yinger.nl

20 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden406 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov. 2020
yinger.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 mei 2023
Heel mooie kleurtjes, goede service. Super dat het niet op dieren getest is en er geen troep in zit. Ik haal wel nooit 2 weken. Als het meevalt een week.
LD
Lynn D.
Destelbergen

25 jun. 2023
Levertermijn niet wat ze beloven Ze zeggen voor 23u besteld, volgende dag geleverd. Ik heb 21 juni besteld en zou mijn bestelling pas morgen, 26 juni, krijgen. Ik had de producten al in het weekend nodig.

Beoordelingen voor yinger.nl

25 jun. 2023
Hoi, we hebben dit even nagekeken en soms, als het druk is bij de pakketbezorgers, gaat er wel eens iets mis met de bezorging. In dit geval is dit bij jou ook gebeurd, ontzettend vervelend natuurlijk. We nemen morgen (26 juni) even contact met je op om te kijken of het nu goed gaat en anders zoeken we een oplossing. Nogmaals excuses voor de vertraging. Team Yinger
11 mrt. 2023
De nagellak laat super snel los. Ik doorloop echt alle stappen, maar na 1 of 2 dagen begint het al te chippen.
18 apr. 2023
Hoi José, dat is vervelend maar dan gaat er iets niet goed tijdens het aanbrengen neem ik aan, we nemen direct even contact met je op om te kijken naar de oplossing zodat je er gewoon 14 dagen van kunt genieten. Team Yinger
3 apr. 2023
Naggelak is echt slecht. Dekt totaal niet. Niet zoals de foto. Zal het nooit kunnen gebruiken.
18 apr. 2023
Hoi Lies, we zien nu je beoordeling pas, excuses. We nemen direct contact met je op om te kijken wat er aan de hand is, er gaat hier duidelijk iets niet goed. We gaan het proberen samen op te lossen, okay? Team Yinger