Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nlReviews

Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Xenos.nl

Xenos.nl - Beschrijving

Bij Xenos vind je verrassende en voordelige producten om het thuis gezellig te maken. Een combinatie van food en non food voor gezellige momenten, zowel binnen als buiten. Xenos.nl is een van de verrassendste webshops van Nederland. Niet voor niets betekent het Griekse woord Xenos ‘vreemd’. Alles wat je in onze webshop vindt is dus net even anders. Shoppen op Xenos.nl is daarom gezellig anders, een beetje als een bazaar. Een koopjesparadijs waar je steeds weer wordt verrast door leuke, lekkere en altijd laag geprijsde producten die gezellig anders zijn.
Xenos B.V.
Schutweg 8
5145 NP Waalwijk
René Ruger

Beoordelingen voor Xenos.nl

9.046 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Onderwerp: Beschadigd product ontvangen Ordernummer: Opmerking: Geacht Team, WAT EEN UITSTEKENDE SERVICE, en vooral wat een VERTROUWEN!! 1. Zaterdag 14 augustus, bestel en betaal ik 2 opberg boxen; 2. Naast de onmiddellijke bevestgingscorrespondentie en te verwachten afleveringsdata, ontvang ik dinsdag omstreeks 13.00 de bestelde goederen; 3. Helaas kwam één box met grote schade uit de onbeschadigde verpakking; 4. Onmiddellijke telefonische melding hierover bij U; 5. Bijzonder AARDIG en Efficiënt werd ik te woord gestaan; 6. Doordat ik op het punt stond om (met de opbergboxen) voor enige tijd uit Nederland te vertrekken, had nalevering geen zin, en bestelde ik de beschadigde box af; 7. Door het in punt 6 gestelde, werd mij terugbetaling door U toegezegd; 8. Woensdag 18 augustus was het geld op mijn bankrekening teruggestort; 9. Deze UITSTEKENDE SERVICE en DAADWERKELIJKE uitvoering van het beloofde, verdient m.i. de WARME DOUCHE trophy van een bekend consumenten programma. Ik zal ze dit relaas toesturen!; 10. Ten overvloede stuur ik U toch nog de foto’s van de beschadigde box! Met vriendelijke groet, Roy C. Kessler

Nog nooit zo'n slechte aankoop meegemaakt! Vorig weekend 23 Mei besteld, nu nog niets in huis! Speciaal aangegeven te willen afhalen in de winkel omdat we de bestelling di. nodig hadden, mijn partner naar de winkel gereden (in een andere plaats) niets, de volgende dag kreeg ik bericht dat e.e.a. er wel zou zijn. Mijn partner do. weer geweest, was er alleen een bezemsteel die veel te kort is en de rest v.d. bestelling was er niet. Personeel wist nergens van en kon niets ondernemen. Op 26 Mei 3 emails ontvangen dat het pakket onderweg was en zou worden afgeleverd van Post.nl, zou dus de 26e bij de winkel moeten zijn aangekomen, maar do.middag was er niets. Op do. 27 Mei kwamen er 2 emails van Routigo dat de bestelling ineens 's avonds bezorgd zou worden, een 2e mail dat ene Moes Abdioski om 16.25u zou zijn langsgeweest terwijl hij 's avonds tussen 18.20 en 20.20u zou komen en mij niet thuis had getroffen. De bestelling zou in de winkel worden bezorgd??? In dit laatste bericht stond dat er nog 2 pogingen zouden worden gedaan om te bezorgen, wij hebben helemaal NOOIT iemand gezien. Mijn partner is gisteren een 3e keer langs de winkel geweest, kost ons inmiddels nog veel benzinegeld ook en er was weer niets. In totaal hebben we 10 emails ontvangen, 3 pogingen gedaan om af te halen bij de winkel en nu wordt de bestelling opnieuw geplaatst omdat niemand weet wat er is gebeurd, en dan moet de bezem nog retour want zo'n kort stokje heb ik niets aan, ik houd mijn hart vast of dat gaat lukken. Wij hebben geen tijd om dit soort problemen te regelen, bovendien kunnen jullie inmiddels ons wel betalen v.d. tijd en kosten die we hebben gemaakt, schandalige afhandeling nog nooit zoiets gehad bij andere winkels en bestellingen!!

