Car-Bags.com - car-bags.com/nl- Logo - Beoordelingen

Car-Bags.com - car-bags.com/nl

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.217 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mei 2019
Car-Bags.com - car-bags.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 aug 2023
Wij hebben de car-bags pro gekocht voor de hyundai Tucson en zijn op vakantie gegaan. 3 weken, 4 personen. In de onderste 3 tassen zat de kleding en van de bovenste maar 2 tassen gebruikt. Heerlijk wat een makkelijke manier van inpakken. Normale wijze zitten we haast tot het dak vol met allerlei tassen en nu konden we er gewoon overheen kijken. Tot aankoop geweest.

6 jul 2023
Mooie tassen, levering duurde wat lang, geen 24 uur zoals beloofd maar 4 dagen. Respons: nee jullie beloven geen levering binnen 24 uur dat klopt maar jullie zeggen wel: "Op voorraad - op werkdagen voor 14.30 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden" en ook dat is niet gebeurd. Ik nam zelf telefonisch contact op om track and trace code te vgragen en toen bleek: was helemaal niet verzonden.

Beoordelingen voor Car-Bags.com - car-bags.com/nl

6 jan 2024
10 aug 2023

Ruimte over

15 aug 2023
Bedankt voor uw review ! Wat fijn dat u het gemak van deze tassen heeft ervaren, daar streven we tenslotte naar ! We wensen u nog vele fijne vakanties toe met uw tassen set. Team Car-Bags.com
DK
Dagmar K.
Purmerend
24 mei 2023

Nieuwe auto, nieuwe tassenset.

We zijn al jaren bekend met Car-bags: betrouwbaar, service-gericht én klantvriendelijk. Nieuwe auto= nieuwe tassen. En Car-bags verzekert ons dat, ondanks de wijzigingen t.o.v. oude set, wij net zo veel plezier van de nieuwe tassen zullen hebben. De losse tassen, ook van Car-bags, stellen niet teleur: geen gezeur, doen waar de tassen voor bestemd zijn.
9 jun 2023
Dank u voor uw positieve review ! We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met de tassen !
17 sep 2023

Reden voor nog een set

We hadden eerder al een set voor een Opel Corsa aangeschaft en nu 1 voor een Opel Grandland. Echt perfect, je weet voordat je alles in de auto legt wat je wel en wat je niet kunt meenemen. Kwaliteit is zeer goed en de prijs zeker waard.
19 sep 2023
Bedankt voor uw positieve review ! Wat heerlijk dat alles u zo goed bevalt en u het gemak van deze set ervaart. Daar doen we het voor ! We wensen u namens Team Car-Bags.com nog veel reisgemak toe

Mooie tassen, aanrader.

Mooie tassen, .na twijfel tóch besteld. Had ik veel eerder moeten doen. Goede ritsen, prima kwaliteit. Zeker niet de goedkoopste tassen die er zijn, maar super blij mee voor de wintersport.
Antwoord van Car-Bags.com - car-bags.com/nl
Dat is leuk om te horen. Wij wensen u alvast een fijne wintersport zonder inpakstress.
4 aug 2023
Zondag besteld en dinsdagmorgen geleverd. Stevige en goed afgewerkte tassen die perfect passen in de koffer van de auto zoals vermeld stond. Zeer tevreden over de aankoop.
4 aug 2023
Dat klinkt super. Wij wensen u er veel plezier mee.
15 mei 2023

Top set

Alles is superduidelijk in mijn belevenis is er niets meer te verbeteren,levering en verpakking ,verzending alles was super in orde.
23 mei 2023
Top! Bedankt voor uw leuke review
21 okt 2023
Dat ik ze snel in huis had. Had alleen nog iets extra's van een klein tasje erbij verwacht aangezien het toch een aardige prijs is.
27 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Met deze 6 luxe tassen zou de start van uw vakantie vast goed verlopen. Veel plezier met uw set. Wij verkopen in de shop nog wel een opbergzak waarin u uw tassen netjes kunt opbergen.
Prachtige tassen, moet uiteraard nog ervaren hoe ze zich houden in gebruik. Maar bestellen en leveren volgens verwachting.
RL
René L.
Hoofddorp
23 jul 2023

Prima levering en tassen/koffers

Prima levering en de tassen voldoen aan de verwachting. Over de levensduur is nog niks te zeggen
JO
Jaap O.
Nieuwegein
7 mei 2023
De tassen zijn prima voor de vakantie. Ik kan er als in doen.En ze passen prima in de auto.
12 jul 2023

Een tas liep rits vast goed opgelost

Een tas liep rits vast, dat is snel en goed opgelost door slider van de rits te vervangen
14 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review ! We gaan uw bericht doorgeven aan de reparatie afdeling, daar zullen ze blij van worden ! Fijn dat u tevreden bent en nog veel plezier van uw tassen. Team Car-Bags.com
Netjes verpakt en mooie tassen. Is mijn tweede set (andere auto) en. Bevalt prima
Antwoord van Car-Bags.com - car-bags.com/nl
Wat leuk om te horen dat u weer een set heeft gekocht en nog net zo tevreden bent. Wij wensen u wederom weer veel plezier met uw set.
HC
Hans C.
Zevenbergen
15 okt 2023
Deze tassen zijn van zeer hoge kwaliteit. Goede service en zeer snelle levering