Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.188 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

11 dec 2023
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!

Beoordelingen voor Xenos.nl

Ik heb verkeerde producten ontvangen, klantenservice heeft het goed opgelost

Ik heb verkeerde producten ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice (formulier) en daarna niks meer van ze gehoord. Opeens kreeg ik een bericht dat er een bestelling onderweg was, wederom verkeerde product. Na telefonisch contact met de klantenservice hebben ze het keurig opgelost door het juiste product op te sturen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jeffrey, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen en te zien dat je het juiste artikel hebt ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
30 mei 2024

Matige levering (incompleet en niet op afgesproken tijd), mooi servies (blue print serie)

Levering van zwaar servies op de afgesproken datum lukte niet, lastig als je vrij neemt van je werk... 4 bordjes van een andere serie gekregen ipv 2 van de serie die ik besteld heb. Ronde placemats zijn donkergroen ipv zwart. Matig dus. Het servies (serie blue print mix) is overigens erg mooi.
31 mei 2024
Beste Karen, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Hartelijke groet, Gabrielle
5 jun 2024
Mooie stevige rolgordijnen. Moet wel zeggen dat de bezorgkosten a 35 euro erg duur waren, duurder dan het rolgordijn zelf. Het zou beter zijn als je een bestelling doet dat je het dan gratis in de winkel op kan halen, wat met dit helaas niet kon.
5 jun 2024
Bedankt voor je bericht. De uitzondering betreft artikelen die via PostNL Extra@Home geleverd worden. Deze speciale bezorgdienst is voor grotere en zwaardere artikelen die niet met de normale PostNL dienst geleverd kunnen worden. Voor artikelen die met PostNLextra@home worden geleverd, kan als afleveradres niet voor één van onze winkels gekozen worden, omdat deze bestellingen op afspraak bij je thuis bezorgd worden. Voor deze service berekent PostNLextra@Home het bedrag van €35,00. Groet Angela
1 jun 2024
Altijd leuke spullen. Gezellige of praktische dingen voor in huis. In de winkel gezellig rondsnuffelen… maar online ook groot assortiment. Bezorging werd 3x veranderd. Maar neem aan dat dat aan bezorgbedrijf ligt. Ik blijf shoppen bij Xenos! 💜👍👍
3 jun 2024
Beste Brigitte, Wat fijn om te lezen dat je zo graag langs komt in onze winkel en ons kleurrijke assortiment bij je in de smaak valt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug in een van onze winkels of bij een online bestelling. Groet, Gabrielle
1 jun 2024
Goed en stevig verpakt met voldoende beschermmateriaal. Nochtans was één ontbijtbordje beschadigd (stukje af). Waarschijnlijk al vanaf de fabriek, gelet op het goede inpakken. We hebben overigens geen klacht ingediend, noch geretourneerd.
1 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er een beschadigd artikel is geleverd. Graag willen wij je adviseren om even een mailtje te sturen naar klantenservice@xenos.nl Hartelijke groet Angela
9 jun 2024

Foutje bestelling

Bij het opgeven van de bestelling is er kennelijk iets niet goed gegaan wat helaas niet meer door de klantenservice gecorrigeerd kon worden. Jammer. Is alsnog door een extra bestelling goed gekomen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste A, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de eerste bestelling fout is gegaan. Wat fijn om te lezen dat het alsnog goed is gekomen met een extra bestelling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Top

Altijd leuk kwalitief spul en niet duur. Xenos heeft tegenwoordig steeds meer leuk cultuur voedingsmiddelen, mooi servies en het is altijd netjes geleverd. Al met al top om iets te bestellen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Stephany, Wat fijn om te lezen dat ons kleurrijke assortiment zo bij je in de smaak valt en je bestelling netjes bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
3 jun 2024

Uitdaging op transactie met cadeaubon direct via website, was gelukt via website in de winkel

Er was enige uitdaging tijdens onze 1e aankooppoging via de website met een cadeaubon, uiteindelijk hebben we dat gedaan de succesvolle aankoop via de website in de winkel hebben kunnen doen.
3 jun 2024
Beste Rita, Wat vervelend om te lezen dat het plaatsen van de bestelling via de website niet helemaal goed verliep, fijn dat dit via de winkel is opgelost en je de bestelling hebt kunnen plaatsen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Super netjes ingepakt!

Ik twijfelde vooraf een beetje om online te bestellen aangezien ik veel breekbare producten wilde. Echter ben ik super blij dat ik dit heb gedaan want alles wat super netjes ingepakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Michelle, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles netjes is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
BG

Altijd leuke artikelen!

Altijd leuke artikelen. Als kind kocht ik graag bij xenos en nu nog steeds. Ik kom er zelden zonder iets te kopen Aangezien almelo geen winkel meer heeft shop ik nu vaker online.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht en de leuke foto. Wat leuk om te lezen dat je graag bij ons winkelt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
7 jun 2024
Mooie meubeltjes, snel geleverd ook! Alleen schuifdeurtjes van de tv laat werken niet naar behoren helaas. Ben bang dat het kastje daarom niet heel lang mee zal gaan😅
7 jun 2024
Beste Angelina, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Vervelend dat de schuifdeurtjes niet werken, hierover kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Snelle levering. Producten zoals omschreven op de site. Enige puntje van "kritiek" (is meer een opmerking): de verpakking zou wat kleiner/minder mogen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is aangekomen. Wij zullen dit doorzetten naar ons distributiecentrum. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groetjes, Eline
29 mei 2024

Stijlvolle loungeset goed bezorgd

Goede actie. Mooi product en makkelijk in elkaar te zetten. Uitstraling van de loungeset is erg stijlvol, warm en modern. Bezorgd zoals gecommuniceerd.
30 mei 2024
Beste Hanny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Wat staat de loungeset er mooi bij. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Een kleine bestelling

Goede informatie en makkelijk te bestellen. Ondanks dat ik voor afhalen in de winkel koos moest ik wel voor een bepaald minimum bedrag bestellen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tim, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles zo makkelijk is verlopen. Bij ons kan je een bestelling plaatsen vanaf 15 euro. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Dat alles zo keurig en stevig verpakt was ik zou niet weten wat jullie kunnen verbeteren m.vr. gr Gemma van Ginneken gja.ginneken17@gmail.com
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is bezorgd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Ik heb een mooie hangmat gekocht, hij ziet er mooi uit. De verpakking van Xenox vond ik ook bizonder, het was goed verzorgd en snel geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Gerard, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
6 jun 2024
Heel goed geholpen, zowel bij online bestelling in de winkel als bij retourneren van niet kloppende aankoop en weer meenemen goede versie.

Behulpzame klantenservice

Mooie prijs-kwaliteitverhouding. Contact gehad met de klantenservice en ik werd vriendelijk te woord gestaan en ben daarna geholpen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jeffrey, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo vriendelijk bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
ZA
Zuleya A.
Helmond
29 mei 2024
Super artikel zoals de foto Snelle levering En de kast is ook goed ingepakt pluspunt! Ik koop vaker bij xenos en ben altijd tevreden
30 mei 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles super en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
30 mei 2024
Tevreden over product -rieten rolgordijnen - zolas omschreven op de website van xenos. Prijs /kwaliteit vehouding prima.
30 mei 2024
Beste Emma, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah