Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.455 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.601 beoordelingen in totaal  

4,52
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Meest relevante negatieve beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren  
Relevantie
(170)
(96)
(184)
Resetten
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen goeie eerste indruk

Ik bestelde in de winkel via de bestel zuil. Het pakket werd geleverd op de aangegeven datum. Dat was allemaal in orde. Er miste 2 onderdelen in de doos, en van 1 onderdeel had ik er teveel. Na contact met de klantenservice is er een nalevering gedaan waardoor ik mijn stoel toch in elkaar kon zetten. Al met al goed gekomen, maar zeker geen goeie eerste indruk.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
28 jun 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Fijn om te lezen dat het probleem goed is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
PS
Pauline S.
Nootdorp
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik zou binnen 1 a 2 werkdagen mijn spullen ontvangen maar ben nu meer dan een week verder en heb nog niets ontvangen. Ook krijg ik geen reactie van de klantenservice behalve een automatisch gegeneerde mail. het zou toch heel normaal geweest zijn als ik even op de hoogte was gesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
27 jun 2024
Beste Pien, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat je bestelling op 24-06 op een pallet is geleverd in onze kleurrijke winkel in Berkel en Rodenrijs. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Julluei komen je gemaakte beloftes niet na

Jullue gemaakte beloftes na komen. Ik heb mijn bestelling niet thuis maar ergens in een industrieterrein afgeleverd. Ook nie dicht bij het huis. Ik heb alles retour moeten zenden. Ik wil mijn geld terug maar dat gaat ook lang duren... dus eigenlijk dikke onvoeldende..!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Beste Mel, Wat vervelend om te lezen dat PostNL zich niet aan hen leverbeloften hebben gehouden en het pakket niet bij je thuis is geleverd, onze excuses hiervoor. Zodra wij het pakket vanuit PostNL retour hebben ontvangen zullen wij uiteraard meteen de terugbetaling in gang zetten. Groet, Gabrielle
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vlotte levering en goed product

Vlotte levering en goed product. Maar waarom moet zo'n klein pakket in zo'n belachelijk grote doos verpakt worden. Er konden wel vier torenventilators in die doos. Verspilling!!!!!!! En wat moet ik nu met die gekke doos? Past niet eens in de papiercontainer.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en vlot is verlopen. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling in een veel te grote doos is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het is mogelijk om de doos eventueel in te leveren in één van onze kleurrijke winkels. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere bezorging dienst ! Zat te wachten en ineens word de bezorg dag veranderd en erger nog er zat ineens een zondag tussen en op die maandag werd er gezegd het word dinsdag uiteindelijk toch maandag geworden . Spullen waren netjes goed verpakt
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bezorging werd uitgesteld. Jammer genoeg hebben we niet alles in eigen hand. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet,Marielle
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
te laat bezorgd. xenos garandeerde bezorging binnen 2 werkdagen. Op zondag besteld zou levering op dinsdag betekenen. Derhalve toch besteld, omdat mijn dochter op dinsdag haar verjaardag vierde. Pakket werd echter op woensdag geleverd: te laat.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste Nienke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling te laat is geleverd. Ons excuus hiervoor. Op dit moment is onze levertijd 1-3 werkdagen. De zaterdagen en zondagen worden niet gerekend als werkdagen. Groet, Deborah
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Parasol aankoop

Een tijd geleden kocht ik een parasol bij Xenos. De parasol trok al snel krom. Ik vond persoonlijk het termijn erg kort waaronder de garantie viel. Ik had graag een nieuwe gehad of een korting op een volgende parasol, maar beide bleven uit.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Beste Chanel, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Op de bestelling zat helaas geen garantie meer, hierom konden wij geen vervangend artikel of credit aanbieden. Groet, Gabrielle
29 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kuipstoelen (waren op voorraad) besteld voor buiten. Zouden dinsdags geleverd worden. Op zondag een mail dat de bestelling is geannuleerd en dat mijn geld wordt teruggestort. Waardeloos, zeg dan niet dat ze op voorraad zijn !!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Waarschijnlijk is met het inpakken het artikel niet op locatie geweest. Vandaar de terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Groet Angela
30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd geleverd. Ik bestel een witte partytent, op de doos staat dat het een witte partytent is, maar er komt een donkerblauwe uit de doos. Wel gebruikt voor de regen tijdens feestje, was prima, maar niet zoals besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
1 jul 2024
Beste Sophie, Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

In 2 keer bezorgd met 2 x een andere afleverdatum + Dat 1 doos stuk was en de doos onder de carport is gevonden. Geen briefje of wat dan ook.

Ligt niet aan jullie maar aan Postnl In 2 keer bezorgd met 2 x een andere afleverdatum + Dat 1 doos stuk was en de doos onder de carport is gevonden. Geen briefje of wat dan ook. Post.nl hoeft voor mij niet meer…
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
28 jun 2024
Beste Anja, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat de pakketten niet goed zijn aangekomen. Als wij iets voor je kunnen betekenen kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Tevens zullen wij dit doorzetten naar PostNL, het is wel zo dat PostNL tegenwoordig niet meer met briefjes werkt. Groetjes, Eline
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Van de bestelling met servies is 90% beschadigd met diepe krassen en putjes. Heb je niks aan... Xenos meteen gemaild maar nog steeds geen reactie mogen ontvangen met een oplossing! Belachelijk slecht.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte is onze reactietijd momenteel wat langer dan je van ons gewend bent. Wij doen ons best om je mail zo snel mogelijk in behandeling te nemen en een passende oplossing te vinden. Groet, Gabrielle
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Van alles

Leuke producten. Groot nadeel van online shoppen is dat je boven de 15 euro moet bestellen. En retourkosten voor de klant is ook erg vervelend. Kwaliteit lijkt wel goed te zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 dagen geleden
Beste Maritte, Bedankt voor je beoordeling. Je kan inderdaad bij ons een bestelling plaatsen vanaf 15 euro. Is het artikel kapot of beschadigd geleverd en je wilt deze retour sturen dan sturen wij een retouformulier hiermee kan je de artikelen op onze kosten retour sturen. Het is ook mogelijk om kosteloos artikelen te retourneren in onze kleurrijke winkels. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vuilnisemmer besteld. Week later kreeg ik geld terug gestort, omdat die niet meer leverbaar zou zijn. Zonder enige uitleg. (Dag voordat die geleverd zou worden)
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
25 jun 2024
Beste Melissa, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het zo is verlopen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken van je bestelling was er geconstateerd dat de pedaalemmer helaas uitverkocht was. Dit is ook de reden dat het bedrag terug gestort werd op de rekening. Wij hopen je snel weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels of webshop. Groet, Deborah
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt wel erg lang voordat ik bericht krijg om iets te retourneren, nb t was beschadigd ws tijdens transport, maar eer er echt aktie op wordt genomen…..
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 dagen geleden
Beste Carola, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op een reactie vanuit ons. Ons excuus hiervoor. Onze reactietijd op dit moment op de mail is 3 tot 5 werkdagen. Groet, Deborah
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Online bestelling is nog steeds niet geleverd. Ik kreeg geen info over de vertraagde levering. Heb zelf telefonisch en via klantenservice contact gezocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Wij zien dat de bestelling nogmaals wordt geleverd. Deze zal binnen 1 - 3 werkdagen worden geleverd. Groet Angela
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling binnen gekregen waarvan 1 ding stuk was. Melding gedaan, nu 5 dagen later nog geen reactie ontvangen van de klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het zolang geduurd heeft. Gelukkig is het vandaag voor je opgelost en is er een nieuw artikel naar je verstuurd . Veel plezier met je aankoop. Groet, Marielle
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dressoir al in elkaar in doos, schroeven eruit, plank scheef. Metalen onderstel verbogen. Al met al niet zoals onze verwachting.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
22 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om even met ons contact op te nemen, zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nieuw tuin bankje verwoest

Nieuw tuin bankje. Nieuwe lantaarn gekocht. Een regenbui en de verf heeft gelekt en is in het Broeke bankje getrokken
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
1 jul 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging was niet naar afspraak, en een beschadiging aan het kussen zelf weer moeten lopen om het geruild te krijgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
8 dagen geleden
Beste Jack, Wat vervelend om te lezen dat PostNL het pakket niet op het afgesproken moment heeft kunnen leveren, onze excuses hiervoor. Indien een artikel beschadigd geleverd wordt kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Echt zeer beschadigde tafels binnen gekregen , dat zie je toch bij het inpakken? Dag verzend je toch niet zo!!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Beste Kathelyne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de tafel beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing. Hartelijke groet, Deborah