volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl
Beoordelingen:

2.759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.325 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

de meest kritische beoordeling

20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor volero.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(99)
(64)
(139)
Resetten
DA
Dick A.
Amersfoort
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas alleen standaard maten buitenmat bijvoorbeeld 1.60 x 3.20 en dat is natuurlijk spijtig als je een balkon hebt waarin de breedte van 160 prima past maar een lengte van 3.20 te kort is. Waarom moet ik altijd naar België uitwijken om een mat op juiste lengte te krijgen. Zeekr nu in nieuwbow de balkons vaak breder zijn.
Beoordeling melden
OB
Olav B.
Schinveld
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog maar net ontvangen, bestelling ging vlug en soepel. Levering ook. Het blijkt een super laag polig tapijt te zijn, eigenlijk 0 polen. Moderne stof met opdruk. Ziet er toch goed uit voelt ook goed, erg ligt in gewicht.
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooi kleed, bezorging viel tegen

Mooi kleed, maar bij de levering is het niet bij de buren afgeleverd, maar stond het tussen de bosjes bij de voordeur. Bij thuiskomst bleek het wat nat geworden door de regen.
Beoordeling melden
10 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beloofd werd mij dat als ik voor 23.00 uur bestelde, de volgende dag de bestelling in huis zou hebben. Helaas duurde dit wel iets langer.
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het kleed kwam in een opgevouwen pakketje aan de vouwen zitten nogsteeda in het kleed hoop dat het er nog uit gaat
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat kale plekjes in het tapijt. Volgens Valero is dat normaal voor die prijs. Minder draden per vierkante meter.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Week later bezorgd ivp "morgen"

"Vandaag voor 23.00 uur besteld, morgen in huis", werd bijna een week later bezorgd, zonder enig bericht.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Vóór 23.00 besteld is niet van toepassing zoals op de website, dit gebeurt niet.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gaarne kleden niet opvouwen maar rollen,vouwen zijn er lastig uit te krijgen
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had geen mail gehad wanneer hij geleverd zou worden. Dus was niet thuis.
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meerdere artikelen die ik heb ontvangen zijn niet puntgaaf.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kleed besteld voor mijn moeder, kleed niet bezorgd.

Kleed besteld voor mijn moeder, wordt verzonden via DPD maar bezorger is te lui om het te bezorgen. Meldt dat er niemand thuis is, ondanks dat er gewoon iemand in huis zat te wachten op het kleed. Na 3 dagen gaat het naar een afhaalpunt. Mijn moeder heeft alleen een rollator en kan dat kleed onmogelijk ophalen. Kleed gaat na 7 dagen terug en zal opnieuw verstuurd worden, via DHL. Helaas wordt kleed weer via DPD verstuurd en wederom niet bezorgd. Bezorger beweert weer dat er niemand thuis is. 3 weken verder, geen kleed en geld weg. Klantenservice doet niets. Je moet maar wachten.
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ontzettend slecht bedrijf. Zetten in de omschrijving leuk 'grijs', maar tonen een bruine foto met lichtgrijze tinten. Zwaar bewerkt blijkt dus nu achteraf. Nu wordt er doodleuk verscholen achter dat er grijs in de omschrijving staat. Geven aan dat de foto's licht bewerkt worden en iets kunnen afwijken. Ik heb dit aan 10 mensen laten zien en niemand snapt dat ze dit zo wegwimpelen. Laatste keer dat ik hier koop. Ook een verschrikkelijke klantenservice.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Omslachtig beleid wanneer een bestelling niet ontvangen is. Er mort gelijk een terugstortingsformulier worden ingevuld terwijl ik niet het idee heb dat er gekeken is naar de status en T&T van mijn bestelling. Ook kan het tot 10 dagen duren voordat de onderzoeksprocedure is afgerond. Ik bestel pas op ieuw wanneer ik mijn geld terug heb dus al met al wordt dit een erg lang traject. Jammer want leuke spullen!
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Uw juiste kleuren omschrijven. Grijs (en ook op de foto was het grijs en ook op het aangekregen product stond “grijs” omschreven MAAR de werkelijk was totaal anders. Retour gestuurd en dat koste me dan nog eens 16euro! 🤬 Dus nee ik bestel niet meer want zo creeer je natuurlijk vele retours!!
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kleur week af van wat ik bestelde.

Kleur was bruin terwijl ik naturel bestelde. Het kleurverschil zou komen omdat de fotografie binnen was geweest, terwijl het een buitenkleed betrof. Na de mailwisseling mocht hem niet, zonder kosten, retour sturen. Slechte service!
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vloerkleed is opgevouwen opgestuurd, de vouwen zitten er na 2 weken nog in. Ik dacht dat de bezorging foutief was omdat ik een langwerpige doos verwachte i.p.v. een vierkante. Waarom niet opgerold verstuurd zoals op de TV te zien is.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
9 dagen geleden
Beste Fred Ista, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om Volero te beoordelen en feedback te geven. Wat vervelend om te lezen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. We willen u vragen om ons te mailen; klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben erg ontevreden het kleed ligt er 3 wekenen de eerste draad is al kapot dat vind ik heel jammer want verder het mooi de kleuren zijn mooi het past mooi bij mijn interieur ik hoor wel Met vr groet Eefje Bakker
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
9 dagen geleden
Beste Eefje Bakker, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen, ik zie dat u contact heeft gehad met de klantenservice. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn kleed nog niet ontvangen. Ik heb 2 mailtjes naar vorelo gestuurd geen antwoord ontvangen! Erg jammer. Ik zal graag antwoorden op mijn vragen krijgen!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
9 dagen geleden
Beste Noëmi van IJsseldijk, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u inmiddels goed geholpen word door onze klantenservice! Team Volero
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een jaar geleden dit kleed gekocht. In eerste instantie heel blij mee maar ziet er nu al heel erg lelijk uit.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
9 dagen geleden
Beste Monique Boer, Bedankt voor uw review. We zien dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Zij hebben dit verder met u opgelost. Team Volero