Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.414 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren  
Relevantie
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverde schaaltjes

Ik bestelde schaaltjes met als reclame 3 + 1 gratis. Maar die gratis schaaltjes heb ik niet gekregen. Het blijkt dat ik dan 4 schaaltjes had moeten zetten in m'n mandje en dan had ik er dus wel 4 gehad. Ik vind dat ze daar stukken duidelijker in moeten zijn. Ze zijn ook niet van plan er 3 na te sturen, ik had nl een grote bestelling van 9 schaaltjes en ik verwachtte er dus 12. Jammer, slechte service!
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

4 stoelen

De artikelen die ik bij Xenos heb gekocht zijn geweldig! De logistieke service was echter niet naar tevredenheid. Twee enorme pakketten bleven direct in de foyer staan. My vriend was die dag niet thuis. Het kostte me veel tijd en moeite om ze naar boven te verplaatsen. Ik hoop dat het de volgende keer boven afgeleverd kan worden. Bedankt.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je de artikelen zo geweldig vindt. Wat jammer om te lezen dat de pakketten niet bij de deur afgeleverd zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons excuus hiervoor. Wij zullen dit intern verder oppakken. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
AM
Anne M.
Leusden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kon niet afrekenen

Kreeg eerst site, bleek buitenlands, wilde betalen, lukte niet, vloog bestelling er meerdere malen af. Dit irriteerde me, moest aantal gegevens ook steeds opnieuw invoeren. Uiteindelijk helemaal opnieuw begonnen bij site en toen is het gelukt. Omdat het kadootje was ging ik door, anders was ik gestopt, dacht ik, laat maar.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

De kast is top, bezorging een flop

De kast die ik besteld heb is helemaal top. Ben er super blij mee. Het nadeel vond ik de bezorging. Ik heb expres aangegeven dat ik het de 5de bezorgd wilde hebben en uiteindelijk komt hij de 6de, ik moest haasten van mijn werk om te zorgen dat ik op tijd was voor de bezorging terwijl ik de 5de vrij was.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste Lian, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de kast top is. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet is gelukt op de 5de. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Super!

In de winkel een bestelling geplaatst en deze bestelling ook in de winkel laten leveren, zodat ik het op kon halen wanneer ik tijd had. Van het bestellen, geïnformeerd worden mbt de bestelling tot het ophalen ging zoals altijd vlekkeloos. Super gewoon!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 dagen geleden
Beste Claud, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles super is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling verliep goed. Goed verpakt, vriendelijke klantenservice. Alleen voortaan duidelijker vermelden dat de bestelling tòch over twee dagen verdeeld wordt. Nu was dat niet bekend. Daarom enige verwarring en daarom de klantenservice gebeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling in 2 dagen verdeeld is. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling, Groet, Deborah
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, ik had servies besteld, dat was heel goed verpakt. Ik heb mijn bestelling in de winkel opgehaald, de medewerkster heeft het voor mij nagekeken waarna ik via de achterkant vd winkel de bestelling in mijn auto kon leggen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
30 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel mooi lenteservies, goede kwaliteit. Zeer netjes ook online de korting toegepast, want was in de aanbieding in de fysieke winkels. Heel goed verpakt, zodat het beslist schadevrij werd afgeleverd en keurig volgens afspraak bezorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
4 groene velvet eethoekstoelen besteld, ik kreeg 2 groene en 2 cognac… Dan is het een beetje jammer dat je met die doos zelf terug moet naar de winkel ..op laten halen moet je voor betalen!!! Ga ik niks “groots” meer kopen dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je 2 verkeerde stoelen hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Gelukkig is het inmiddels geregeld en opgelost. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
HD
Hans D.
Nieuwegein
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen waren niet op voorraad in de winkel. Vervolgens uitstekend geholpen door de verkoper. Via internet besteld en betaald in de winkel. Ook goed voor de winkel. Aflevering ook via de winkel en uitstekend verzorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Beste Hans, Heel fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's in de winkel en de levering van het pakket goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Top dat je online bestelde artikel kan retourneren in de winkel!

Wij hadden een poef besteld, maar we vonden de kleur niet mooi en we hadden meer verwacht van het poefje. Maar het was super eenvoudig te retourneren. Het is ontzettend fijn dat je het in de winkel terug kan brengen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste Natas, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het retouren zo makkelijk en fijn is verlopen. Groet, Deborah
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

bamboe rolgordijn

ik vind het snel dat ik de ene dag iets bestel en het de andere dag al word geleverd bij de dichtstbijzijnde winkel. Ook is het een hele mooie bamboe rolgordijn, die prima past en ook nog licht doorlatend is
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
29 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede klantenservice

Bij de levering van het servies waren een aantal borden/schalen gebroken. Na even gebeld te hebben met de klantenservice, werden de kapotte onderdelen de volgende dag gelijk opnieuw bezorgd. Goede service!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De webshopervaring was fijn ook dat je artikelen in het winkelmandje kunnen blijven als je nog even wilt nadenken over je aankoop. De bezorging was ook erg snel via post nl duidelijke tijdindicatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 dagen geleden
Beste Daantje, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt ervaren. Wat staat het bankje er mooi bij. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
LW
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en goede service. Was 1 bord kapot bij levering. Naar de winkel gegaan en goed geholpen. Nieuw bord meegekregen en ze zouden het verder afhandelen. Dank je wel Xenos Cuijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 apr 2024
Beste Leny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd en dat je zo goed geholpen bent in onze kleurrijke winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Weet ik nog niet. ik heb voor de 1 ste keer iets besteld. Mijn stoelen zijn nog niet uitgepakt. Als het beschadigd is dan horen jullie van mij. Mvg. Babita meester. Okerhof 54 Voorburg
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste Babita, Bedankt voor je beoordeling. Mocht er iets niet goed zijn raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Winkelpersoneel erg aardig en behulpzaam. Gewenste product niet in de winkel maar ter plekke op de zuil besteld. Tevens een kassaproduct aangeprezen (Unox rookworst 😀) en verkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 dagen geleden
Beste Liesbeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers zo aardig en behulpzaam zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een pakket niet in 2 delen versturen en niets laten weten aan klant. Je vraagt om een bezorging omdat je dan thuis bent en als je dan maar de helft krijgt is dat een tegenvaller
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Momenteel is er bij PostNL een achterstand met bezorgen waardoor het kan zijn dat beide pakketten niet tegelijk worden aangekomen. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Super snelle levering en nog een betere service. Zat een kapot schaaltje tussen de levering en binnen een week kreeg ik deze nageleverd. Wat een service. Dat zie je niet overal.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
22 mrt 2024
Beste Ton, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben erg tevreden over hoe het produkt in dit geval een stoel verpakt was. Ook over de snelle levertijd en de info daarover. en de kwaliteit van de stoel,zeer tevreden klant
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste JP, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling, Groet, Deborah