Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.598 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(173)
(104)
Resetten
12 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Onder in de veel te grote doos de bestelling met abnormaal en onnodig veel plastic materiaal gekregen. Slecht!
Beoordeling melden
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
HV
Henny v.
Hellevoetsluis
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking kan kleiner

De verpakking van de 4 producten was heel erg groot. Doos was nog niet voor de helft gevuld. Makkelijk te bestellen en fijn dat je het in de winkel kan retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 dagen geleden
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je tevreden bent over de artikelen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Hartelijke groet, Eline
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde kleur ontvangen; nu moet ik weer bestellen boven 15 euro, opnieuw afreizen winkel -- ik baal
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging werd in 2 delen bezorgd, de nalevering was geleverd bij postnl punt maar werd daar niet over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste Paul, Wat vervelend dat je vanuit PostNL geen melding hebt gekregen over de tweede levering, hiervoor had je een aparte track&trace code moeten ontvangen. Wij hopen dat je bestelling inmiddels wel in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afmeting bestelde mandjes

De afmeting van de bestelde mandjes klopt niet met die op de website en het kaartje op het produkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
20 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wij hebben het intern doorgegeven en gaan ermee aan de slag. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
LM
lenie m.
Beverwijk
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
4 groene velvet eethoekstoelen besteld, ik kreeg 2 groene en 2 cognac… Dan is het een beetje jammer dat je met die doos zelf terug moet naar de winkel ..op laten halen moet je voor betalen!!! Ga ik niks “groots” meer kopen dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
18 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je 2 verkeerde stoelen hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Gelukkig is het inmiddels geregeld en opgelost. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
AM
Anne M.
Leusden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kon niet afrekenen

Kreeg eerst site, bleek buitenlands, wilde betalen, lukte niet, vloog bestelling er meerdere malen af. Dit irriteerde me, moest aantal gegevens ook steeds opnieuw invoeren. Uiteindelijk helemaal opnieuw begonnen bij site en toen is het gelukt. Omdat het kadootje was ging ik door, anders was ik gestopt, dacht ik, laat maar.
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren. Profuct is na een week nig niet binnen meer mogelijkheden om gewoon een ander leveringsadres te regelen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
16 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het artikel wordt geleverd met extra@home. Binnen enkele werkdagen na aankoop ontvang je per email een bezorgkalender. Aan de hand van de bezorgkalender kan je de dag uitkiezen wanneer deze op afspraak wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website. https://www.xenos.nl/bezorgen Groet, Deborah
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel had van betere kwaliteit kunnen zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel anders is dan je had verwacht. Ons excuus hiervoor. Het is mogelijk om het artikel retour te brengen in één van onze kleurrijke winkels. Groet, Deborah
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling waarvan
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste Anita, Bedankt voor je beoordeling. Wij vragen je om een beoordeling te geven over onze kleurrijke winkel/webshop Xenos. Groet, Deborah
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller reageren op een verdwenen bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 apr 2024
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Echter zijn wij bij een postonderzoek afhankelijk van postnl. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen een reactie terug te sturen naar de klant. Groet, Deborah