Xenos.nlBeoordelingen

Xenos.nl- Logo - Beoordelingen
Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl - Betaalbaar wonen en tafelen. Da's leuk van Xenos!

Bij Xenos vind je verrassende en voordelige producten om het thuis gezellig te maken. Een combinatie van food en non food voor gezellige momenten, zowel binnen als buiten. Xenos.nl is een van de verrassendste webshops van Nederland. Niet voor niets betekent het Griekse woord Xenos ‘vreemd’. Alles wat je in onze webshop vindt is dus net even anders. Shoppen op Xenos.nl is daarom gezellig anders, een beetje als een bazaar. Een koopjesparadijs waar je steeds weer wordt verrast door leuke, lekkere en altijd laag geprijsde producten die gezellig anders zijn.
Xenos B.V.
Schutweg 8
5145 NP Waalwijk
René Ruger

Beoordelingen voor Xenos.nl

4.24/5.00

16.042 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Xenos.nl

Mooie spiegel, goed verpakt en snel in huis.
Tot op heden nog niets gehoord van mijn bestelling
Nog steeds m'n bestelling niet ontvangen en nog steeds geen reactie vanuit de klantenservice
Prima geregeld!
Over veel producten tevreden
Op Alle punten top!
Leuke artikelen. Snel bezorgd
ander product ontvangen dan de bedoeling was.
Snelle levering, de bestelde producten zijn precies zoals ze zijn beschreven.Prima
Mooie plantentafel. Stevig en mooi design
Het is prima verlopen ga zo door
Ik had de bestelling naar de winkel laten sturen maar toen ik daar aankwam (hij was een weekje geleden bezorgd) was hij er niet. Ik moest toen een half uur wachten en kreeg vervolgens een exemplaar uit de winkel. Uiteindelijk goed opgelost maar geen prettige ervaring. Ik was al eerder twee keer voor nix in de winkel geweest voor het tentje, omdat die ik wilde er steeds niet was had ik m dus beste
Goede service
Bij het ontvangen van de kast waren de laatjes 7 van de 12 stuk hingen allemaal scheef latjes waren gebroken hebben het zelf gerepareerd een hele middag zoet mee geweest verder is het een leuk kastje gr magrit Bakker.
Producten zijn snel geleverd.
geen opmerking
Allemaal leuke spulletjes!! Snelle levering
In begin ging er iets verkeert met de levering, maar is keurig en adequaat opgelost.
Heel tevreden
Geen klachten. Ging goed.