrag teruggestort zijn. Groet Angela
28 jun 2024
Problemen snel opgelost. een aantal flesjes saus was kapot waardoor de andere flesjes ook vies waren en de houten lepeltjes ook. Maar dit is prima opgelost door de afdeling klantenservice.
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de klacht snel is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela

Fijne wandelstokken.....

Inmiddels meerdere paren, alleen mijn favoriet is niet meer in de winkel te krijgen, alleen online te verkrijgen. Sokken zijn betaalbaar en goede concurentie voor de Outdoor winkel.
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze wandel sokken. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie webwinkel. Groet Angela
10 jul 2024

supersnel, perfect verpakt en goede kwaliteit tegen goede prijs

Ja, alweer online bij xenos besteld en wederom alles snel en in goede orde ontvangen. Kwaliteit staat boven kijf en ook de verpakking was perfect! Hulde aan de inpakkers ook.
11 jul 2024
Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles perfect en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
7 jul 2024
De stoelen zitten prima en zien eruit zoals we hadden verwacht. Ik had alleen aangegeven, dat de levering thuis zou zijn en dat ging fout. Ik moest ze nu ergens ophalen.
8 jul 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de mooie tuinstoelen prima zitten. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging fout is verlopen. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Tuintafel en stoelen van goede kwaliteit, leuke accessoires! Er miste wat bij het bestelde tuinset en dat werd zonder problemen snel nageleverd. Ik ben erg tevreden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annemarie, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 jul 2024
Borden werden eerste keer in scherven bezorgd, waren ook niet goed verpakt. Maar na dit gemeld te hebben kreeg ik ze al snel opnieuw toegestuurd en ze bevallen prima.
5 jul 2024
Beste Marianne, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling de eerste keer beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel is opgelost en je inmiddels vervangende artikelen hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Snelle levering en goed verpakt

Bijna eind in de middag besteld en volgende dag had ik het al in huis. Hele snelle levering. Alles goed verpakt voor vervoer. En de doos was goed en stevig verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Arlette, Heel fijn om te lezen dat je bestelling zo snel is geleverd en alles netjes was verpakt. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Leuk bankje voor een fijn prijsje. Schroeven zijn er wel soms wat lastig in te draaien en de zitting is iets aan de dunne kant. Maar al met al zeker blij mee!
Antwoord van Xenos.nl
Beste E, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het met de schroeven alsnog gelukt is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
12 jul 2024

Tegenvaller maar kon opgelost worden

Ik heb mijn bestelling met servies ontvangen met 1 kapot bord en 4 borden in totaal verschillende kleuren. Ik heb ze gelukkig in de winkel om kunnen ruilen.
13 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wij hebben op 12-07 een retour formulier gemaild. De mail hebben wij zojuist in behandeling genomen. Groet Angela