Car-Bags.com - car-bags.com/nl- Logo - Beoordelingen

Car-Bags.com - car-bags.com/nl

197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.213 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mei 2019
Car-Bags.com - car-bags.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
Wij hebben de car-bags pro gekocht voor de hyundai Tucson en zijn op vakantie gegaan. 3 weken, 4 personen. In de onderste 3 tassen zat de kleding en van de bovenste maar 2 tassen gebruikt. Heerlijk wat een makkelijke manier van inpakken. Normale wijze zitten we haast tot het dak vol met allerlei tassen en nu konden we er gewoon overheen kijken. Tot aankoop geweest.

6 jul 2023
Mooie tassen, levering duurde wat lang, geen 24 uur zoals beloofd maar 4 dagen. Respons: nee jullie beloven geen levering binnen 24 uur dat klopt maar jullie zeggen wel: "Op voorraad - op werkdagen voor 14.30 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden" en ook dat is niet gebeurd. Ik nam zelf telefonisch contact op om track and trace code te vgragen en toen bleek: was helemaal niet verzonden.

Beoordelingen voor Car-Bags.com - car-bags.com/nl

JV
18 apr 2024
19 apr 2024
Bestellen en leveren was ok , een beetje ontgoocheld omtrent het volume van de baggages .groeten
19 apr 2024
bedankt voor uw review. Wat jammer dat u niet tevreden bent en dat u ons hierover nooit benaderd heeft. Wij zullen u een mail sturen om te kijken of we iets voor u kunnen oplossen.
Vorm, maatvoering en materiaal
17 mrt 2024
Vier wieltjes onder trolleys.
20 mrt 2024
De tassen paste precies, en ik kan nu meer meenemen dan met de wat onhandigere koffers. Opgevouwen nemen ze niet veel ruimte in beslag, dus dat is ook handiger dan koffers. Alleen de prijs is wat pittig, maar het lijkt van goede kwaliteit te zijn (dat zal natuurlijk nog moeten blijken als een een paar vakanties verder zijn).
Antwoord van Car-Bags.com - car-bags.com/nl
Bedankt voor uw leuke review. U beschrijft precies waar onze sets voor bedoeld zijn.
Goede communicatie. Staan echt voor je klaar. Mooie en stevige tassen
Antwoord van Car-Bags.com - car-bags.com/nl
Bedank Gert, leuk om te horen.
Het past in de auto
Antwoord van Car-Bags.com - car-bags.com/nl
Gelukkig!! Veel plezier met uw set
4 feb 2024
3 feb 2024
Prima product. Alleen de 2 90 Ltr trolley tassen passen niet in elkaar wat het opbergen iets moeilijk maakt. Maar dit is het enige wat ik kan verzinnen. Verder perfect.
Antwoord van Car-Bags.com - car-bags.com/nl
Bedankt voor uw review. De trolleytassen in elkaar leggen is inderdaad niet mogelijk omdat ze dezelfde afmeting hebben met een harde onderkant. Wij verkopen ook opbergtassen zodat u ze wel netjes bij elkaar kunt bewaren
28 jan 2024
Zijn mooie tassen maar nog niet geprobeerd, dus nog even afwachten