Besselinklicht.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.291 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
Besselinklicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2024
Duidelijke updates over het bestel- en leverproces. Heel vlotte levering. Note to self: niet alleen op de plaatjes afgaan, maar ook de beschrijving van het product goed lezen. Ik dacht vanwege de productfoto's lampenkappen met ondoorzichtige binnenkant te bestellen, maar de binnenkant blijkt juist van transparant plastic te zijn. Even wennen, maar ik doe het er maar mee.

Lampje besteld omdat er snel kon worden geleverd. Volgens track en trace van DHL is het bezorgd. Echter is niets ontvangen. Het ligt niet aan Besselink maar aan de gekozen vervoersdienst door Besselink...... Dus maar weer opnieuw besteld, zo is het toch nog een duur lampje geworden. Hoop dat het pakketje niet weer op mysterieuze wijze verdwijnt.

Beoordelingen voor Besselinklicht.nl

WV
Wil v.
Heenvliet
Het product viel tegen. Erg slecht gelijmd en de zwarte lampenkap schijnt erg door alsof er geen stof op zit. Bestellen en opsturen ging vrij vlot. Ook snel bezorg.
Antwoord van Besselinklicht.nl
Beste klant, Het spijt me zeer dat deze bestelling niet prettig voor u was. Ik realiseer me dat de lampenkap af en toe niet goed hecht. Volgens onze servicenormen zijn we verplicht om u gratis een nieuwe te leveren. We zullen onmiddellijk contact met u opnemen en alle verdere aftersaleskwesties opvolgen.
Geïmporteerde beoordeling

Precies de lampen die wij zochten.

We hadden nieuwe hanglampen gekocht waarbij de lichtbron direct in je ogen schijnt. Ik was dus op zoek naar een andere lichtbron met een grote glazen bol maar waar je niet door verblind raakt. Deze vond ik bij Besselink licht. De Move Me lamp heeft namelijk een verschuifbaar kapje in de lamp. Hierdoor kan je het licht richten. In eerste instantie was er iets niet helemaal goed maar dit is keurig opgepakt door de klantenservice. Wanneer je online bestelt pakt de klantenservice dit per mail op (niet naar de winkel bellen). Nu de lampen hangen ben ik zooo ontzettend blij. Precies wat we zochten! Dank Besselink licht voor de mooie lampen en service!
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg tevreden en aan te raden. Om 21.58 uur de bestelling gedaan, volgende dag de lampenkappen in huis. Netjes verpakt, goede kwaliteit.
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering, en de lampenkappen die wij gekocht hebben zijn van prima kwaliteit, toppie.👍👍
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en mooie kwaliteit
22 nov 2023
Snelle reactie en goede afwikkeling, top

Snelle levering 2 lampen

Alles geleverd, snel, goed verpakt, in goede conditie!
21 nov 2023

Shop voor iedereen

Groot assortiment, fijne prijzen en snel geleverd.
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Voordelige aanbieding. Houten schemerlampvoet had op de foto wel iets meer reliëf.
Geïmporteerde beoordeling
Helemaal prima. Mooi product de lage prijs in aanmerking genomen. Snel geleverd
17 nov 2023
Goede kwaliteit producten Snelle verzending
17 nov 2023
Leuke aanbieding en snelle levering
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
snel geleverd. mooi product, mooie prijs
16 nov 2023
Super snelle levering.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering goed verpakt. Producten kjwamen overeen met de foto's
Geïmporteerde beoordeling
Super snelle levering en zeer goed verpakt 👍
Snelle levering, en keurig verpakt
12 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prijs kwaliteit is oké en vrij snelle levering naar België.
11 nov 2023
10 nov 2023
Snel, correct, produktmvoldeed geheel aan wat werd geadverteerd.