Beoordelingen voor Xenos.nl

hee, jullie zijn heel klant vriendelijk! ik had een verkeerde bestelling aan gekregen ,telefonisch contact gehad,en gelijk hebben ze me geholpen. ze geven hun woord en voeren het ook uit!! wat wel zou kunnen maar ligt niet in jullie handen , is de levering van het bedrijf waar jullie mee werken. ze zouden de paketten wat zorgvuldig moeten behandelen zodanig dat de paketten niet beschadigd zijn. voorbeeld kasten de hoeken van de doos kapot = de poten kunnen beschadigd zijn . en ook als de klant een pakket weigerd aan de deur moet de bezorger het terug mee nemen en daar zijn zij niet van op de hoogte , misschien het bedrijf waar jullie mee samen werken goed inlichten !!! maar jullie zijn top bedankt .
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lil, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat wij top zijn ;) Wij zullen de tip uiteraard meenemen over de bezorging. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Blij dat vakkenkast Charlie op voorraad was want was mijn favoriete kleur. Ik heb het op een afhaalpunt laten bezorgen omdat ik niet thuis was. De levering is razend snel. De volgende dag kon ik het ophalen. Ik had niet verwacht dat het pakket zo omvangrijk was. Ik moest hem over de fietskar doen en lopen met de fiets en in evenwicht houden. Het kwam goed bij me thuis aan. Ik heb het nog niet gemonteerd. Doe ik op het nieuwe adres. Wat misschien handig zou zijn is om de afmetingen van het ongemonteerde pakket te vermelden zodat je niet voor verrassingen hoeft komen te staan zoals ik omdat ik andere afmetingen had verwacht als het ongemonteerd was verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Geert, Fijn dat het nog gelukt is om de kast thuis te krijgen. De afmetingen van de kast in verpakking verschilt normaal gesproken een cm of 2 met de afmeting van de kast op onze website. Groet, Twannie
van bep v.
Bij de bezorging bleek er 1 bord te zijn gebroken, ik baalde echt ,heb gelijk gebeld erg vriendelijke dame aan de telefoon ,ze zei , we sturen ,n nieuw bord op , en tot mijn verbazing werd er de volgende dag het nieuwe bord bezorgd , wat n fantastische service ,bedankt !! Ps en wat n fijne en leuke verpakking , groeten B vorrink.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Bep, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het zo snel opgelost is ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Vanuit de online folder wordt je direct doorgestuurd naar de goede pagina van de website. Dit is makkelijk zoeken. Alle maten en dergelijke staan goed aangegeven, zodat je niet achteraf voor verrassingen komt te staan. De meeste producten zijn van goede kwaliteit, andere prima (maar dat mag dan ook voor de prijs).
Antwoord van Xenos.nl
Beste Willemijn, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Ik kon mijn bestelling meteen de volgende dag ontvangen. Alleen is postnl niet komen opdagen. De bezorger heeft mijn bestelling zonder overleg bij een ophaalservice gedumpt. Ik kon mijn bestelling niet ophalen, omdat ik op vakantie ging. Mijn bestelling wordt geretourneerd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging geen succes was. Wij wensen je een fijne vakantie. Groet, Deborah
Snelle levering. Nadeel vond ik de grote verzendverpakking. Voor2 doosjes met elk 6 taartvorkjes, uiteindel8jk als cadeautje voor mn schoondochter verpakt in een paje van 20x20x5cm zat in een doosvan 35x35x12. Daardoor extra plastic vulling nodig. Niet zo milieubewust
Antwoord van Xenos.nl
Beste Barbara, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen deze klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
De bestelde artikelen kwamen binnen en één artikel bleek tijdens het transport beschadigd te zijn. Ik nam contact op met de klantenservice en stuurde een foto mee van het product. Zonder gedoe stuurden ze me gelijk een nieuw artikel. Heel netjes geregeld.
Serviesgoed besteld. Snelle verzending. Mooie aanbieding. Het is mooi en degelijk. Het kwam alleen heel vies aan. Er was op sommige borden geschreven met zwarte stift. Na alles in de vaatwasser te hebben gehad, is het schoon en ziet het er super uit.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annette, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het servies zo vies is geleverd. Ik zal dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Gelukkig is het servies nu wel weer schoon na een rondje vaatwasser ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Hele leuke lantaarn voor een redelijke prijs (in de aanbieding). Staat wel een beetje scheef, maar als je hem met de juiste kant in het zicht zet valt het niet op. Service van Xenos was top; het ontbrekende glas kreeg ik binnen 2-3 dagen nagestuurd!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Patricia, Wat fijn om te lezen dat het ontbrekende glas aan je is nagestuurd en de lantaarn nu compleet is, hij staat er gezellig bij. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Mooie hamman doeken in naturel kleur. Ik had niet verwacht dat ze, eenmaal uitgerold geheel wit waren. Maar aangezien wij ze enkel voor de jacuzzi gaan gebruiken geen probleem. Deze zou ik vanwege het wit, niet zo gauw gebruiken naar het strand
Hele leuke bistroset, wij hebben hem voor onze deur gezet omdat we in ons appartementencomplex voor het huis zon hebben. Enige minpuntje is dat een van de kussens nogal ingedeukt was doen hij arriveerde maar verder zit het erg lekker!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Susanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bistroset zo lekker zit ;) Wat vervelend om te lezen dat er 1 kussen helemaal ingedeukt is. Ik raad je wel aan om een foto te sturen naar onze klantenservice ( klantenservice@xenos.nl) met ordernummer zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Onze bestelling van dit servies was goed ingepakt. Eén bord was niet goed afgewerkt tijdens de fabricage en na een mail naar Xenos kon ik dit bord gewoon omruilen voor een goede. Bovendien is het een prachtig servies van Bo.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel tafel plezier met dit mooie servies. Groet, Deborah
Besteld en de volgende dag ontvangen,super.Het buitenkleed rimpelt wel aan beide kanten dat valt tegen.Ik kan het niet plat neerleggen.Staat wel leuk maar ik ben bang dat er iemand over valt.vrgr Betty van den Heuvel
Antwoord van Xenos.nl
Beste Betty, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet zo tevreden bent met onze buitenkleed. Ons excuus hiervoor. Je kan het buitenkleed kosteloos bij één van onze winkels retour brengen. Groet, Deborah
De spiegels die ik heb besteld zijn mooi, maar ik vind het belachelijk hoe groot ze zijn ingepakt. Drie spiegels verspreid over 2 pakketten van in totaal denk ik 1m³, terwijl het in een kwart daarvan gepast had.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Janna, Uiteraard proberen wij de artikelen zo goed mogelijk te verpakken om eventuele beschadiging te voorkomen, wij zullen je feedback m.b.t. de manier van inpakken zeker meenemen en wensen je veel plezier met je aankoop. Groet, Gabrielle
Kwam plastic opbergbox ophalen op fiets maar de bak zat in een hele grote kartonnen doos die ik nooit mee zou krijgen op fiets. Ik kon de box uitpakken en de kartonnen doos daar laten. Daar was ik erg blij mee
Product zelf moeten bewerken omdat deze niet paste. Ik heb een stuk uit de plank moeten zagen omdat de plank anders niet op de kastjes paste. Beetje jammer, wel grappig maar niet wat je verwacht voor dit geld.
Online makkelijk bestellen,doen niet moeilijk! Snelle bezorging. Twee matraskussen en 4 kaarsen….. was wel een gigadoos met veel plasic er in! Dat kan beter! Wel een leuke doos. Alles prima voor die prijs!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jantien, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Wij zullen je feedback m.b.t. het verpakkingsmateriaal zeker meenemen en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Duidelijke site. Ik kreeg bericht dat het product weer voorradig was. Direct besteld en na een paar dagen afgehaald in de winkel. Erg goed verpakt en we zijn er blij mee. Vriendelijke groet P.van Mourik.
Antwoord van Xenos.nl
Beste P van Mourik, Wat fijn om te lezen dat het gewenste artikel weer op voorraad was en je deze snel bij onze winkel hebt kunnen afhalen. Wij wensen je er veel plezier mee! Groet, Gabrielle
Makkelijk besteld! Duidelijke mails en vriendelijk personeel bij afhalen in de winkel. Zelfs controle van pakket door medewerker om er zeker van te zijn dat het glaswerk nog intact was. Hartstikke tevreden!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cindy, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat alles zo naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
We hebben een mooi servies kunnen kopen. De online bezorging was super snel en het was allemaal deugdelijk verpakt zodat alles heel aankwam. Ook nog een 10% welkomst korting gekregen, wat altijd fijn is.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Theo, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel tafel plezier met dit mooie servies. Groet, Deborah