Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
26 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top.
Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel.
Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
De verpakking van de 4 producten was heel erg groot. Doos was nog niet voor de helft gevuld.
Makkelijk te bestellen en fijn dat je het in de winkel kan retourneren
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Verpak de artikelen fatsoenlijk voor verzending. Mijn bankje kwam beschadigd aan en dat is niet de fout van de bezorging. Enkel wat karton tegen de zijkant met wat tape volstaat niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Maarten,
Wat vervelend om te lezen en te zien dat het artikel beschadigd bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.
Groet, Gabrielle
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De bezorging werd in 2 delen bezorgd, de nalevering was geleverd bij postnl punt maar werd daar niet over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Paul,
Wat vervelend dat je vanuit PostNL geen melding hebt gekregen over de tweede levering, hiervoor had je een aparte track&trace code moeten ontvangen. Wij hopen dat je bestelling inmiddels wel in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee.
Groet, Gabrielle
De kast is helaas zwaar beschadigd...
De bovenzijde is op de hoek met achterwand flink gedeukt (op 2plaatsen) en losgescheurd van elkaar.
De kast heeft 2glasplaten, 1 in elke deur. De rechtse heeft een productiefout duidelijk zichtbaar, in de rechtse bovenhoek. Dit had in iedergeval opgemerkt moeten worden vóór verpakken.
Ook heb Ik foto's van de verpakking gemaakt, deze is licht beschadigd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 dagen geleden
Beste,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen en te zien dat de kast beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor.
Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor.
Groet, Deborah
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Afmeting bestelde mandjes
De afmeting van de bestelde mandjes klopt niet met die op de website en het kaartje op het produkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je bericht.
Wij hebben het intern doorgegeven en gaan ermee aan de slag.
Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels.
Groet Angela
4 groene velvet eethoekstoelen besteld, ik kreeg 2 groene en 2 cognac…
Dan is het een beetje jammer dat je met die doos zelf terug moet naar de winkel ..op laten halen moet je voor betalen!!!
Ga ik niks “groots” meer kopen dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat je 2 verkeerde stoelen hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor.
Gelukkig is het inmiddels geregeld en opgelost.
Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling.
Groet, Deborah
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt ontvangen.
Je zou altijd telefonisch met ons contact op kunnen nemen of een mailtje sturen zodat wij met je mee kunnen kijken.
Hartelijke groet Angela
Kreeg eerst site, bleek buitenlands, wilde betalen, lukte niet, vloog bestelling er meerdere malen af. Dit irriteerde me, moest aantal gegevens ook steeds opnieuw invoeren. Uiteindelijk helemaal opnieuw begonnen bij site en toen is het gelukt. Omdat het kadootje was ging ik door, anders was ik gestopt, dacht ik, laat maar.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
3 x beschadigde producten ontvangen. betreft dubbele prullenbakken.
Alles moet retour, gewoon gedoe. Gelukkig bij uitzondering (wat ik vreemd vind) wordt eea opgehaald. Ik kan nl niet van die grote dozen op mn fiets vervoeren.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat alle prullenbakken beschadigd zijn geleverd. Ons excuus hiervoor.
De prullenbakken worden opgehaald en wij zullen zo snel mogelijk nieuwe prullenbakken nasturen.
Groet, Deborah
14 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Artikel had van betere kwaliteit kunnen zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste Sandra,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat het artikel anders is dan je had verwacht. Ons excuus hiervoor.
Het is mogelijk om het artikel retour te brengen in één van onze kleurrijke winkels.
Groet, Deborah
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.