Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.514 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren  
Relevantie
(773)
(175)
(105)
Resetten
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverde schaaltjes

Ik bestelde schaaltjes met als reclame 3 + 1 gratis. Maar die gratis schaaltjes heb ik niet gekregen. Het blijkt dat ik dan 4 schaaltjes had moeten zetten in m'n mandje en dan had ik er dus wel 4 gehad. Ik vind dat ze daar stukken duidelijker in moeten zijn. Ze zijn ook niet van plan er 3 na te sturen, ik had nl een grote bestelling van 9 schaaltjes en ik verwachtte er dus 12. Jammer, slechte service!
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

4 stoelen

De artikelen die ik bij Xenos heb gekocht zijn geweldig! De logistieke service was echter niet naar tevredenheid. Twee enorme pakketten bleven direct in de foyer staan. My vriend was die dag niet thuis. Het kostte me veel tijd en moeite om ze naar boven te verplaatsen. Ik hoop dat het de volgende keer boven afgeleverd kan worden. Bedankt.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je de artikelen zo geweldig vindt. Wat jammer om te lezen dat de pakketten niet bij de deur afgeleverd zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons excuus hiervoor. Wij zullen dit intern verder oppakken. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
AM
Anne M.
Leusden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kon niet afrekenen

Kreeg eerst site, bleek buitenlands, wilde betalen, lukte niet, vloog bestelling er meerdere malen af. Dit irriteerde me, moest aantal gegevens ook steeds opnieuw invoeren. Uiteindelijk helemaal opnieuw begonnen bij site en toen is het gelukt. Omdat het kadootje was ging ik door, anders was ik gestopt, dacht ik, laat maar.
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

De kast is top, bezorging een flop

De kast die ik besteld heb is helemaal top. Ben er super blij mee. Het nadeel vond ik de bezorging. Ik heb expres aangegeven dat ik het de 5de bezorgd wilde hebben en uiteindelijk komt hij de 6de, ik moest haasten van mijn werk om te zorgen dat ik op tijd was voor de bezorging terwijl ik de 5de vrij was.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 apr 2024
Beste Lian, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de kast top is. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet is gelukt op de 5de. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling verliep goed. Goed verpakt, vriendelijke klantenservice. Alleen voortaan duidelijker vermelden dat de bestelling tòch over twee dagen verdeeld wordt. Nu was dat niet bekend. Daarom enige verwarring en daarom de klantenservice gebeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling in 2 dagen verdeeld is. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling, Groet, Deborah
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
4 groene velvet eethoekstoelen besteld, ik kreeg 2 groene en 2 cognac… Dan is het een beetje jammer dat je met die doos zelf terug moet naar de winkel ..op laten halen moet je voor betalen!!! Ga ik niks “groots” meer kopen dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je 2 verkeerde stoelen hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Gelukkig is het inmiddels geregeld en opgelost. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De webshopervaring was fijn ook dat je artikelen in het winkelmandje kunnen blijven als je nog even wilt nadenken over je aankoop. De bezorging was ook erg snel via post nl duidelijke tijdindicatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste Daantje, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt ervaren. Wat staat het bankje er mooi bij. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Weet ik nog niet. ik heb voor de 1 ste keer iets besteld. Mijn stoelen zijn nog niet uitgepakt. Als het beschadigd is dan horen jullie van mij. Mvg. Babita meester. Okerhof 54 Voorburg
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 apr 2024
Beste Babita, Bedankt voor je beoordeling. Mocht er iets niet goed zijn raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Winkelpersoneel erg aardig en behulpzaam. Gewenste product niet in de winkel maar ter plekke op de zuil besteld. Tevens een kassaproduct aangeprezen (Unox rookworst 😀) en verkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste Liesbeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers zo aardig en behulpzaam zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een pakket niet in 2 delen versturen en niets laten weten aan klant. Je vraagt om een bezorging omdat je dan thuis bent en als je dan maar de helft krijgt is dat een tegenvaller
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Momenteel is er bij PostNL een achterstand met bezorgen waardoor het kan zijn dat beide pakketten niet tegelijk worden aangekomen. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Quality could be a bit higher in general. Some plates came with factory paint defect. Material of plates could be more pleasant in touch and use. Nothing critical though yet.
Beoordeling melden
HV
Henny v.
Hellevoetsluis
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking kan kleiner

De verpakking van de 4 producten was heel erg groot. Doos was nog niet voor de helft gevuld. Makkelijk te bestellen en fijn dat je het in de winkel kan retourneren
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel een paar keer per jaar rond de 25 tapas schaaltjes, omdat die ik wil niet in de winkel te krijgen zijn. En er zijn er altijd een paar stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel besteld en bezorgd. Jammer dat de bouten ontbraken in het pakket van de 3-zits bank. Ik wacht nog op de nalevering, maar alle vertrouwen in.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, de schroeven zijn gisteren nagestuurd door ons en deze zul je begin volgende week uiterlijk moeten ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Rolgordijnen zelf zijn mooi. Helaas zijn de knopjes onder aan het touwtje kapot. Waarschijnlijk komen ze van 2 verschillende distributiecentra.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Altijd weer leuke nieuwe producten, gezellige winkel in Haarlem centrum met hele vriendelijke, enthousiaste en hulpvaardige shopmanager.q
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 dagen geleden
Beste Saskia, Wat fijn om te lezen dat ons kleurrijke assortiment zo bij je in de smaak valt en je onze winkel in Haarlem zo gezellig vindt. Wij verwelkomen je graag snel weer. Groet, Gabrielle
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging werd in 2 delen bezorgd, de nalevering was geleverd bij postnl punt maar werd daar niet over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Paul, Wat vervelend dat je vanuit PostNL geen melding hebt gekregen over de tweede levering, hiervoor had je een aparte track&trace code moeten ontvangen. Wij hopen dat je bestelling inmiddels wel in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Afmeting bestelde mandjes

De afmeting van de bestelde mandjes klopt niet met die op de website en het kaartje op het produkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wij hebben het intern doorgegeven en gaan ermee aan de slag. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk in de winkel te bestellen en betalen. En daarbij ook nog thuisbezorgen. Helemaal TOP!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 apr 2024
Beste E, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles zo makkelijk is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ben erg tevreden over de producten en de verleende service. Het voldoet aan mijn verwachting
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 apr 2024
Beste Chris, Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten en onze service. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle