Mr-Stiff.com

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

8 jul 2023
Correct en op tijd.
Hi! Bedankt voor uw review. Dat doet ons altijd goed! Mvg, Mr. Stiff
7 jul 2023

Sorry maar het doet helemaal niets

Top Service 👍
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. ook met de wat mindere feedback kunnen wij veel. Wij hebben al contact gehad via de mail en volgens Mr. Stiff keurig afgerond. Hopelijk kunnen wij u ooit nog een terug verwelkomen bij ons in de winkel. Fijne dag! :) Mvg, Mr. Stiff
5 jul 2023
Beste, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Mvg, Mr. Stiff
30 jun 2023

Mrs. Stiff

Antwoord van Mr-Stiff.com
Top! Altijd goed om te horen :). We zijn op de goede weg zo te horen! Fijne dag! Mvg, Mr. Stiff en de groetjes van Mrs. Stiff ;)
1 jun 2023
super snelle levering nu maar hopen dat de pillen doen wat ze zeggen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen! Bedankt voor uw review. Onze levering is een van onze specialiteiten! Naast dat andere ;) Mvg, Mr. Stiff
Dit is mijn eerste keer dat ik bij jullie heb Besteld , vind het mooi hoe jullie te werk Gaan . En mijn bestelling komt pas woensdag In de bus ?
1 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw feedback! Dat geeft ons altijd een blij gevoel. Fijne dag. Mvg, Mr. Stiff
Is gewoon FAKE !!! Zelfs opgewonden (zoals gevraagd) weinig tot geen effect.
1 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Heeft u het op een lege maag ingenomen en bent u seksueel gestimuleerd geweest? Daarbij zouden wij ook graag willen weten welk product u heeft gekocht. Wij zouden u graag willen overtuigen van de werking van onze producten. Mvg,
28 mei 2023
Perfecte levering
Goedemorgen, Super! Bedankt voor uw review :). Mvg, Mr. Stiff
27 mei 2023

Operational excelence, staat als een huis !

Alles klopt!
Beste, Altijd leuk om wat te horen van onze klanten! Bedankt! Mvg, Mr. Stiff
24 mei 2023
Beloftes nakomen
1 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Zou u wellicht iets meer toelichting willen geven? Zodat wij u kunnen helpen? Kunt u een mail sturen naar info@mr-stiff.com Bij voorbaat dank. Mvg, Mr. Stiff