Mr-Stiff.com

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

10 mrt 2024
Wordt beoordeeld
betaald maar nog niet ontvangen, bijna 1 week geleden geen melding niets
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen. Neem aub contact op met onze klantenservice zodat wij dit zsm kunnen oplossen. Mvg, Mr. Stiff
Herinner je je bestelling bij Mr-Stiff.com nog?   Goededag, Op 30.01.2024 is je bestelling met de gratis Kopersbescherming Basic verzekerd.   Deze kopersbescherming is nog 7 dagen geldig. Mochten we in deze tijd geen feedback van je krijgen, gaan we ervan uit dat alles goed is gegaan met je bestelling. De kopersbescherming vervalt dan automatisch.   Is je bestelling niet geleverd of heb je geen terugbetaling van de webshop ontvangen nadat je jouw bestelling hebt herroepen? Laat het ons hier weten; wij lossen het graag voor je op.     Je bestelling Webwinkel: Mr-Stiff.com Datum bestelling: 30.01.2024 Bestelwaarde: 74,95 €   Jouw Kopersbescherming Basic Kopersbeschermingsnummer.: TS2C-1538079715 Beschermd tot: 01.03.2024 Beschermd bedrag: 74,95 €
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat u 3 sterren heeft gegeven. Wij zijn zeer benieuwd op welke vlakken wij nog kunnnen verbeteren in uw opzicht. Wij horen graag van u. info@mr-stiff.com Met vriendelijke groet, Mr. Stiff

Opgelost
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het contact en gelukkig is alles opgelost! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Het stimulirngsflesje doet niets bij de man of vrouw de libido pil wel weer beter als menig ander..
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat uw ervaring met de capsule wel positief was. Heeft u het flesje op een lege maag ingenomen? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Het is geweldig om te horen dat je positieve resultaten ervaart. Het is echter begrijpelijk dat je je zorgen maakt over mogelijke bijwerkingen. Het is belangrijk om te weten dat bijwerkingen variëren van persoon tot persoon. Lichtgevoeligheid en een verandering in het gezichtsvermogen zijn mogelijke bijwerkingen die gerelateerd kunnen zijn aan bepaalde medicijnen. neemt u die in combinatie met Mr. Stiff? Met vriendelijke groet, Mr. Stiff

Matig

Is nu niet iets om direkt een flinke stijve van te krijgen. Je vrouwtje moet wel sexy zijn wil er iets gebeuren met mijn lul. Alleen van deze pil komt die niet omhoog hoor.
Beste, Bedankt voor uw feedback. Mvg, Mr. Stiff
31 dec 2023
31 dec 2023
Beste, Dank je wel voor je feedback. We betreuren het dat je ervaring niet volledig aan je verwachtingen voldeed. We nemen je opmerkingen serieus en werken hard om onze service te verbeteren. Als je specifieke details kunt delen, helpt dat ons enorm. We waarderen je keuze voor ons bedrijf en hopen dat we in de toekomst je verwachtingen kunnen overtreffen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Dank je voor je eerlijke beoordeling met 3 sterren. We waarderen jouw feedback enorm, en het spijt ons dat we niet volledig aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je de tijd hebt, zouden we graag meer details willen horen over wat je anders had verwacht of waar we kunnen verbeteren. Jouw inzichten helpen ons om onze producten en service te optimaliseren. Als er vragen zijn of als we iets kunnen doen om je ervaring te verbeteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
JV
Jan v.
Den Haag
15 aug 2023
1 uur voor de maaltijd ingenomen en de avond vond ik weinig tot geen succes. Ik ga nu het drankje proberen op een andere tijd.
15 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw feedback. Was u wel seksueel gestimuleerd geweest? Het begint pas echt te werken als er wel wat seksuele energie in de lucht hangt. Wij kijken uit naar uw reactie. Deze kunt u ook altijd naar info@mr-stiff.com sturen
Geel levering op gestelde afspraak
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Wij waren even benieuwd waarom wij niet op de afgesproken levertijd hebben geleverd? u heeft op 1 december besteld en op de track and trace code staat dat er op 2 december is geleverd. Klopt dit? Zoniet, dan horen wij dat graag. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dat ook graag. Mvg, Mr. Stiff
4 sep 2023
Mn erectie mag harder zijn
12 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van je feedback. Het is begrijpelijk dat je bepaalde verwachtingen hebt over de sterkte van je erectie. Het is belangrijk om te onthouden dat de effecten van dergelijke producten kunnen variëren van persoon tot persoon. Als je in de toekomst andere vragen hebt of meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
7 jul 2023

Sorry maar het doet helemaal niets

Top Service 👍
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. ook met de wat mindere feedback kunnen wij veel. Wij hebben al contact gehad via de mail en volgens Mr. Stiff keurig afgerond. Hopelijk kunnen wij u ooit nog een terug verwelkomen bij ons in de winkel. Fijne dag! :) Mvg, Mr. Stiff
26 nov 2023
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 3 sterren. We waarderen je eerlijke feedback en streven ernaar om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Als er specifieke aspecten zijn waarover je niet helemaal tevreden bent of als je suggesties hebt om onze service te verbeteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We willen graag zorgen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
21 aug 2023

Mr. Stiff werkt niet!

De proefaanbieding besteld. Na 3 dagen achter elkaar 1 capsule geslikt te hebben kwam er weer wat leven op de gewenste plaats. Echter niet meer dan dat. Toch maar een normale bestelling geplaatst. Meerdere keren een capsule (uiteraard 1 per dag) geslikt. Werkt NIET. Zelfs het eerste begin van weer enig leven, kwam niet meer terug. Kortom rommel!
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. altijd waardevol om deze te ontvangen ook als ze niet zo positief zijn. Mag ik u vragen of u ze op een lege maag heeft inegenomen? als het op een volle maag valt dan gaat de werking naar beneden. Daarbij moet u ook seksueel gestimuleerd worden. Het is een natuurlijke pil en niet chemisch, wellicht bent u de chemische varianten gewend? Neem anders even contact op met ons via de mail en dan kunnen we wellicht iets voor u betekenen. Info@mr-stiff.com Mvg, Mr. Stiff
AB
Arend B.
Almkerk
1 aug 2023

Ik ga het nu uitproberen

Mijn oordeel is nog niet bekend
2 okt 2023
Dank je wel voor het proberen van ons product. We hopen dat het aan je verwachtingen voldoet en een positieve ervaring oplevert. Als je uiteindelijk je oordeel hebt gevormd, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en feedback te ontvangen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Is gewoon FAKE !!! Zelfs opgewonden (zoals gevraagd) weinig tot geen effect.
1 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Heeft u het op een lege maag ingenomen en bent u seksueel gestimuleerd geweest? Daarbij zouden wij ook graag willen weten welk product u heeft gekocht. Wij zouden u graag willen overtuigen van de werking van onze producten. Mvg,
18 aug 2023
Bestelling zou deze morgen geleverd worden maar niemand gezien.
18 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. Wij zullen u een email sturen om te kijken wat de vervolg stappen zijn. Maakt u zich geen zorgen u krijgt uw bestelling. Mvg, Mr. Stiff
25 sep 2023
heb het nog niet ontvangen dus ook nog niet kunnen gebruiken
25 sep 2023
Beste Luc, Bedankt voor uw reactie en Feedback. Als ik u goed begrijp heeft u het nog niet mogen ontvangen? Ik zie ook dat u gister op (zondag) heeft besteld. Jammer genoeg worden er dan geen pakketten verzonden. Uw pakket gaat vandaag op de post en dan zal het dinsdag aankomen. Wij zullen gelijk mail contact met u opnemen. En dit in orde maken. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
29 aug 2023
Merk wel iets maar had meer verwacht
12 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is belangrijk om te onthouden dat de effecten van dergelijke producten kunnen variëren van persoon tot persoon. We begrijpen dat je mogelijk hogere verwachtingen had, en we waarderen je eerlijke feedback. Als je in de toekomst andere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Het werkt niet goed.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor uw feedback. Ook al is die niet positief. Wij zijn wel benieuwd naar hoe u het heeft ingenomen, want het is wel belangrijk dat u het op een lege maag inneemt. Graag zouden wij van u horen via de mail: info@mr-stiff.com. Wellicht kunnen wij uw mening dan veranderen? Met vriendelijke groet, Mr. Stiff