Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.457 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.215 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Full-length mirror

After spending hours searching for a full-length mirror I found a perfect match at Xenos. It was delivered to a pickup point the following day. The quality of the mirror is great and the price is lower compared to mirrors on other sites.
3 sep 2024
Dear, Thank you for your review. How nice to read that you were successful in our colorful webshop. We wish you a lot of fun with your order. Greetings, Deborah
3 sep 2024
Snel netjes verpakt en correct geleverd. Was even in paniek omdat ik ipv 2 , 1 geleverd kreeg , was wat onduidelijk aangegeven, na contact met jullie wist ik dat eentje pakketje 2 was die volgende dag geleverd zou worden .
3 sep 2024
Beste Radna, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles correct en snel is geleverd. Sommige bestellingen bestaan inderdaad uit meerdere pakketten ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Stapelbare Tuinstoelen

Snel besteld, snel geleverd. Ik zag ze in de etalage maar wilde eerst de andere boodschappen doen, vervolgens vergeten.. via de website alsnog de stoelen besteld én in een kleur die ik niet in de winkel zelf zag ;)
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jane, Heel fijn om te lezen dat je het artikel online hebt kunnen bestellen en deze snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Snelle bezorging en 2 heerlijke stoeltjes gekregen. Makkelijke montage . Heerlijk! Zeer tevreden! Trouwens complimenten voor verkopers Xenos winkel Venlo. Altind behulpzaam en zeer vriendelijk!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Susanne, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met de stoeltjes en je goed geholpen bent door onze collega's. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
24 aug 2024

Servies Toscane lichtgroen

Een servies besteld, waarvan een aantal items beschadigd bleken. Na contact te hebben gehad met de klantenservice werden de items opnieuw toegezonden. Goede service dus.
24 aug 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door ons en dat de nalevering in orde is. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
GK
26 aug 2024

Prima product fijne website

Fijne website met info waar product te vinden is. Bestelling zonder verzendkosten op te halen in de winkel. De lampen die inkocht zijn handig en geven gezellig licht
27 aug 2024
Beste G, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles na verwachting is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Alles klopt! Van bestellen tot ontvangen. Geen problemen gehad. Netjes verpakt. Heel belangrijk het is op de afgesproken tijd geleverd. Wij zijn zeer tevreden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Gerda, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat alles netjes op tijd is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Servies was ondanks zorgvuldige verpakking deels beschadigd. Zonder problemen zijn de beschadigde items vervangen, waren de volgende dag al in huis.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat een deel kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wat fijn dat het zo snel is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 aug 2024

Chapeau!!

Fijn, meedenkend personeel in Hoogeveen. Ze hebben er alles voor gedaan om 3 Marrakech dienbladen in mijn bezit te laten komen. Chapeau!!
27 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers de dienbladen voor je hebben geregeld. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Degelijk kastje; snel geleverd aan de winkel die ik uitkoos en heel fijne hulp van de winkel medewerker die het in mijn auto plaatste!
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het mooie kastje snel is geleverd en dat de winkelmedewerkers je hebben geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Voorraadpotten zijn prachtig

Heb voorraadpotten besteld die zijn en waren prachtig. Ben er onwijs blij mee. Kwaliteit is goed en wijze waarop ze bezorgd zijn ook!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Danielle, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankopen en deze in goede orde bij je zijn geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
snel bezorgd, afhalen in de winkel is prettig omdat ik dan niet thuis hoef te blijven voor de bezorging, mooie stevige nachtkastjes
Antwoord van Xenos.nl
Beste Turfje, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd en dat de nachtkastjes mooi en stevig zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Snelle service, goede kwaliteit zeer blij eigenlijk altijd met jullie ook de klantenservice is altijd goed nooit geen problemen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lisette, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. En dat je zo blij met ons bent ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Bestelling voldoet helemaal aan de beschrijving. Leuke kruk voor een leuk prijsje. Nette en snelle levering. Helemaal blij mee.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Belinda, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met de spulletjes en dat alles netjes en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Makkelijk te bestellen

Omdat er in de winkel niet voldoende voorraad was heb ik online besteld. Heb dit als heel makkelijk ervaren en snelle levering.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Brigit, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles makkelijk en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
22 aug 2024
het pakket was zorgvuldig afgeleverd ondanks dat ik niet thuis was. de retourmogelijkheden zijn uitstekend en zonder vragen.
23 aug 2024
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Produkten netjes en goed ingepakt afgeleverd Heel blij met de mooie borden die er precies zo uitzien als oo het plaatje
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de artikelen in goede orde zijn geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
4 sep 2024
Alles was goed.. Netjes ook in de winkel in Harderwijk geholpen. Fijn dat het gratis thuisbezorgd werd en nog snel ook.
4 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je in de winkel goed bent geholpen door onze vriendelijke collega's. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
Echt een eigen stijl, je blijft je verassen & verbazen in elke Xenos winkel…een echte avontuurlijke ontdekkingstocht!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Gerda, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om de klant elke keer weer te verrassen. Wij hopen je snel weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels of webshop. Groet, Deborah
Bestelling binnen 2 dagen bezorgd! Keurig verpakt in stevige doos. Zag er precies uit zoal afgebeeld ook qua kleur
Antwoord van Xenos.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig en op tijd is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah