Mr-Stiff.com

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

Het werkt met lege maag het snelst en houd echt 24 uur aan dus een echte aanrader.
23 dec 2023
Beste, Dank je voor het delen van je positieve ervaring! We zijn verheugd te horen dat ons product snel werkt op een lege maag en dat de effecten echt tot 24 uur aanhouden. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waar we je mee kunnen assisteren, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Werk binnen 60min, geen hoofdpijn tijdens en na. Top product en snelle levering!
23 dec 2023
Beste, Wat geweldig om te horen dat je binnen 60 minuten resultaten hebt gezien zonder hoofdpijn tijdens of na het gebruik van ons product! We streven ernaar om effectieve oplossingen te bieden, en het is fantastisch om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Dank je ook voor het compliment over onze snelle levering. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
25 jul 2023
Goede webshop, producten snel in huis. Al 3 keer bij ze besteld
2 okt 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze webshop en dat je bestellingen snel worden bezorgd. We waarderen je loyaliteit enorm en kijken ernaar uit om je nog vele malen van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
13 jan 2024
De bestelling volgens verwachting geleverd , nu nog uitproberen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Fijn om te horen dat de bestelling volgens verwachting is geleverd! We hopen dat het product aan je verwachtingen zal voldoen wanneer je het uitprobeert. Als je vragen hebt of feedback wilt delen na het gebruik, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met het uitproberen en als er iets is waar we mee kunnen helpen, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
21 aug 2023
Snelle goede discrete service..enn belangrijker...het werkt
12 okt 2023
Beste, We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze snelle, discrete service en dat ons product voor jou werkt. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, en we waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
15 jul 2023
hoop dat deze nieuwe vorm goed werkt. We wachten af
Antwoord van Mr-Stiff.com
Hi, Bedankt voor je feedback en je geduld! We begrijpen dat je nieuwsgierig bent naar de resultaten van onze nieuwe vorm. We hebben veel tijd en moeite gestoken in het ontwikkelen van deze verbeterde versie, en we hopen dat het aan je verwachtingen zal voldoen. We waarderen je vertrouwen en we kijken er naar uit om je feedback te ontvangen zodra je de nieuwe vorm hebt geprobeerd. Als je in de tussentijd vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om je te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Prettige ervaring. werkt zoals het beschreven is.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste klant, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad en dat ons product naar verwachting werkt. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen assisteren, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
11 jul 2023
Werkt gewoon echt en is een hele fijne aanvulling
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Super bedankt voor de positieve beoordeling! Mr. Stiff staat voor u klaar! :) Mvg, Mr. Stiff
30 aug 2023
Goed product, het werkt. En een snelle levering
12 okt 2023
Beste, Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met ons product en dat het voor jou werkt. We waarderen ook je opmerking over de snelle levering. Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Netjes op tijd bezorgd en het werkt goed.
23 dec 2023
Beste, Wat fijn om te horen dat je bestelling netjes op tijd is bezorgd en dat het product goed werkt! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Duidelijke afspraken. Komen dit goed na
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je positieve feedback over onze duidelijke afspraken. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring te delen. Bij Mr. Stiff streven we ernaar om transparantie en betrouwbaarheid hoog in het vaandel te houden. Het is geweldig om te horen dat onze inspanningen vruchten afwerpen en dat je tevreden bent met hoe we onze beloftes nakomen. We blijven ons best doen om aan onze hoge standaarden te voldoen en te zorgen voor een positieve ervaring voor al onze klanten. Als er ooit vragen zijn of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
8 sep 2023
werk zoals beschreven is geweldig zelfs
12 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw positieve feedback. Dit is waar wij het voor doen! Als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag. Mvg, Mr. Stiff
25 jul 2023
snelle verzending, correcte afhandeling
2 okt 2023
We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en de correcte afhandeling van je bestelling. Bedankt voor je waardering! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff.
DH
David H.
Santpoort Zuid
de vloeibare variant werkt geweldig.
12 okt 2023
Beste, Het is geweldig om te horen dat de vloeibare variant van ons product geweldig voor je werkt. We waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
26 aug 2023
Korekte afhandeling vlugge levering
12 okt 2023
Beste, We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de correcte afhandeling en de snelle levering van je bestelling. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
MR
Marc R.
Zoersel
25 nov 2023
alles is perfect ga zo door groeten
25 nov 2023
Beste, Dank je wel voor je positieve feedback! We waarderen het enorm dat je tevreden bent met ons product. We zullen zeker doorgaan met ons best te doen om aan je verwachtingen te blijven voldoen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier met je aankoop! Hartelijke groeten, Mr. Stiff
25 nov 2023
Snelle service en goed product
25 nov 2023
Beste, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle service als het product. Ons team streeft ernaar om een uitstekende ervaring te bieden, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst verdere vragen hebt of assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
HD
4 aug 2023
prima produkt, snel geleverd!
2 okt 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Als je nog meer vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
GB
Geert B.
Dendermonde
6 sep 2023
Snel en discreet geleverd...
12 okt 2023
Bedankt voor het benadrukken van de snelle en discrete levering van onze producten. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, en we waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
31 aug 2023

Snelle en discrete levring

Snelle en discrete levering
12 okt 2023
Bedankt voor het benadrukken van onze snelle en discrete levering. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, en we waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff