Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal  

4,53
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Meest relevante negatieve beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren  
Relevantie
(185)
(99)
(190)
Resetten
3 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Producten beschadigd/kapot geleverd en slechte service.

Materialen die breekbaar zijn worden slecht ingepakt waardoor een gedeelte van mijn bestelling beschadigd of zelfs kapot geleverd wordt. Maak je er een melding over via een formulier met daarin een foto van hoe het ingepakt is en je zelfs de kapotte producten ziet liggen wordt er vervolgens gereageerd voor meer foto's van deze producten. niet eens een "Wat vervelend dat het niet helemaal heel is geleverd" kortom veel moeite moeten doen door een stomme fout die voorkomen had kunnen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 okt 2024
Beste Tom, Wat vervelend om te lezen. Zo te zien hebben wij 1 foto ontvangen van de beschadigingen aan de bestelling. Wanneer het om een groot aantal producten gaat, kan het zijn dat wij om meerdere/duidelijkere foto's vragen zodat wij de klacht op de juiste manier kunnen behandelen en indien nodig kunnen doorzetten. Zodra wij de extra foto's hebben ontvangen kunnen wij de producten opnieuw toesturen of het aankoopbedrag crediteren. Hartelijke groet, Gabrielle
6 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De helft vd ontvangen artikelen heeft een lichte beschading/is slecht afgewerkt. In de winkel zou ik deze artikelen in een dergelijke staat niet uitgekozen hebben. Nu moet ik dus alsnog naar de winkel om ze om te ruilen. Het idee v internetshoppen was dat het even snel tussendoor kon.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 okt 2024
Beste Annemarije, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de helft van je bestelling beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het is mogelijk om de artikelen in de winkel om te ruilen of retour te brengen. Komt dit niet uit dan is het ook mogelijk om een email te sturen naar onze klantenservice zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Nèt de aanbieding misgelopen

Ik heb vorige week voor een behoorlijk bedrag servies gekocht. Nu, een week later is het in de aanbieding. Daar baal ik van. De bestelling was zeer zorgvuldig ingepakt. Helaas toch 2 borden beschadigd. Misschien een vergoeding voor de misgelopen aanbieding??
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je net een week te vroeg bent geweest met bestellen en dat er 2 borden kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
5 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet stevig genoeg verpakt

De poef die ik had besteld zat niet in een stevige doos. De doos was flink ingedeukt en zelfs een beetje beschadigd aan de bovenkant. Gelukkig was de poef nog heel, maar de zak tortilla chips die ik erbij had besteld was helemaal geplet.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 okt 2024
Beste Ursela, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat de doos kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wat fijn om te lezen dat de poef niet beschadigd is. Wij hebben uiteraard wel een nieuwe zak tortilla chips nagestuurd. Binnen enkele werkdagen wordt deze bij je thuis geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
6 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 29 sept besteld, maar de bestelling nog steeds niet gehad. Post NL wijzigt elke dag de bezorgdatum. Er zaten slingers en ballonnen in voor de verjaardag van mijn zoon, maar dat was gisteren...... heel jammer!!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 okt 2024
Beste Marcia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Prima, maar ook ruimte voor verbetering

Fijn dat ik op de hoogte gehouden werd van m'n bestelling. Jammer was dat er 2 artikelen bij zitten, die niet helemaal mooi zijn. Die zal ik moeten ruilen in een filiaal, maar ze zijn vaak niet op voorraad helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste Mariska, Wat jammer om te lezen dat je bestelling niet helemaal naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken of wij hier een passende oplossing voor hebben. Hartelijke groet, Gabrielle
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had vazen van glas besteld, deze waren lange na niet goed beschermd verpakt. Van de 8 vazen waren er 4 gebroken. De service die daarop volgde was wel goed, ik krijg 4 nieuwe vazen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Evalien, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er 4 vazen kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wat fijn dat er 4 nieuwe vazen zijn nagestuurd. ' Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prullenbak klep ging na 1 dag stuk de soft close deed het niet meer waardoor de prullenbak keihard dicht valt ook is de prullenbak met veel deukjes geleverd ik ben er niet blij mee
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de prullenbak klep nu al kapot is. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
6 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afwijkende kleur

Ik had 4 kasten besteld, maar de kleur week ontzettend af van de foto's online. Om de kasten terug te sturen is dan heel lastig, heb daarvoor zelf vervoer moeten regelen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 okt 2024
Beste Suzanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de kleur zo afwijkt. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles hopen wij je weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels of webshop. Groet, Deborah
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na paar dg pakketje geopend en zag dat de kandelaar een stukje af was dus kapot gegaan tijdens t versturen zoo jaammer niet mn geld terug gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 dagen geleden
Beste L, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat de kandelaar kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben het bedrag voor je gecrediteerd. Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag terug gestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Hartelijke groet, Deborah
9 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit iets minder dan verwacht

Het kastje is helaas heel wiebelig, een vriendin van me heeft hem ook en die heeft dit niet dus denk dat het gewoon pech is. De look is heel leuk!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 okt 2024
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Je kunt het beste een mail sturen naar klantenservice@xenos.nl zodat onze klantenservice je verder kan helpen. Groet, Eline
3 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging is waardeloos

De bestelde stoel is mooi maar door de bezorging en de enorm beperkte mogelijkheden hier in zal ik nooit meer iets bestellen via post nl @ home
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 okt 2024
Beste Manon, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelde stoel zo mooi is. Jammer om te lezen dat de bezorging tegen is gevallen. Ons excuus hiervoor. De bezorgdienst extra@home levert van maandag t/m vrijdag op afspraak bij de klant. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas 1 bestelling van 3 artikelen en alsnog in twee gedeelten moeten halen. Verder wel tevreden,goede producten en goede service in de winkel!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
26 sep 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. De gehele bestelling paste niet in één doos waardoor de bestelling uit dozen bestaat. Ons excuus hiervoor. Fijn om te lezen dat alles verder goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
3 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
de passpiegel kwam flink beschadigd bij ons aan. Het leek erop alsof hij al beschadigd was voordat hij werd ingepakt....
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 okt 2024
Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat de spiegel kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
9 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beschadigde voorwerp en meubel met bestelling moesten we zelf terug brengen in winkel of zelf retourkosten betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 okt 2024
Beste Gerdien, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Als een pakket beschadig aankomt kunnen wij altijd een retourformulier met antwoordnummer versturen zodat je kosteloos kan retourneren. Groet, Eline
8 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering

Ik zit al meer dan een week op mijn bestelling te wachten Terweil ze vermelden dat het de volgende dag er is
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
8 okt 2024
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De service in de shop was niet goed, onvriendelijke verkoper. Online bestelling via de winkel ging wel snel!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Wij zien je des ondanks graag nog is terug in onze mooie webwinkel. Groet Angela
9 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht op een reactie op mijn bericht wat ik heb gestuurd over de zending die ik kreeg en beschadigd is.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 okt 2024
Beste Eva, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben dit voor je nagekeken en zien dat er vanmiddag een vervangend artikel naar je is verstuurd. Je hebt hierover een email ontvangen vanuit Xenos. Groet, Eline
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Van het gehele pakket was 1bijzet tafeltje het buizenwerk krom en niet goed in afmeting. Erg vervelend
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen en te zien dat de Graag willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen, zodat wij met je mee kunnen kijken naar een passende oplossing. Groet Angela
25 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling incompleet

Hallo, ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen? Bestel nummer 812668006.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
26 sep 2024
Beste Margriet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet compleet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken. Groet, Deborah